Gjest vampie Skrevet 22. juni 2003 #301 Del Skrevet 22. juni 2003 idag lagde jeg babi pangang med ris... ajam eller babi pangang med nasi er min favorittrett men jeg har aldri prøvd å lage nasi og vanlig ris er enklest og raskest.... babi pangangen var forøvrig ferdiglaget mikrorett må på kinarestaurant snart.... der vet de hvordan man skal lage slik god mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosejente Skrevet 22. juni 2003 #302 Del Skrevet 22. juni 2003 Oksesteik hos svigermor.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kissa Skrevet 23. juni 2003 #303 Del Skrevet 23. juni 2003 I dag blir det nakkekoteletter med ris, brokkoli og muligens litt bearnaise. (selv om det er mandag) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 23. juni 2003 #304 Del Skrevet 23. juni 2003 Jeg bruker opp alle mine ferske matvarer iom. at jeg reiser på torsdag så i dag skal jeg lage fylte pitabrød. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vampie Skrevet 23. juni 2003 #305 Del Skrevet 23. juni 2003 idag blir det pannekaker med sukker og bacon på meg... men typen min bruker melis og sirup :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helenius Skrevet 23. juni 2003 #306 Del Skrevet 23. juni 2003 Jeg og en kompis skal tråle grønnsaksbutikkene for godis, med kyllingfilet som utgangspunkt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 23. juni 2003 #307 Del Skrevet 23. juni 2003 Skal ha TACO i dag, med masse deilig tilbehør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 23. juni 2003 #308 Del Skrevet 23. juni 2003 I dag blir det hjemmelaget Pizza.. Gubbens ønske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salt Skrevet 24. juni 2003 #309 Del Skrevet 24. juni 2003 idag blir det pannekaker med sukker og bacon på meg... men typen min bruker melis og sirup :o Melis???Jaja, hver sin smak I dag skal jeg forøvrig være skikkelig lat og bestille pizza! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linsi Skrevet 24. juni 2003 #310 Del Skrevet 24. juni 2003 I dag hadde vi pannekaker. Vi byttet ut halvparten av hvetemelet med maismel, og da ble det litt mer smak. Til dessert hadde vi is og norske jordbær :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 25. juni 2003 #311 Del Skrevet 25. juni 2003 Jeg lager skikkelige kjøttboller i dag (inspirert av Jamie på TV i går). Skal serveres med brun saus og potetmos. Dessuten har jeg laget masse vaffelrøre av egg, melk og fløte som ville gått ut på dato om jeg ikke hadde brukt den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 25. juni 2003 #312 Del Skrevet 25. juni 2003 Wraps med kjøttdeig, salsa, rømme, ost, salat, tomat og rødløk. Fin måte å få brukt opp grønnsaksrester på. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 25. juni 2003 #313 Del Skrevet 25. juni 2003 Beef-burgere med brød, samt salat, tomat, sylteagurk og dressing til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosejente Skrevet 25. juni 2003 #314 Del Skrevet 25. juni 2003 Stekt seifilèt (kjøpt på fiskebutikken), poteter, gulrøtter og smelta smør.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 25. juni 2003 #315 Del Skrevet 25. juni 2003 I dag hadde jeg et sammensurium med kylligfilet, sjalottløk, sopp, paprika og spaghetti. Hadde disse råvare-restene liggende i kjøleskapet, og de ropte på meg etter å bli tilberedt............. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 25. juni 2003 #316 Del Skrevet 25. juni 2003 Sambo grillet koteletter til oss på verandaen, jag laget salat, og så hadde vi pommes frites v siden av. Kjempedeilig temperatur å spise ute på verandaen ikveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linsi Skrevet 25. juni 2003 #317 Del Skrevet 25. juni 2003 Veeeeldig gode reker, loff og majones på stranda. Perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 25. juni 2003 #318 Del Skrevet 25. juni 2003 Var innom mine foreldre på hjemvei. De skulle akkurat til å spise, så da fikk jeg middag med dem! Kald roastbiff, salat, kalde, kokte poteter, hvitløkdressing. Så dro jeg hjem og spiste lasagne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salt Skrevet 26. juni 2003 #319 Del Skrevet 26. juni 2003 I dag skal vi ha salat og brød til middag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 26. juni 2003 #320 Del Skrevet 26. juni 2003 Skal lage Kyllinggryte m/Basmatiris og grønn salat i dag ... det er godt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå