Karius Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #481 Del Skrevet 31. oktober 2007 Det kommer nok til å ordne seg, Frk. Stella - både med det ene og andre skal du se! Vi flytta om på stua igår vi, ren impuls egentlig. Men det ble veldig bra, og det føles som vi har fått ny stue. Med mere plass enn før. Kommer nok til å ha det sånn frem til våren, pleier å flytte om etter årstidene. Jeg fikk plutselig ånden over meg, etter at middagsgjestene dro. Så da gikk jeg løs med vaskebøtta og fikk vaska vinduene på innsiden, hengt opp vintergardiner og satt igang Baktus med oppmøbleringa. Effektive timer på kvelden, og hadde sååå god samvittighet når jeg fant go'stolen og Bonderomantikk på tv'n. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karius Skrevet 1. november 2007 Forfatter #482 Del Skrevet 1. november 2007 Nærmer seg helg... Fri i morgen, har planer om å gjøre litt i huset. Skal ihvertfall ta en razzia på soverommet; bytte sengklær, rydde og tørke støv. Så kan vi ta helg, med goood samvittighet. Regner med det blir en kjøretur til Sverige på lørdag, fylle opp fryseren med kylling bl.a. I tillegg er jo Baktus svært ivrig på navigasjonsgreia vi har i bilen, så vi blir sikkert guida trygt t/r. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karius Skrevet 4. november 2007 Forfatter #483 Del Skrevet 4. november 2007 Vi er inne i uke 28 Ca. 10 uker til vi får møte prinsessa vår... Ble litt shopping i Sverige igår, bl.a en tøff bukse fra far og en enda tøffere body fra mor. Nå tror jeg det blir kjøpestopp frem til fødselen, begynner å bli litt klær... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samba Skrevet 4. november 2007 #484 Del Skrevet 4. november 2007 Det er koselig å kjøpe klær til den lille. Jeg husker at jeg trodde jeg hadde handlet inn altfor mye, men jammen gikk det ikke unna. Selv om jeg vasket "hele tiden" måtte vi ut å kjøpe flere pysjer/sparkebukser så vi var helt sikre på å ha noe rent om det var en dag eller to vi ikke fikk vasket. Tenk at det bare er 10 uker igjen....jeg gleder meg så på deres vegne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karius Skrevet 5. november 2007 Forfatter #485 Del Skrevet 5. november 2007 Hei Samba! Må ta en liten opptelling etterhvert ang. klær. Tror kanskje vi må kjøpe litt flere pysjer, men avventer å ser hva som dukker opp i barselsgaver. Vi har jo masse klær som ble kjøpt inn til Lille Pi, som aldri ble brukt. Så jeg tror vi har så vi klarer oss en stund ihvertfall. (klær som Lille Pi har brukt, blir ikke plukket frem...) Skal begynne å hinte litt om strikka klær fra bestemødrene etterhvert, men det blir ikke før fødselen er ferdig og vi har kommet oss hjem. Mulig dette er min siste arbeidsuke?! Skal jobbe idag og på onsdag, og har time til legen på fredag. De har jo mumla noe om uke 30, men etter praten med legen før helga ang. de siste prøvene - tror jeg det blir litt tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Stella Skrevet 5. november 2007 #486 Del Skrevet 5. november 2007 Hei snuppa mi! Sender pakke til deg etter jobb i dag jeg *lusker tilbake til statistikkfristene mine igjen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 5. november 2007 #487 Del Skrevet 5. november 2007 Tenk at det er bare 10 uker igjen Så spennende det blir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 7. november 2007 #488 Del Skrevet 7. november 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karius Skrevet 7. november 2007 Forfatter #489 Del Skrevet 7. november 2007 Hei snuppa mi! Sender pakke til deg etter jobb i dag jeg *lusker tilbake til statistikkfristene mine igjen* Tuuusen takk! Tenk at det er bare 10 uker igjen Så spennende det blir. Veldig spennende, men har en mistanke om at tiden fremover kommer til å gå saaaakte... Hei La Traviata, her kommer en i retur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karius Skrevet 7. november 2007 Forfatter #490 Del Skrevet 7. november 2007 Lurer på om jeg har hatt min siste arbeidsdag på veldig lenge? Har fri i morra og fredag, og på fredag er det legetime. Veldig spent på hvordan ting blir fremover... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 7. november 2007 #491 Del Skrevet 7. november 2007 Innom å oppdaterer meg. Hvordan går det? Ikke lenge igjen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karius Skrevet 7. november 2007 Forfatter #492 Del Skrevet 7. november 2007 Hei imli, det humper & går for å si det sånn. Håper bare tiden fortsetter å gå fort, sånn at vi snart får treffe prinsessa. Men det er nok dessverre noen tunge dager før den tid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 8. november 2007 #493 Del Skrevet 8. november 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karius Skrevet 11. november 2007 Forfatter #494 Del Skrevet 11. november 2007 En tilbake til deg, Pasha! ---------------------------------------- Sykemeldt 100% frem til permisjonstart. På en måte litt godt, men samtidig rart. Kan bli noen lange måneder, håper jeg fortsatt klarer å holde meg litt i aktivitet fremover. Skal i utg.punktet ikke tilbake på jobb før 2009! (og da håper jeg det kun blir å jobbe oppsigelsestiden... ) Vi har hatt overnattingsgjester i helga, og jeg må si det er deilig å få tilbake huset sitt igjen gitt!! Tålmodigheten har virkelig fått prøvd seg de siste dagene, og det har nok blitt noen kvasse kommentarer innimellom... Minnestund i ettermiddag, gruegleder meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 11. november 2007 #495 Del Skrevet 11. november 2007 Du skal se at dagene går unna. Nå er det snart juleforberedelser, jul og nyttår og plutselig er dagen her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 12. november 2007 #496 Del Skrevet 12. november 2007 når man først skal bli sykemeldt er vel neppe dette den verste perioden å få dagene til å gå tenker jeg. Er vel en del som må ordnes og styres med frem til jul. og da går vel dagene fort uansnett tenker jeg.. men skjønner godt at det føles merkelig ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karius Skrevet 13. november 2007 Forfatter #497 Del Skrevet 13. november 2007 Jordmorkontroll igår uke 29+2: Blodtrykk: 129/75 Vekt: +9,5 kg Ødem: 1-2 Magemål: fortsatt litt over "normalen", men følger eget skjema fint Leie: hodet nede, men Lille Spire har god plass og kan snu seg mange ganger enda... Ikke at vi trenger å bekymre oss så veldig for det, ettersom det bli ks uansett. Jeg har hatt endel smerter foran ved skambenet, og ved "lårfestene" de siste ukene. Uten helt å skjønne hva det var. Jordmor mente det var begynnende bekkenløsning, ser an litt - hvis verre blir det fysioterapi. Vi var på doppler-kontroll etterpå, og som vanlig var Lille Spire helt turbo i magen. Helt håpløst å få tatt ordentlige målinger, så vi må tilbake igjen om noen uker. Fikk tatt ca. vekstestimering, og hun ligger 5% over normalen. Det er jo ikke så ille akkurat. Nå er hun ca. 1.500 gram, og skal bli ihvertfall det dobbelte innen hun kommer til oss. Alt står bra til i magen, det er en svært aktiv krabat som bor der inne. Og vi fikk sett litt av ansiktet hennes på ul igår. Kjempesøt nese og en ordentlig kyssemunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 13. november 2007 #498 Del Skrevet 13. november 2007 Godt at alt står bra til Får håpe du slipper bekkenløsning. Du får ta det med ro og kose deg med juleforberedelser og babyforberedelser og generelt sett ta vare på deg selv framover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karius Skrevet 15. november 2007 Forfatter #499 Del Skrevet 15. november 2007 Takk, Daria. Denne uka har ihvertfall flydd avgårde, uten at jeg egentlig har gjort noe som helst. Men idag skal jeg besøke sjarmørjenta til tante, gleder meg! Og ikveld tror jeg vi skal ut på litt mathandling. Begynner å bli tomt for basisvarer i skapet. Hvis ikke Baktus er sliten etter jobb da. Han kjørte i ca. 8,5 timer igår, ifb. foreldresamtale på skolen til Storesøster... Nei, på tide å gjøre ferdig frokosten og dra avgårde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 16. november 2007 #500 Del Skrevet 16. november 2007 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå