Gå til innhold

Mitt første barn!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fikk meg en god latter av det innlegget du skrev om å voldta mannen din :hoho:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kommer til å føde den 5. vettu, imli. Det bare VEEET jeg!!! :fnise:

Den 5. er datoen, altså. Helt sikkert. :Nikke:

Skrevet

Så deilig med en avslapningsdag da, selv om man faktisk blir litt trøtt av det ja. Men du må nesten utnytte det nå mens du kan, for snart er det slutt på slik luksus! :ler:

Skrevet

Måtte le når jeg så at du kanskje måtte voldta mannen ;)

Godt du slapp det da! :fnise:

Skrevet

Mannfolket her er som regel ganske villig ;) Og vil han ikke så vet jeg hva som skal gjøres for å få ham villig :fnise:

Var deilig med en avslappingsdag, men helt avslappa klarte jeg selvfølgelig ikke å være. Nå har jeg gått en times tur ute i det fine vårværet. Satser på at det hjelper på å riste ut lillebabyen også ;)

Da er planen og få baby i morgen. :jepp:

Skrevet

Det synes jeg er en fin plan også. 04.04 er en fin dato, da har nemlig mormor bursdag :jepp:

Skrevet

Ja, 04.04 er en fin dato :jepp:

Må jo tenke på det også ;)

Skrevet

Min kusine har også bursdag i morra, så det er en god plan :tommelopp:

Skrevet

Mannen min er absolutt IKKE så villig som din. Tror han er redd snuppa skal bite ham i snoppen ;)

Skrevet

Det ble overtid her inne ja...Men du virker jo veldig frisk og rask, så du overlever vel? :klem:

Skrevet
Mannen min er absolutt IKKE så villig som din. Tror han er redd snuppa skal bite ham i snoppen ;)

:hoho:

Skrevet

Må nok skuffe deg og planen din, imli. Du skjønner, det kommer nok ingen baby før den 5.! :fnise:

Skrevet

:skratte:

Skrevet

Jeg tror fortsatt det hjelper å hoppe, så jeg fortsetter med det

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Skrevet

:ler: Dette hørtes kjent ut... Kanskje det var det mannen min var redd for også, ikke mye å hente der i gården de siste mnd av graviditeten... :ler:

Lykke til med fortsettelsen, Imli!!! :) Jeg tippet jo på 8. april (så fin dato, da, 080408), men jeg håper jo egentlig for din skyld at du slipper å vente helt til da før du får treffe din lille, skjønne baby! :rødme:

Bare husk at disse få ekstra dagene over termin bare er en bitteliten dråpe i havet! Du blir mamma VELDIG snart, tenk på det! :hoppe:

Natta :klemmer:

Skrevet

Hehe, har frykter man ikke den slags ;)

Det ble overtid her inne ja...Men du virker jo veldig frisk og rask, så du overlever vel? :klem:

Så koselig å se deg her igjen da :)

Overleve gjør jeg nok.

:klemmer:

Må nok skuffe deg og planen din, imli. Du skjønner, det kommer nok ingen baby før den 5.! :fnise:

Ja, da bør det skje noe om ikke altfor lenge...

Jeg tror fortsatt det hjelper å hoppe, så jeg fortsetter med det

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

:hoppe:

:ler: Dette hørtes kjent ut... Kanskje det var det mannen min var redd for også, ikke mye å hente der i gården de siste mnd av graviditeten... :ler:

Lykke til med fortsettelsen, Imli!!! :) Jeg tippet jo på 8. april (så fin dato, da, 080408), men jeg håper jo egentlig for din skyld at du slipper å vente helt til da før du får treffe din lille, skjønne baby! :rødme:

Bare husk at disse få ekstra dagene over termin bare er en bitteliten dråpe i havet! Du blir mamma VELDIG snart, tenk på det! :hoppe:

Natta :klemmer:

Er ikke veldig lysten på å vente helt til den 8ende nei.. Da har jeg forresten time på sykehuset. Håper jeg slipper den.

:klemmer:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...