Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Hvor tror du at du vil trene mest da?? Jeg ville nok valgt det nærmeste, det er nok det som hadde vært best for meg. Men nå er det ikke så viktig for meg hvordan det ser ut der da, bare de har de fasilitetene jeg vil ha.

Jeg har gått ned en kilo siste uke. Og etter flere uker der jeg har gått litt opp og ned føler jeg virkelig at jeg er igang! :juhu:

Kommer nok til å trene mest på SATS.. så jeg blir vel å være fornuftig og velge den :) Bør ha såpass selvinnsikt nå at jeg vet at ikke jeg gidder å ta buss / sykle langt for å trene.. :ler:

OG: :juhu: Grattis med en kilo ned. Er det ikke godt å være i gang?

Edit: Oj, dobbeltpost. Skjedde mye rart her nå..

Endret av MellonCollie
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:ler:

Akkurat det samme tenker jeg og. Jeg bor knapt 5 minutters gåtur fra senteret, og det passer meg ypperlig. Da er det bare å kaste sekken på ryggen og tusle bort når jeg føler for det.

Gjest Dallandra Darcy
Skrevet

:vinke: Jeg henger fortsatt med men sliter litt som de fleste av dere. I forbindelse med at jeg kuttet ut noen piller gikk jeg kjapt opp en kg, men nå ser jeg at det såvidt har begynt å krabbe nedover igjen, så da kommer motivasjonen sånn smått sigende. Det hjelper selvfølgelig at buksene til Mr Darcy også har blitt litt trangere, så han har begynt å tenke seg om en gang ekstra før han smeller til med noe godt å spise på kveldene.

Men akkurat nå, nå er det helg, og jeg tester ut martiniglassene jeg kjøpte på IKEA forrige helg. :sikle:

Gjest trude.lutt
Skrevet

Lenge siden jeg har vært her, og vekta er på stede hvil. Positivt at den ikke går opp! Skal på trening i dag, BOSO, som jeg ikke har prøvd før. En jeg kjenne trener de og hun sier du oppdager muskler du ikke ante du hadde. Dette kan bli gøy! :trene:

Skrevet

Da tror jeg at jeg hiver meg på.... :sjenert:

Jeg har planer om en litt tøff start. 5 kg på 5 uker.... Ja det er mye og det spørs om jeg klarer det, men det vet jeg jo ikke før jeg har prøvd!

Planen er å begynne å svømme, og jeg sitter og prøver å overtale meg selv til å begynne allerede i dag. I tillegg til svømminga har jeg et ønske om å begynne å jogge. I starten har jeg planer om å gå bort til fotballbanen i nærheten og jogge så mange runder jeg klarer på 30 min. Hvis jeg klarer minst 15 treninger mnd skal jeg være fornøyd tror jeg!

Så da har jeg restartet mitt vektklubb medlemskap og er offisielt en slanker igjen :tommelsmil:

Skrevet

Så bra at det fortsatt er noen som henger med! Og :velkommen: til Vampyra. Dette skal gå så bra skal du se! 15 treninger i måneden hørtes ut som et bra mål. Jeg skal prøve å følge den jeg også. :)

Hvordan går det med deg kylling? Går treninga bra?

Tja, jeg klarte å få betennelse i det ene operasjonssåret, så det ble ingen tur på treningssenteret i forrige uke. Men nå er betennelsen så og si borte, så jeg er klar for å ta opp igjen tråden. Har kjøpt meg en ny, kjempefin treningstopp, og jeg gleder meg til å bruke den. :)

For to uker siden veide jeg 75.6 kg, og i dag viste vekta 73.6. Det er ned 2 kg på like mange uker, og jeg er kjempefornøyd. Men det betyr også at jeg kun har gått ned 400 g siden denne tråden ble startet.. :sjenert: La nemlig på meg to kg da jeg gikk sykemeldt etter operasjonen.

Føler iallfall at jeg er på rett vei. Bruker VK aktivt og prøver å bevege meg hver eneste dag, så jeg håper virkelig at jeg ser 72-tallet neste uke.

