Gjest Pet Skrevet 3. september 2007 #181 Skrevet 3. september 2007 Jeg har veid meg i dag : - 1,4 kg på en uke! Det blir selskapeligheter med vin ++ både fredag og lørdag, så neste uke blir nok ikke fullt så bra. Får legge inn et par ekstra treninger.
Frøken Spjåk Skrevet 4. september 2007 #182 Skrevet 4. september 2007 Startvekt: 69,4 kg Mål (nyttår): 63 kg Idag tidlig viste vekta 68,8. Altså -0,6 denne uken. :-D Er kjempefornøyd! Føler ikke jeg har gjort noe for det egentlig. Har ikke vært noe trening. Kun jobbing og soving egentlig. Pluss en hyttetur i helga med både alkohol og god mat/snop i store mengder. Er vant til at vekta går litt opp og ned (+/- 2kg), så jeg tar ikke dette som et sikkert tegn på at jeg er på vei needover heeelt ennå. Får se neste mandag
Gjest Pet ii Skrevet 4. september 2007 #183 Skrevet 4. september 2007 Idag tidlig viste vekta 68,8. Altså -0,6 denne uken. :-D Er kjempefornøyd! Flott!
MellonCollie Skrevet 4. september 2007 #184 Skrevet 4. september 2007 Så flinke dere er! Jeg har kjøpt meg skritteller i dag + et par kokebøker med sunne oppskrifter.. se om det er noe inspirasjon og hente. Gleder meg til skrittelleren kommer i alle fall!
Frigg Skrevet 4. september 2007 #185 Skrevet 4. september 2007 Gikk på vekta i dag tidlig og da viste den 58, 9 kilo Jeg har heller ikke gjort stort for å få til dette, men på jobben om dagen er det så travelt at når jeg spiser (hver 3.time) så spiser jeg så lite. Men det ser jo ut til å fungere bra
Kylling Skrevet 8. september 2007 Forfatter #186 Skrevet 8. september 2007 God å lese at det går bra med mange av dere! Men det er jammen lite aktivitet i denne tråden... Jeg har kommet meg etter operasjonen. Har fått beskjed om at ikke vi kan få barn på naturlig vis, så vi skal søke om prøverørsforsøk. Det er lange ventetider på prøverør. Nå håper jeg at dette skal motivere meg ekstra til å få kroppen i god form fram til forsøkene. Dagene etter operasjonen har bestått av en del besøk, og det er visst vanlig å ha med seg sjokolade og kaker på sykebesøk.. Og når jeg likevel bare ligger der i sofaen så er det ikke så lett å si nei takk. Har også vært en del oppblåst i magen, litt forstoppelse.. så vekta i dag viste 74 kg - det samme som da jeg startet denne tråden. Var egentlig forventet. Jeg er iallfall klar for å begynne forfra igjen. Jeg vil gi barnet som forhåpentligvis skal spire og gro i magen min om noen måneder, gode vekstforhold. Dessuten vet jeg av erfaring at bevegelse og trening er veldig bra mot destruktive tanker, noe som dukker opp hos meg med jevne mellomrom. På vektklubb.no har jeg restartet programmet. Jeg håper å gå ned 8 kg fram til jul. Men klarer jeg 6, så skal jeg være fornøyd. Det viktigste er at jeg kommer meg inn i sunne vaner med kosthold og trening. Ha en fin helg alle sammen! PS: Noen som har bestemt seg ang. Hvert Skritt Teller? Konkurransen starter på onsdag, så kom igjen!!!
MellonCollie Skrevet 10. september 2007 #187 Skrevet 10. september 2007 til deg Kylling. Masse lykke til med prøverør, får håpe det blir litt fortgang i det.. Synes det virker som om du takler det veldig fint! Jeg er helt enig i deg med en ting: Det viktigste er at jeg får meg gode vaner med kosthold og trening! Og jeg synes denne tråden hjelper, selv om jeg ikke er superaktiv. Denne uka som gikk har jeg vært veldig flink føler jeg, så er spent på veiing etter jobb. Fremdeles ikke fått pakka med skritteller og nye kokebøker, men håper det kommer denne uka. Litt ekstra motivasjon. Har en travel tid på jobb, så jeg må nok droppe den skritt-konkurransen, da det er mulighet for endel overtid de neste par ukene. Kommer tilbake her senere i dag da jeg har veid meg. Hvordan går det med dere andre?
