Gå til innhold

Babyprosjektet vårt er i gang!

Mirabella76

Anbefalte innlegg

Hmfr ... det er jo krisesituasjon, så du burde få spesialtillatelse til å besøke mannen!!! :sur: Dåååårlig gjooooort!!!

Dere får iallfall trent mye på :babyjente: laging neste måned da;) :humpe: :humpe:

Ja, skikkelig krise - sånn følest det virkelig. :sur: Eg likar jobben til kjæresten min ekstremt dårleg, no når me har blitt prøvarar!

Vel...me får vel ikkje akkurat trent til babylaging neste månad! Me får nemlig ingen ny sjanse, før i oktober. :gråte:

Men trena skal me gjera uansett! :lur:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig dumt det der... Får håpe det går fint i oktober da...

Oktober blir nok bra. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva. Når det klaffer for dere i oktober, for det skal det jo, så kommer du til å få termin i juli. Og det er veldig fint skal jeg si deg. Mitt eksemplar er nå 2 år og aldeles nydelig. :ler:

Bidrar bare til muntre deg opp litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva. Når det klaffer for dere i oktober, for det skal det jo, så kommer du til å få termin i juli. Og det er veldig fint skal jeg si deg. Mitt eksemplar er nå 2 år og aldeles nydelig. :ler:

Bidrar bare til muntre deg opp litt.

Likar måten du formulerer deg på. ;) Men det er i oktober det skal skje, ja - seier meg absolutt enig i det. :jepp: Julibarn høyrest fint ut, må eg seia. :rødme: Men når eg tenker meg om, blir det ikkje egentlig junibarn?

Oppmuntring set eg pris på! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det spørs jo litt.

Pondus er unnfanget 18.oktober ( dagen etter sambo kom hjem av jobb....) og jeg fikk termin 16.juli og fødte 11.juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det spørs jo litt.

Pondus er unnfanget 18.oktober ( dagen etter sambo kom hjem av jobb....) og jeg fikk termin 16.juli og fødte 11.juli.

OK! Får det liksom ikkje heilt til å stemma eg, at eg då vil få termin så seint i juli. :sjenert: No veit eg jo at eit svangerskap ikkje varer i akkurat 9 månader, men likevel... Reknar med å få mensen rundt 1. oktober (evt nokre få dagar seinare). Så då får eg vel EL rundt omkring 14. oktober. Eg trudde terminen vart rekna frå første dag i siste mens, og det blir altså rundt 1. oktober. Og reknar eg 9 månader fram derfrå, så blir terminen enten heilt i slutten av juni, eller i begynnelsen av juli?

Men no blir det kanskje litt sært å rekna ut når eg vil få termin, når eg faktisk ikkje har peiling på om eg kjem til å bli gravid i oktober. :fnise:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De sier trekk fra 7 på el-dato, og tell så 9 mnd frem. Dersom du har el ca 14.okt, blir det 14-7 =7 og ni mnd frem fra oktober blir termin ca 7.juli...

Også kommer det jo an på hvor lang syklus du har. Da jeg ble gravid med ungene hadde jeg 32-33 dager, mens jeg nå plutselig bare har 27-28 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skikkelig krise - sånn følest det virkelig. :sur: Eg likar jobben til kjæresten min ekstremt dårleg, no når me har blitt prøvarar!

Vel...me får vel ikkje akkurat trent til babylaging neste månad! Me får nemlig ingen ny sjanse, før i oktober. :gråte:

Men trena skal me gjera uansett! :lur:

Nei til mannfolk som jobber i el!!! :sur:

Hm, nå ble jeg litt forvirra ... er kjæresten din bort én hel måned av gangen? Hvor lenge er han hjemme, og hvor lenge er han borte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sier trekk fra 7 på el-dato, og tell så 9 mnd frem. Dersom du har el ca 14.okt, blir det 14-7 =7 og ni mnd frem fra oktober blir termin ca 7.juli...

Også kommer det jo an på hvor lang syklus du har. Da jeg ble gravid med ungene hadde jeg 32-33 dager, mens jeg nå plutselig bare har 27-28 dager.

Ok, då har eg lært noko nytt. ;) Trudde nemlig ein skulle rekna frå første dag i siste mens, men det er tydeligvis feil då! Dersom ein reknar slik du seier, så ville eg ha fått termin ca 7. juli ja, dersom eg får eggløysing på det tidspunktet eg trur.

Syklusen min varierer vanlegvis mellom 29 og 32 dagar. Men det hender den er nede i 28 dagar, eller oppe i 33 dagar. (To gangar i løpet av alle dei åra eg har hatt mensen, har syklusen min berre vore nede i 24-25 dagar, og nokre få gangar oppe i 34 dagar - men det er altså svært uvanlig). Så syklusen min er nok ikkje heilt regelmessig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei til mannfolk som jobber i el!!! :sur:

Hm, nå ble jeg litt forvirra ... er kjæresten din bort én hel måned av gangen? Hvor lenge er han hjemme, og hvor lenge er han borte?

Joinar deg i "Nei til mannfolk som jobbar i el - protesten". :nei:

Skjønnar godt at du blir litt forvirra. ;) Vanlegvis er kjæresten min på jobb i 2 veker, og har fri i 4 veker. Ofte er det kurs/seminar i friperioden, men det er vanlegvis berre nokre få dagar etter kvarandre. No er det derimot litt forandringar! Kjæresten min fekk nemleg 5 veker ferie i sommar, fordi dei hadde meir bruk for han rett etter sommaren. Dermed får han kun 3 veker fri, no når han kjem heim. Og på grunn av denne byttinga av veker, så mistar me altså to prøveperiodar etter kvarandre. :sur:

Hadde ikkje denne byttinga av veker skjedd, så hadde kjæresten min kome heim i går - og dermed ville han nådd heim til eg hadde eggløysing! No kjem han dessverre ei veke seinare, og blir altså litt for sein... Fy skam på sjefen til kjæresten min, som gjorde forandringar i turnusen hans. :nei:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joinar deg i "Nei til mannfolk som jobbar i el - protesten". :nei:

Skjønnar godt at du blir litt forvirra. ;) Vanlegvis er kjæresten min på jobb i 2 veker, og har fri i 4 veker. Ofte er det kurs/seminar i friperioden, men det er vanlegvis berre nokre få dagar etter kvarandre. No er det derimot litt forandringar! Kjæresten min fekk nemleg 5 veker ferie i sommar, fordi dei hadde meir bruk for han rett etter sommaren. Dermed får han kun 3 veker fri, no når han kjem heim. Og på grunn av denne byttinga av veker, så mistar me altså to prøveperiodar etter kvarandre. :sur:

Hadde ikkje denne byttinga av veker skjedd, så hadde kjæresten min kome heim i går - og dermed ville han nådd heim til eg hadde eggløysing! No kjem han dessverre ei veke seinare, og blir altså litt for sein... Fy skam på sjefen til kjæresten min, som gjorde forandringar i turnusen hans. :nei:

Tror jeg forstår. Hmmfrrr, slem sjef! :nei::rope:

Burde straffes! :pisk:

Kjæresten din kunne jo blitt "syk" da :fnise:

Neida, mener det ikke seriøst, men hadde vært veldig praktisk ;)

Endret av Knøttet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg forstår. Hmmfrrr, slem sjef! :nei::rope:

Burde straffes! :pisk:

Kjæresten din kunne jo blitt "syk" da :fnise:

Neida, mener det ikke seriøst, men hadde vært veldig praktisk ;)

Er nesten sånn at eg mistenker sjefen for bevisst å spolera babyplanane våre. :kjefte:

:ler: Neida. Han anar nok ingenting om det! Men kanskje han er synsk, og veit det likevel? :fnise:

Ja, eg sa til kjæresten min at han måtte bli "sjuk", men dengang ei! Han dukkar nok ikkje opp før neste onsdag, dessverre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nesten sånn at eg mistenker sjefen for bevisst å spolera babyplanane våre. :kjefte:

:ler: Neida. Han anar nok ingenting om det! Men kanskje han er synsk, og veit det likevel? :fnise:

Ja, eg sa til kjæresten min at han måtte bli "sjuk", men dengang ei! Han dukkar nok ikkje opp før neste onsdag, dessverre...