Vi skal forresten til syden i jula, og dermed har jeg fått en ekstra motivasjonsfaktor til å gå ned noen kilo. Jeg ser nemlig ikke særlig lekker ut i bikini pr dags dato. Men i desember skal det bli andre boller. :)

Skrevet

Er bare innom og sniker litt, jeg ;)

Sydentur i jula er jo en super motivasjonsfaktor, Kylling!! Åååå, kjenner jeg blir så misunnelig at jeg nesten kunne orket å slanke meg, jeg også, hvis jeg skulle til syden :ler:

Skrevet

Ny veiing i dag; 62,8 kg :)

Har gått ned litt hver uke, så jeg er fornøyd!

Gleder meg til å komme under 60 :juhu:

Gjest Kristin_
Skrevet

Skjønner at det er en ny stor tråd å følge med på her :)

Oppdatering på meg, er endelig under 70-tallet, 68 kg for å være nøyaktig, og begynner faktisk å bli relativt fornøyd selv om man nok aldri blir helt fornøyd. Må inn i mine innlegg!

Skrevet

MellonCollie: Hvor mye har du tatt av tilsammen?

Her begynner jeg endelig å føle at jeg har kommet ordentlig i gang. Det er så deilig! Vekta kryper sakte men sikkert nedover. Nå ser jeg 72-tallet på vekta, og hvis jeg fortsetter slik som dette så tar det ikke mange ukene før jeg faktisk er under 70! Det ser jeg fram til!

Blir så motivert når vekta kryper nedover at jeg skal komme meg ut på en løpetur snart. Kan jo ikke bli latsabb nå!

Skrevet (endret)

I sommer var jeg oppe på 66, når tråden starta var det 65. Så jeg har ikke tatt av så mye (2,2 kg fra tråden starta), men det går nå i alle fall riktig vei :)

Endret av MellonCollie
Skrevet

Så flinke dere er! :klappe:

Jeg har virkelig møtt veggen denne uka. Har null energi til overs til trening. Prøver å spise sunt da, men vet ikke om det hjelper noe særlig.

I morgen skal jeg restarte vektklubbprogrammet mitt og se om det kan gi meg ny giv.

Skrevet

Så bra, MellonCollie!

Skya: Jeg kjenner følelsen. Slik hadde jeg det for to-tre uker siden, da jeg var nyoperert og ikke kunne trene på 14 dager. Gikk jo opp nesten 2 kg!! :overrasket:

Ikke gi opp. Så lenge du spiser sunt så har ikke en uke uten trening så mye å si fra eller til. :)

Skrevet

67,6 stoppet vekten på i går. Har jo ikke trent på lenge pga sykdom og operasjon av mandlene så jeg er tålig fornøyd med det.

Håper det fortsetter på denne måten.

Skrevet

Jeg har sett 71-tallet! :overrasket:

:D

Gjest Kristin_
Skrevet (endret)

bortevekk

Endret av Kristin_
Skrevet

Joiner jeg også, trenger litt ekstra motivasjon!

høyde :1.65

vekt : 52 kg

mage på det bredeste : 77 cm

midje : 65 cm

har gått ned åtte kilo siden fjor sommer, men fortsatt lyst til å gå ned et par kilo.. har begynt å trene for å stramme opp litt, men virker som at vektnedgangen har stoppet opp med treningen.. bør jeg ikke henge meg for mye opp i vekten da det sies at muskler veier mer enn fett? er bare litt demotiverende at vekten stopper når man faktisk er flink å trener.. inntar ikke flere kalorier enn dager jeg ikke trener!

Gjest Kristin_
Skrevet

Hvis resten av kroppen krymper mens vekten står stille er det muligens muskler. Men du virker relativt slank fra tallene du gir så det er kanskje ikke noe mål å bli noe lettere? Skal du "stramme opp" må du uansett trene styrke og gjøre musklene dine større/sterkere. Det ligger i definisjonen. Bruk målebåndet mer enn vekten.

Skrevet

WOW, Kristin! :overrasket: Du har virkelig tatt av. Kjempeflink er du!

:velkommen: til gjest. Hadde vært fint om du registrerte deg slik at vi har et nick å forholde oss til. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...