Kylling Skrevet 10. september 2007 Forfatter #188 Skrevet 10. september 2007 Litt dumt av meg å begynne på nytt nå som jeg må holde meg i ro en ukes tid til.. Kan jo gå rolige turer, men kanskje ikke overdrive. Så jeg får kanskje hoppe over skrittkonkurransen jeg også. Flott at du har vært så flink, MellonCollie! Du skal se at det gir utslag på vekta vet du!
MellonCollie Skrevet 10. september 2007 #189 Skrevet 10. september 2007 Da var dagens veiing overstått: Vekt: 63,7 kg. Nedgang siden forrige mandag: -0,8 kg Total nedgang: - 1,3 kg Magen er nå på 84 cm. Dvs 2 cm borte... Fornøyd så langt, og skal fortsette å være flink
Gjest -eline- Skrevet 11. september 2007 #190 Skrevet 11. september 2007 Flinke dere er! til kylling! ...her har det gått trått i det siste, altfor mye sosialt (jobbfest, bryllup, fagdag med mye alkohol og mat...), så nå må jeg bare skjerpe meg helt. Skulle på trening i dag, men sovna av på sofaen... *sukk* Jeg har ikke gidd, jeg vet hva jeg må gjøre, jeg har gjort det før, men... Ok...full skjerpings! I morgen låner jeg bikkja til svigersøs og går en lang tur på morgenen, så får jeg se om jeg våger meg på trening på ettermiddagen. Lurer på om jeg skal spørre om noen kan sette opp et styrkeprogram til meg... Synes det bare er så flaut å være så innmari dårlig trent Tror jeg skal begynne å trene tirsdag (afropowerdance, hva nå enn det er, og pilates), onsdag (langkjøring på sykkel) og søndag (sykkel 45 min + styrke). Sånn i utgangspunktet i hvertfall. Langkjøringa starter ikke før midten av oktober, så inntil da får jeg finne på noe annet (enten en annen time eller alternativ trening/tur) Skal tusle på vekta i morgen og måle meg igjen. Synes det er langt ned til 60-blank og vet egentlig ikke om jeg trenger å gå så langt ned egentlig... Så jeg setter målvekta mi på 63 kg og håper på å nå dette innen mai. OK, nå bretter jeg ermene opp og setter i gang! I første omgang skal jeg ned på "normalvekt" på BMI, den når jeg ikke før jeg er under 70 kg! Og det skal jeg før det blir jul i hvertfall! Lykke til til dere andre i hvertfall!
Frøken Spjåk Skrevet 12. september 2007 #191 Skrevet 12. september 2007 Startvekt 28.aug: 69,4 kg Mål (nyttår): 63 kg Dagens vekt: 68,4 kg Nedgang denne uken: 0,4 kg Nedgang til sammen: 1 kg
Gjest Leiababe Skrevet 13. september 2007 #192 Skrevet 13. september 2007 Stooor til Kylling. Du er kjempeflink Når det gjelder trening er jeg inne i en god stim for tida, men er ikke fullt så flink med maten Men, så lenge jeg opprettholder treninga har jeg i alle fall ikke godt opp, og merker at kroppen er fastere og finere enn for noen uker siden
Gjest Skya Skrevet 13. september 2007 #193 Skrevet 13. september 2007 Har vært litt laber aktivitet fra min side her inne ja. Men det har sine grunner. Har vært bortreist så har blitt litt så som så med mat og trening. Har nok blitt litt for mye godt mat og drikke, men vekta går iallefall ikke oppover. Og nå er jeg tilbake for fullt, så fra nå av skal det bare gå en vei: nedover! :juhu: Hadde jo på en måte lagt inn dette i programmet mitt i vektklubben og føyd på et par ekstra uker. Men lurer jammen meg på om jeg skal restarte det allikvel, kurven ser liksom finere ut da... til Kylling, lykke til med prøverørsforsøkene.