Ja, kanskje sjefen er synsk og ikke vil dere skal få baby! :rope::kjefte::pisk: bad, bad boss!!

Du får fortelle kjæresten, i detaljer, hva dere skal gjøre når han kommer hjem, så blir han nok fort "syk" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OK! Får det liksom ikkje heilt til å stemma eg, at eg då vil få termin så seint i juli. :sjenert: No veit eg jo at eit svangerskap ikkje varer i akkurat 9 månader, men likevel... Reknar med å få mensen rundt 1. oktober (evt nokre få dagar seinare). Så då får eg vel EL rundt omkring 14. oktober. Eg trudde terminen vart rekna frå første dag i siste mens, og det blir altså rundt 1. oktober. Og reknar eg 9 månader fram derfrå, så blir terminen enten heilt i slutten av juni, eller i begynnelsen av juli?

Men no blir det kanskje litt sært å rekna ut når eg vil få termin, når eg faktisk ikkje har peiling på om eg kjem til å bli gravid i oktober. :fnise:

Prøv babyverden.no

Der er det et kjempefint verktøy som regner ut termin, også hvis du har lenger/kortere sykluser.

Ser også en morsom oversikt over hva som vil skje framover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ja, kanskje sjefen er synsk og ikke vil dere skal få baby! :rope::kjefte::pisk: bad, bad boss!!

Du får fortelle kjæresten, i detaljer, hva dere skal gjøre når han kommer hjem, så blir han nok fort "syk" :ler:

Synske sjefar vil me ikkje ha! :nei:

Ja, kanskje eg skulle gjera det, for å få kjæresten min heim fortast mulig. :lur:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv babyverden.no

Der er det et kjempefint verktøy som regner ut termin, også hvis du har lenger/kortere sykluser.

Ser også en morsom oversikt over hva som vil skje framover :)

Ja, eg såg den artige oversikten du hadde lagt inn i dagboka di. :jepp:

Oversikten og informasjonen på Babyverden virkar veldig bra, men eg likte ikkje diskusjonsforumet. Så eg kjem nok til å halda meg på diskusjonsforuma her på KG og på SG, og så benyttar eg meg i tillegg av verktøyet til utrekning av termin + annan nyttig informasjon på Babyverden. :)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mirabella, alt bra med deg?

Ønsker deg ei god helg :klem:

Tja, eg er litt stressa og sliten for tida...

Sressar meg veldig opp med den der prøvinga vår som er på vent til oktober. Har begynt med temping, og foreløpig er tempane mine litt ustabile. Men det kan sikkert ha å gjera med at eg tempar i munnen. Ventar EL når som helst. Har tatt EL-testar i 3 dagar no, og har sett ein meir eller mindre sterk strek - men testane har vore negative. Men i dag var streken plutselig vekke. Synst det er litt mystisk, når eg ikkje har hatt EL enda, og det er akkurat no eg burde ha fått det (ut frå EL-tidspunktet i dei to forrige syklusane). Er så redd for at eg ikkje har EL og at testane aldri kjem til å slå ut denne månaden... (Veit at ein egentlig ikkje skal sjå på streken når ein brukar digitale EL-testar - men i dei to forrige syklusane vart streken sterkare og sterkare fram mot EL. Så eg trur nok streken antyder korleis eggløysinga ligg an...).

I tillegg har eg nettopp begynt i ny jobb, og er dødstrøtt og sliten i dag. :tristbla: Har vore svimmel og følt meg generelt i dårlig form heile dagen. Jammen godt det er helg no, så eg kan få tatt meg litt inn igjen! Gjett kven som skal sova ekstra lenge i morgon? ;)

Ønskjer deg og ei riktig fin helg, Gopia. :klem:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...