Gå til innhold

Den lange tiden frem til 09.08.08


Irmelinn

Anbefalte innlegg

Overlykkelig :) 5000 mer i lønning enn det jeg trudde og en bra karakter på matteinnleveringa så nå får jeg godkjent året og jeg kan kjøpe bryllupsstasj for 5000 kr denne mnd! :) visst ikke typen får trumfet igjennom og sette de på sparekontoen. Vanskelig dette her :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innom med en god :klem: på Irmelinn jenta! Herlig med ekstra penger og en bra karakter på innleveringen! Flink du!

Kommer sterkere tilbake, må vel tusle til sengs snart... God natt

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig av deg Marna :)

Jeg har ikke fått vært her inne så mye de siste dagene. Har passet to barn, en jente på 8 mnd og en gutt på 2 år. Ikke tid til mye avslapping da hehe.

Ja dberry, er kjempegodt med ekstra penger :)

mammaen min er så snill i går sa hun at hun skulle ta meg med til Tromsø til høsten og se på brudekjoler sammen med meg! :)

Noen som vet hvor mange butikker de har der? Vil prøve mange kjoler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mammaen min er så snill i går sa hun at hun skulle ta meg med til Tromsø til høsten og se på brudekjoler sammen med meg!  :)

Noen som vet hvor mange butikker de har der? Vil prøve mange kjoler :)

:hoppe: for Tromsø og brudekjoleprøving :)

Du kan jo spørre Majabeth, hun vet garrantert hvilke butikker du bør besøke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dberry, er kjempegodt med ekstra penger :)

mammaen min er så snill i går sa hun at hun skulle ta meg med til Tromsø til høsten og se på brudekjoler sammen med meg!  :)

Noen som vet hvor mange butikker de har der? Vil prøve mange kjoler :)

I Tromsø er det 3 brudebutikker. Wrights brudesalong i dalen, Lotta på Veitasenteret og Hans og Hennes i Grønnegt. Jeg anbefaler absolutt Hans og Hennes, hun er bare helt fortreffelig! De andre gidda jeg ikke ta kontakt med engang, kjenner ei som var innom Lotta, men hun fikk ikke særlig hjelp. Og på Wrights var det ei som kom inn og fikk følgende beskjed: Du skal nå vel slanke deg før du gifter deg??? Dro rett til H&H- og angrer ikke i det hele tatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for Tromsø og brudekjoleprøving :)

Du kan jo spørre Majabeth, hun vet garrantert hvilke butikker du bør besøke :)

Så den først etter at jeg hadde svart :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du skal nå vel slanke deg før du gifter deg??? Dro rett til H&H- og angrer ikke i det hele tatt!

Da hadde jeg serriøst målt henne selv fra topp til tå og kommentert noe før jeg gikk ut altså, makan til frekkhet!!!! :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endringer i planene, skal mest sannsynlig til Tromsø sammen med to av mine venninner og forloveren min 22 juni å prøve kjoler! Jaaaaaaaa!:):klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei! Hvordan går det med planleggingen? bestemt mer ang brudebukett?! (Syns å huske du ville ha 3 enkle, gule?)

http://www.kvamso.no/index.php?option=com_...r&Itemid=42

Syns disse det var bra bilder her av slik, bare med røde da!

det skjer ikke så mye i planleggingen, mye å gjøre for tiden. Ja de bildene var fine og blomstene, men har ombestemt meg. tror det blir røde roser :)

takk for at du holder liv i dagboken min mens jeg er å leser til eksamen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Når skal du ha eksamen?? Du er flink som ikke er her mens du leser... hehe... det hadde ikke jeg klart!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når skal du ha eksamen?? Du er flink som ikke er her mens du leser... hehe... det hadde ikke jeg klart!

:klem:

jeg har en i neste uke og 2 uka etter pluss at jeg har en engelsk innlevering på minst 20 sider til tirsdag. Jeg har skrevet 1 hehe. Men det skal gå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjohei!

Kommer du vestover til helga??

:klem:

Ja jeg gjør det:) Er ikke i Alta før 23.44 på fredagskvelden. Skal bo på folkehøyskolen der borte. Du kan tro jeg gleder meg til å sove i sovepose:P hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg gjør det:) Er ikke i Alta før 23.44 på fredagskvelden. Skal bo på folkehøyskolen der borte. Du kan tro jeg gleder meg til å sove i sovepose:P hehe..

:legrine: Det kan jo bli riktig koseligt :)

Åja så du kommer med fly ja. Når du lander er jeg på Soul & Bluesfestivalen og hører på Nazareth :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg skal reise med fly. Drar herfra kl 21.51. Så gøy at du skal på festivalen da:) Jeg håper at jeg får dratt en tur til byen å handlet litt på lørdagen men det er ikke sikkert det er tid til det. Jeg har en kompis også der borte som jeg skal dra å hilse på, han skal vell muligens hente meg på flyplassen og kjøre meg til Øytun. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...