Kylling Skrevet 13. september 2007 Forfatter #194 Skrevet 13. september 2007 Takk for alle klemmene! Meldte meg inn i skrittkonkurransen likevel jeg, så jeg må pokker meg ut på tur i ettermiddag . Vekta er standby dessverre. Litt surt at jeg oppretta denne tråden i slutten av juli, og her er det ingen nedgang. Jeg har bare meg selv å takke, og nå som jeg må ha minimum 10 000 skritt om dagen, så får jeg iallfall en fin start etter operasjonen. I neste uke har jeg lov til å begynne med trening igjen, og jeg registrerer at treningssenteret har fått et veldig bra spinningtilbud. :juhu:
MellonCollie Skrevet 17. september 2007 #195 Skrevet 17. september 2007 Beiinga i dag viste 63,7 kg, likt som forrige uke. Går i alle fall ikke oppover, og den uka som gikk har jeg ikke vært flink i det hele tatt. Litt lite motivasjon til tider... Veldig travelt på jobb, og dermed lite ekstra energi - men setter meg som mål å få trent i alle fall 2 ganger denne uka. Minimum!! Vil veldig gjerne ned på 63 om en uke.
Kylling Skrevet 18. september 2007 Forfatter #196 Skrevet 18. september 2007 Jeg har kommet over dørstokkmila! :juhu: Så her skal det bli action fremover. Første spinningtimen på 3 mnd gikk greit, på slaget 14 dager etter operasjonen, slik som anbefalt. Er flink med maten også om dagen, så nå håper jeg at jeg snart kan se nedgang på vekta.
MellonCollie Skrevet 29. september 2007 #197 Skrevet 29. september 2007 Hvordan går det med deg kylling? Går treninga bra? Er det noen andre som fortsatt henger med her eller..? Jeg har vært på kurs med jobben, så ble ingen veiing på mandag. Tar det igjen kommende. Kurs = mye usung + ingen trening. Så spørs vel om jeg har kommet ned på 63 enda. Medlemsskapet mitt der jeg svømmer går ut denne helga, så må nå vurdere hva jeg gjør. Ønsker litt mer variert trening, så blir nok et senter i stedet. Heller betale for enkeltganger på svømmehall. Men klarer ikke helt velge mellom SATS og Elixia. Finest på Elixia, og prisen bklir ca det samme for meg. Men SATS ligger nærmere der jeg bor..
Gjest Skya Skrevet 29. september 2007 #198 Skrevet 29. september 2007 Hvor tror du at du vil trene mest da?? Jeg ville nok valgt det nærmeste, det er nok det som hadde vært best for meg. Men nå er det ikke så viktig for meg hvordan det ser ut der da, bare de har de fasilitetene jeg vil ha. Jeg har gått ned en kilo siste uke. Og etter flere uker der jeg har gått litt opp og ned føler jeg virkelig at jeg er igang! :juhu:
Gjest Skya Skrevet 29. september 2007 #199 Skrevet 29. september 2007 Jeg har kommet over dørstokkmila! :juhu: Så her skal det bli action fremover. Første spinningtimen på 3 mnd gikk greit, på slaget 14 dager etter operasjonen, slik som anbefalt. Er flink med maten også om dagen, så nå håper jeg at jeg snart kan se nedgang på vekta. Så bra!
MellonCollie Skrevet 29. september 2007 #200 Skrevet 29. september 2007 Hvor tror du at du vil trene mest da?? Jeg ville nok valgt det nærmeste, det er nok det som hadde vært best for meg. Men nå er det ikke så viktig for meg hvordan det ser ut der da, bare de har de fasilitetene jeg vil ha. Jeg har gått ned en kilo siste uke. Og etter flere uker der jeg har gått litt opp og ned føler jeg virkelig at jeg er igang! :juhu:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå