Gå til innhold

Mitt første barn!

Fremhevede innlegg

Gjest Fisk73
Skrevet

Du er på feil plass!! Du skal jo være på sykehuset....?

Husarbeid er det mannen som skal ta nå om dagen, ikke du ;)

Ha en flott dag!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper du nyter en av de siste dagene som gravid :klemmer:

Skrevet
Du er på feil plass!! Du skal jo være på sykehuset....?

Husarbeid er det mannen som skal ta nå om dagen, ikke du ;)

Ha en flott dag!!!

Jeg vet det! (svaret på begge kommentarene dine ;) )

Skulle gjerne fått baby i dag....

Nå har jeg støvsuga hele huset faktisk. Vi har lite hus da ;) Kan liksom ikke fri meg fra tanken på at det kan hjelpe, og da må jeg liksom prøve... :sjenert:

Håper du nyter en av de siste dagene som gravid :klemmer:

Prøver... Nå skal jeg snart gå å legge meg! Skal bare spise først.

Skrevet

sov så mye du kan i hvertfall... jeg synes ikke barseltiden har vært slitsom, men fødselen krevde sine krefter (trengte mye søt saft for å holde ut).

nyt det å kunne gjøre det DU vil når DU vil :)

Skrevet

Ta deg en hvil, og lad opp til lillebaby kommer :jepp: H*n kommer snart, vet du!

Skrevet
sov så mye du kan i hvertfall... jeg synes ikke barseltiden har vært slitsom, men fødselen krevde sine krefter (trengte mye søt saft for å holde ut).

nyt det å kunne gjøre det DU vil når DU vil :)

Får prøve å ikke gjøre altfor mye da... Men orker ikke sitte og glane hele dagen heller...

Ikke lett å nyte denne siste tida. "Alle" andre får jo lenge før termin, her driver de og føder for alle penga. Mens jeg må tydeligvis gå her en stund til. Ikke mye motiverende til å kose seg da.

Ta deg en hvil, og lad opp til lillebaby kommer :jepp: H*n kommer snart, vet du!

Skal sove snart...

Skrevet

Kjempefin gravidmage :) Er jo ikke plass til noen stor unge inni der ?

Skrevet

Så flott mage du har! Du kan ihvertfall trøste deg med at du ikke får problemene jeg har etter fødsel :) Snart kan du bruke dine egne klær igjen, er ikke det motivasjon det da?

Snart din tur, det er ihvertfall sikkert :klem:

Skrevet

Kjempefin, og ikke minst liten, mage du har! :) Nydelig!

Skrevet

Så pent gravid du er, Imli! Nå er jeg jommen spent på fortsettelsen altså!!! Lykke til med å få tiden til å gå. Håper du ikke må vente så lenge!

:klemmer:

Skrevet

Kjempefin mage har du imli! Håper jeg også stopper å vokse der hvor du er :)

Håper du sover godt! :klem:

Skrevet

Kjempefin mage :) Kan ikke skjønne at det skjuler seg en "kjempebaby" der inne nei, så den vekstestimeringen tror jeg ikke noe på ;) Men det går sikkert greit uansett om den er stor eller liten, kommer på termin eller etter :klem:

Skrevet

Så fin og liten mage :-D

Må være deilig å ikke være enorm, selv om du har gått opp en del kg. Skjønner ikke helt hvor de kan være :klø:

Kan umulig være en svær unge. Men greit om det er litt størrelse på h*n da. Så det når min lille nevø ble født, han var mye sterkere i kroppen enn en jevngammel baby. Holdt hodet selv tidligere. Litt tryggere å bære han for oss uerfarne... :sjenert:

Får håpe du slipper for mye venting :klem:

Skrevet
:) Det var noe annet enn i natt det :ler: Utrolig fin mage da, sånn liten og søt ;)
Skrevet

Åå så fin og flott mage du har Imli!! Det var en sånn skikkelig perfect gravid mage! ;) Håper du har en fin tirsdag! :klem:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...