Gå til innhold

Prosjekt kropp 3


Kylling

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Evt bruker det samme gjestenicket fra gang til gang, hvis det å registrere seg er skummelt ;)

Hæ? Har du svart i riktig tråd nå? Hva svarer du på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristin_
WOW, Kristin! :overrasket: Du har virkelig tatt av. Kjempeflink er du!

:velkommen: til gjest. Hadde vært fint om du registrerte deg slik at vi har et nick å forholde oss til. :)

Dette svarte jeg på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joiner jeg også, trenger litt ekstra motivasjon!

høyde :1.65

vekt : 52 kg

mage på det bredeste : 77 cm

midje : 65 cm

har gått ned åtte kilo siden fjor sommer, men fortsatt lyst til å gå ned et par kilo.. har begynt å trene for å stramme opp litt, men virker som at vektnedgangen har stoppet opp med treningen.. bør jeg ikke henge meg for mye opp i vekten da det sies at muskler veier mer enn fett? er bare litt demotiverende at vekten stopper når man faktisk er flink å trener.. inntar ikke flere kalorier enn dager jeg ikke trener!

dette var meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg spiser for lite, men har mistet matlysten etter at det ble slutt me kjæresten for noen uker siden. En vanlig dag ser slik ut :

Frokost : halv grapefrukt + 1 grovt knekkebrød med mager leverpostei og agurk

lunsj : 1 eple

Middag : salat, suppe, kyllingfilet e.l.. noe som tilsvarer rundt 400-500 kcal

kvelds : halv grapefrukt + 2 knekkebrød + kanskje en appelsin.

Drikker bare vann + litt pepsi max i helgen. Trener i tillegg 3-4 dager i uken, varierer mellom styrke og kondisjon. Søsteren min sier at jeg spiser for lite og at jeg kan komme til å ødelegge forbrenningen min, men har som sagt ikke matlyst og vil ned noen kilo "for å føle meg litt bedre", høres teit ut, men.. er ikke så lett, tror det har blitt litt psykisk, føler jeg legger på meg hvis jeg spiser mer, noe jeg faktisk gjør, men mulig man får mer vann i kroppen osv?.. vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget egentlig.. vil få en finere kropp, men vil jo gjøre det på en sunn måte. Men for å få resultater føler jeg at jeg må gjøre det på denne måten. Er veldig slank og spiser sunt og er veldig bevisst når det kommer til kalorier osv fra før, så vet likom ikke helt hva jeg skal gjøre annerledes for å få ønskede resultater..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kristin_

Det der er alt for lite mat ja. Problemet ditt er ikke at du ikke vil gå ned i vekt ved å spise for lite, for det vil du nok, men det vil være mye muskler og det øyeblikket du spiser litt mer når du er "ferdig" vil det legge seg på igjen, da i form av mer fett, og du kan risikere å ende opp på utgangspunktet, bare med en høyere fettprosent.

Og hvis du vil stramme opp må du gi musklene dine byggestoffer, og det får de gjennom protein som du spiser ytterst lite av ifølge kostplanen din. Det er helt greit å miste matlysten, kjenner til fenomenet, men du må prøve å "sparke" den igang igjen. Jeg kjenner flere som har fått gode resultater av å f.eks. drikke litt juice for å få opp apetitten. Hvis du vil føle deg bedre er i hvertfall det du gjør nå bare destruktivt, for du legger grunnlaget for en kropp som kanskje blir tynn, men ikke vil se sunn ut.

Noe sier meg at du veier deg hver dag, og det er lite konstruktivt. Prøv å få i deg litt mer mat, gjerne i form av sunne matvarer som magert protein og sunt fett. Som du sier selv, du er veldig slank fra før, så å gå med såpass stort kaloriunderskudd som du gjør er helt unødvendig. Du får en veldig mye penere kropp hvis du gir den litt mer mat og trener riktig. Når du trener styrke med stort kaloriunderskudd gjør du ikke annet enn å bryte ned musklene uten å gi de stoffene de trenger for å bygge seg opp igjen. Og det gir jo ikke all verdens resultater :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen.

Jeg vil også være med. Var så flink å gå ned 20 kg for et par år siden, men etter mye opp og ned i livet nå så har disse sneket seg på igjen.

Nå er jeg seriøst klar for å nå målet mitt på 65kg.

mål nå

vekt 78

høyde 169

så jeg har noen harde uker foran meg. men dette skal jeg klare.

har startet med å gå 1 times tur i skogen nå. og er klar for det i morgen også. har planer om å gå minst 1 time 3-4 ganger i uka.

