Gå til innhold

Den lange tiden frem til 09.08.08


Irmelinn

Anbefalte innlegg

Jeg fallt fullt og helt for de på den nettsiden så jeg blir å ha helt lik som de også blir jeg å skrive noe til hver enkelt gjest inni :)

Det er vanskelig synes vi... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det tror jeg skal gå kjempebra for vi er en veldig tett familie og vi kjenner alle kjempegodt :) Vi blir "bare" rundt 40 gjester og 10 av dem er barn så det skal gå fint tror jeg. Gleder meg til å sette igang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer med første kjøp.de var veldig fine.

hjertene er veldig fine og veldig gøyt å komme til bords og få en personlig melding fra brudeparet eller annet kjekt,

jeg er så opptatt med bordkort at jeg har glemt både servietter og lys :ler:

det må ordnes *husk*

vi skal også være ca 40 med ca 10 barn,gått det ikke bare er oss som skal ha litt kaos den dagen :ler: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Minnimy: Ja litt kaos må jo til. Men de barna er så snille så det skal gå fint. Jeg ser ikke på det med personlig tekst til alle som et problem når det enda er over 1 år til vi gifter oss. Jeg begynner i god tid og skriver først til alle dem som jeg vet kommer også får jeg ta de siste når jeg har fått svar fra alle :)

Ja det er så godt å endelig få kjøpt noe. Får lønning i mårn så da blir jeg sikkert å kjøpe enda mer når alle regninger er betalt :) Er så gøy dette her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så glad jeg er nå for at jeg aldri blir fyllesyk! :ler: Men du tok litt av der ja, er jo bare onsdag! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at du også er innom å lager litt liv. Hvor gøy hadde det ikke vært om vi alle KG - jentene kunne vært på samme fest å snakket bryllup, bryllup og atter bryllup! Hadde vært gøy det :)

Lønn er alltid gøy selv om det ikke er så mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er så enig. De fleste rundt meg er lei nå av alt snakket. Er så glad for at jeg har disse sidene :)

Er i litt klammeri med forloveren min også så det blir ikke så mye bryllups snakk med henne heller :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Bryllupssnakk er kjempegøy! :tommel: ...jeg skjønner meg ikke på dem som ikke liker det hele tiden, men jeg er heldigvis så heldig at jeg har dere her på KG og noen kjekke venninner på msn som er klar for bryllupssnakk hele tiden!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, takk for besøk av dagboka mi! Den er litt forlatt for tiden.. Kommer seg skal du se! Gleder meg til det bare er et år igjen, så jeg føler at nedtellinen virkelig starter, og at det virkelig blir et bryllup! Virker sååå lenge til.

Er godt å ha dere KG jenter og snakke bryllup med ja, får jo så mange ideer og kreativitet av å være her inne! Lurer på hvordan det hadde blitt uten.. Nei, la oss ikke tenke på det :)

Her kommer masse gode :klem::klem::klem: til deg! Snille Irmelinn! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk Marna. Du er så snill og omtenksom. :)

Du fortjener verdens største :klem: !

Jeg må bare si at jeg er glade i dere alle KG-jentene som er her på bryllupsdagbøkerne, dere er alle så omtenksomme og snille med hverandre. Dere skal alle være stolte av hverandre. Dere kan gjøre hverandres dager mye bedre enn det den var bare ved å si hei og gi en klem.

Mange :klem: til dere alle.

:blomst::blomst::blomst::blomst::blomst::blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en :klem: jeg også! Jeg og tenker på de hjertebordkorta og sånn... vil i alle fall brette serviettene som hjerter! :hjerte:

Ang den Facebook-gruppa, så er det bare å søke på "kvinneguiden" inne på facebook, da kommer det opp en gruppe som heter kg-bryllupsdagbok eller noe... så er det bare å trykke på request to join :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina
Tusen takk Marna. Du er så snill og omtenksom.  :)

Du fortjener verdens største  :klem: !

Jeg må bare si at jeg er glade i dere alle KG-jentene som er her på bryllupsdagbøkerne, dere er alle så omtenksomme og snille med hverandre. Dere skal alle være stolte av hverandre. Dere kan gjøre hverandres dager mye bedre enn det den var bare ved å si hei og gi en klem.

Mange  :klem: til dere alle.

:blomst:  :blomst:  :blomst:  :blomst:  :blomst:  :blomst:

Så fiiiint sagt!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for klemmer jenter :)

MellonCollie: Jeg skjønte ikke hvordan jeg skulle registrere meg på facebook :forvirret::grine:

Ballerina: Jeg har jo blitt glade i dere jenter og må jo vise det på en best mulig måte. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten dere, alle mine nærmeste hadde i alle fall blitt gal av alt bryllupssnakket! :ler:

:klem: til alle som er inne å ser på dagboken min!

Er det noen av dere som har nettby. Hadde vært koselig å møtt noen der inne. Bare send en PM med nick visst dere vil dele med meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...