jente 79 Skrevet 2. april 2008 #2502 Skrevet 2. april 2008 Bra modning er i gang da :-D Håper det utvikler seg videre i løpet av dagen
Gjest Reka Skrevet 2. april 2008 #2503 Skrevet 2. april 2008 Hurra! Her går det hvertfall litt fremover da Imli! Ha en fin dag!
Lilith Skrevet 2. april 2008 #2504 Skrevet 2. april 2008 Det går fremover med museskritt ... Men fremover er fremover! Skjønner godt du begynner å bli mektig lei og utålmodig nå. Håper det blir skikkelig action snart!
pondusa Skrevet 2. april 2008 #2507 Skrevet 2. april 2008 Neste gang skal jeg i alle fall ikke begynne å vente på at det skal skje noe ved 38-39 uker... Kjekt å høre at du allerede snakker om en neste gang da. Høres ut som mye god modning er startet. Nå er det nok sikkert like før det skjer.
Midnattsol Skrevet 2. april 2008 #2508 Skrevet 2. april 2008 Duh, du rekker enda å få før monja. Kåm ån! :-D
Småsmurf Skrevet 2. april 2008 #2509 Skrevet 2. april 2008 (endret) *innom og prøver å hoppe ut lille baby for deg* Endret 2. april 2008 av Småsmurf
BitteLille Skrevet 2. april 2008 #2510 Skrevet 2. april 2008 Bare vent, plutselig er kynnerene noe helt annet!
Kykkelikokos Skrevet 2. april 2008 #2511 Skrevet 2. april 2008 litt for å sette i gang fødselen til imli
Clebra Skrevet 2. april 2008 #2512 Skrevet 2. april 2008 Hei, jeg oppdaget dette forumet for første gang i dag, og satt så i nesten 3 timer og leste hele din dagbok:) Så nå er jeg oppdatert på din graviditet, og håper du slipper å vente mye lenger, var som en spennende roman dette her:) Kanskje du får en liten en akkurat Nå? Lykke til med å møte din lille - tenk så spennende:)
**Emma** Skrevet 2. april 2008 #2513 Skrevet 2. april 2008 Lenge siden du har skrevet noe her nå, imli... Er det ting på gang likevel??
Simpleminded Skrevet 2. april 2008 #2517 Skrevet 2. april 2008 Alt til sin tid.. Når nurket er kommet så kommer du nok til å føle at du alltid har hatt han/henne der :rødme:
Gjest imli Skrevet 2. april 2008 #2518 Skrevet 2. april 2008 Jeg skjønner godt at det må være kjedelig å gå rundt og vente på å føde, så du er unnskyld Kan klagge så mye du vil, men snart, snart er babyen her Godt å ha dere KG-vennene mine. Men en positiv ting med modning, selv om det ikke akkurat kan kalles action i et fødselsperspektiv... Er jo at kroppen har mindre igjen å "fikse" når det endelig starter Jeg hadde ikke modning i det hele tatt før jeg ble satt igang med jørgen Livmorhalsen var lang, fast og viste ikke tegn til noe som helst da jeg kom på sykehuset. Og da det endelig begynnte med skikkelige rier så tok det en hel evighet før ting begynte å skje. Så må innrømme jeg syns det er veldig kos å høre at du har modningsverk Skjemm deg selv skikkelig bort idag! Får håpe du har rett i det da Ingenting er jo bedre enn at det ikke drøyer veldig ut når det først er i gang... Modning er bra, da forbereder jo kroppen din seg på fødsel Vanskelig å vite når den tenker å sette i gang da, men det må jo skje en gang Vi satser på at det skjer noe snart... Innom med en Tålmodighet er tingen - noe jeg ikke er så veldig god på... Spennende med litt action i natt da :-D Og så flink du er til å bake! Da blir din kjære glad vettu Er ikke særlig tålmodig jeg heller desverre Nå har vi spist kaker og drukket te her. Hatt besøk av ei venninne. Nå håper vi på litt mer action i natt! *måtte ta bort noen smilyer... Blir den begrensninga større og større eller?
Gjest imli Skrevet 2. april 2008 #2519 Skrevet 2. april 2008 Høres iallfall ut som det er modning eller noe på gang nå da... Du får prøve å hoppe, løpe trapper og Kjenner jeg faktisk kunne tenke meg litt Men mannfolket har vondt i ryggen... Og armene... Får legge ham på ryggen og voldta ham Hipp hurra for modning! Bra modning er i gang da :-D Håper det utvikler seg videre i løpet av dagen Desverre ikke noe fremgang foreløpig. Litt mensmurringer, men ikke noe mer. Får satse på at det skjer mer i natt. Hurra! Her går det hvertfall litt fremover da Imli! Ha en fin dag! Litt i alle fall
Gjest imli Skrevet 2. april 2008 #2520 Skrevet 2. april 2008 Det går fremover med museskritt ... Men fremover er fremover! Skjønner godt du begynner å bli mektig lei og utålmodig nå. Håper det blir skikkelig action snart! Håper jeg og! Wow, så spennende! :-D Såååå spennende! Masse lykke til Takk Kjekt å høre at du allerede snakker om en neste gang da. Høres ut som mye god modning er startet. Nå er det nok sikkert like før det skjer. Ja, jeg gleder meg allerede til neste jeg Får håpe det er like før nå. Duh, du rekker enda å få før monja. Kåm ån! :-D Åh, da skal jeg jammen stå på! *innom og prøver å hoppe ut lille baby for deg* litt jeg og, kanskje det hjelper?
Fremhevede innlegg