Så får vi håper resultaten kommer og jeg får på meg klærne jeg har liggende i skapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristin_

:velkommen:

Så bra at du har bestemt deg for å joine oss da ;) Denne tråden blir jo bedre jo flere som bidrar.... 13 kg ned er jo et stort mål, men det er absolutt oppnåelig på 4-5 måneder om man tar tiden til hjelp :)

Hvordan spiser du for tiden da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:juhu: Målt i dag, noe jeg ikke har gjort på en stund. Og jeg har gått fra 86 cm til 82 cm rundt magen :) Vekta står fortsatt på 62,8, men så har jeg ikke trent på et par uker heller :sjenert:

Men jeg kjenner at jeg er mye mer fornøyd med meg selv, og i går kunne jeg ta inn et hakk på et belte jeg ikke hadde brukt på 3 ukers tid. Derfor jeg måtte måle i dag :)

Endret av MellonCollie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sist jeg tok av mange kg var det ved hjelp av herbalife, så det er den jeg satser på igjen. bytter ut to måltider pr.dag, og spiser vanlig middag. masse fruk og grønnsaker til snacks..

så får vi håpe detter gjør susen denne gangen også. sist brukte jeg 4mnd på 20 kg. så jeg er optimist.

har foresten tatt av to kg på 4 dager her nå, tror det er mye vann, men likevel en motivasjonsfaktor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:juhu: Målt i dag, noe jeg ikke har gjort på en stund. Og jeg har gått fra 86 cm til 82 cm rundt magen :) Vekta står fortsatt på 62,8, men så har jeg ikke trent på et par uker heller :sjenert:

Men jeg kjenner at jeg er mye mer fornøyd med meg selv, og i går kunne jeg ta inn et hakk på et belte jeg ikke hadde brukt på 3 ukers tid. Derfor jeg måtte måle i dag :)

Jøss, så bra!

Med meg er det nesten motsatt. Jeg ser på vekta at jeg går ned, men centimeterne rundt magen er seige.. Regner med det vil gå seg til etterhvert.

Så gøy at det er flere som blir med her altså! Mange som var med fra begynnelsen har tydeligvis droppa ut, så vi trenger flere "medlemmer". :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Jeg begynner også på en torsdag, altså i dag;)

Vil gjerne være med her og få tips...

Er 166 cm høy og veier 73 kg. Vil ned 10-12 kg over lengre tid... Så jeg holder meg der og passer alle klærne i skapet...

Skal vi måle oss i tillegg til å veie oss?

Status nå er 67 akkurat. :hoppe: Er kjempefornøyd, for jeg har ikke vært så altfor flink de to siste helgene. Var på fylla forrige helg og i bursdag i går så måtte liksom skeie ut litt da.

Men til vanlig har jeg bare lagt om kostholdet en del. Kuttet ut brus og godteri (mer eller mindre i alle fall) velger litt grovere brød og rundstykker når det er mulig. Og fullkornspasta i stedet for vanlig pasta og slike ting. Og det smaker jo godt også! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:velkommen: til dere nye.

Og Kylling, Kristin, MellonCollie og Tabby: :klappe:

Jeg så 75 tallet for første gang siden tidlig i sommer idag, må si meg fornøyd med det. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers så må jeg spørre dere alle om dere har noen gode, sunne og kalorifattige middagstips? Det skal være enkelt, helst ikke kreve for mye tid og energi. Noen som også har tips til sunne ferdigretter? (Finnes det? :fnise: )

sjekk ut:

http://www.kk.no/php/art.php?id=312215

Wrapsene er kjempe gode ;)

Endret av Cherie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Wow, takk for tipset, Cherie! :)

Ellers må jeg si at det er mange flinke folk her. :klappe:

Jeg står på stedet hvil, eier det samme nå som for to uker siden. Har hatt UVI og nå er jeg blitt skikkelig forkjøla. Så jeg har ikke fått trent så mye som jeg ønsket. Likevel må jeg si meg noenlunde fornøyd med at jeg iallfall har gått ned 2 kg som ser ut til å holde seg der. Gjør ingentng om vektreduksjonen går sent, for jeg har jaggu tenkt å holde vekta også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får dårlig samvittighet hver gang denne tråden dukker opp på mine innlegg :sjenert: Har ikke vært flink i det hele tatt, og av den grunn latt være å veie meg. Vet at jeg i alle fall ikke har gått ned.

NEste uke, da skal jeg komme i gang igjen. Lover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristin_

Vekten hopper og danser her rundt ca 68 kg. Ser ut som jeg har stabilisert (igjen) så jeg får heller bestemme meg for om jeg har noen interesse av å gå ytterligere ned eller ikke. Akkurat nå føler jeg i hvertfall ikke noe påtrengende behov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekten hopper og danser her rundt ca 68 kg. Ser ut som jeg har stabilisert (igjen) så jeg får heller bestemme meg for om jeg har noen interesse av å gå ytterligere ned eller ikke. Akkurat nå føler jeg i hvertfall ikke noe påtrengende behov.

Ut i fra bildene jeg har sett av deg ser det ikke ut som du trenger å gå noe særlig mer ned. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...