Gå til innhold

Livet som utøvende mamma


Karius

Anbefalte innlegg

Deilig å være hjemme i sofaen, med pledd og masse levende lys rundt i stua. :)

Vi har forspist oss på fårikål, andre dag på rad... :sjenert::ler:

Fri helt til onsdag, og da er det lønnsmøte med sjefen.

Litt spent, men samtidig så kjenner jeg at det egentlig ikke bryr meg så mye. Ingen forventninger, det er nok det beste utg.punktet akkurat nå.

Tror mobilen min har blitt syk, kanskje en fin mulighet for å kjøpe ny? :sjarmor: Får "sponset" opp til en viss sum av jobb, skal sjekke litt på nett etterpå... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fårikål er deilig høstmat, Midnattsol! :)

Trist idag, våkna av at det tikka inn en sms på mobilen min.

En englemamma har mistet nok et englebarn i natt. :gråte:

Hun kjempet for den lille i magen, i mange uker - men det gikk ikke helt som vi håpa.

Og i tillegg har en kollega av Baktus, et vennepar som går gjennom akkurat det samme som oss på nyfødt intensiv i disse dager. Fødselen kom litt utav kontroll, og det ble for lite oksygen på slutten. Hvor omfattende skadene er, vet de ikke enda. De lever i håpet og vi tenker mye på dem!

...og her sitter jeg med en som sparker i magen, og tør ikke tro at dette skal gå bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for klemmer!

Det har vært en tøff dag, med masse tårer og tunge tanker.

Baktus ble lettere bekymret når han fant meg gråtende, over pannekake-stekingen. Måtte le litt etterpå, skal ikke stå på matlysten midt oppi det hele!

Etter middagen dro vi ut til Lille Pi, tente lys og ordna litt i hagen hans. Er så fint der nå, med bark og 2 ericaer.

Mormor har tydeligvis vært der å planta, i tillegg til den vi satte ned for noen uker siden.

Satt lenge på en benk i flott høstvær, prata om tanker og bekymringer som surrer hos begge for tiden.

Karius foreslo shopping, for å få tilbake litt av den positive tankegangen vi hadde for en stund siden.

Nå har vi mange fine rosa bodyer, som ligger på vent til Prinsessa kommer!

Ting skulle vært så annerledes, men nå må vi bare se fremover og tro at dette skal gå bra. I januar er vi nybakte foreldre igjen, til et nurk som ikke kan se oss mette på! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndag, og jeg er alene hjemme.

Baktus har vært på jobb i hele helga, de flytter lokaler og ting tar tid!

Igår var jeg ute hos foreldrene mine, de passer lille A i helga så fikk kosa masse med henne. :)

Baktus kom hjem utpå kvelden, så vi kosa oss med en deilig kyllingrett og masse godis.

Blir nok en rolig søndag, jeg er fortsatt i sjokk-tilstand etter en litt overraskende hårfarge-seanse... :sjenert::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha en fin søndag! :)

Det samme til deg, MrsP! :)

Overraskende hårfargeseanse? Vil gjerne høre mer :sjenert:

Jeg trodde det skulle bli mørkebrunt, men det ble visst sort...

og da mener jeg skikkelig sort altså!! :hakeslepp:

På esken står det vitterlig dark brown, men jeg vil heller si det er dark black. :kjefte:

Blir vel vant etterhvert, men foreløpig skvetter jeg til når jeg går forbi speilene her hjemme. :redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når adm. direktør kommenterer hårfargen min, sier det litt om hvor heftig endringen faktisk ble... :ler2:

Men mange som kommer med positive tilbakemeldinger da, så helt håpløst kan det vel ikke være. ;)

Ny uke, med ulike aktiviteter.

Idag skal jeg være med Baktus, han har visst planer om å kjøpe julegaver til nieser/nevø! :hakeslepp:

Årets julegaver til de voksne er i boks, så vi er godt i rute!

Vi gjør det rimelig enkelt i år da, gir en sum til nyfødt intensiv på St.Olav i hver enkelt sitt navn. :tommelsmil:

I tillegg får besteforeldrene sånn lerett-foto av Lille Pi.

De ønsker seg jo ingenting, og jeg er ikke helt i modus for kreativitet i år.

Ellers vil uka bestå av litt sosialt, rydding av hus og muligens besøk av svigers til helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig fikk jeg en superkoslig mms i formiddag, en video av en helt fersk guttebaby som ble født i morrest! :hjerte:

Å så kos! :rødme:

Forøvrig synes jeg julegaven din var helt midt i blinken! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...