Gå til innhold

Prosjekt kropp 3


Kylling

Anbefalte innlegg

Ok, begynner jeg da! Kopierer litt fra januartreningstråden:

Begynte treningen igjen 9. januar, har trent 10 ganger siden da, litt forskjellig, som løping, krønsj-aktig trening, styrke i mage, dans, aerobic...

Jeg har også vært flink med maten. Har holdt meg unna sjokolade, dessert, for mye meieriprodukter osv, men heller sørget for alltid å ha masse frukt og grønt tilgjengelig. Har bakt eget grovbrød, som var utrolig tilfredsstillende. 2 små grove skiver i magen metter utrolig mye!

Jeg har mindre "fettansamlinger" på kroppen, jeg synes hvertfall det er synlig på dette bildet: http://aycu31.webshots.com/image/39350/200...17100767_rs.jpg Man kan se på størrelsen på kameraet at jeg ikke har tukla med avstanden eller noe ;) Faktisk er bildet til høyre på litt kortere avstand. (Det første bildet er tatt oktober i fjor, det siste i går.)

(PS: Vær litt forsiktig med den bilde-webtjenesten jeg har brukt her. Det går ikke an å slette bilder.)

Veide meg i går, kan ikke se noe endringer på vekta. Men det kommer nok etter hvert, det viktigste nå er formen, og målene!

Skal fortsette treningen framover nå, skal prøve å få til 4 treninger denne uka også. For det deiligste er at jeg kjenner at treningene blir lettere og lettere, og at energien kommer tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...