Jump to content
Sign in to follow this  
Irmelinn

Den lange tiden frem til 09.08.08

Recommended Posts

Doratheexplorer
Jeg fallt fullt og helt for de på den nettsiden så jeg blir å ha helt lik som de også blir jeg å skrive noe til hver enkelt gjest inni :)

Det er vanskelig synes vi... :sjenert:

Fortsetter under...

Irmelinn

Det tror jeg skal gå kjempebra for vi er en veldig tett familie og vi kjenner alle kjempegodt :) Vi blir "bare" rundt 40 gjester og 10 av dem er barn så det skal gå fint tror jeg. Gleder meg til å sette igang.

minnimy

gratulerer med første kjøp.de var veldig fine.

hjertene er veldig fine og veldig gøyt å komme til bords og få en personlig melding fra brudeparet eller annet kjekt,

jeg er så opptatt med bordkort at jeg har glemt både servietter og lys :ler:

det må ordnes *husk*

vi skal også være ca 40 med ca 10 barn,gått det ikke bare er oss som skal ha litt kaos den dagen :ler: .

Irmelinn

Jaaaa :klappe:

Tusen takk for hjelpen! :)

Doratheexplorer

JIPPI :hoppe:

:danse:

Annonse

Irmelinn

Minnimy: Ja litt kaos må jo til. Men de barna er så snille så det skal gå fint. Jeg ser ikke på det med personlig tekst til alle som et problem når det enda er over 1 år til vi gifter oss. Jeg begynner i god tid og skriver først til alle dem som jeg vet kommer også får jeg ta de siste når jeg har fått svar fra alle :)

Ja det er så godt å endelig få kjøpt noe. Får lønning i mårn så da blir jeg sikkert å kjøpe enda mer når alle regninger er betalt :) Er så gøy dette her!

Irmelinn

Du er så snill susiepia!

:hoppe::hoppe: litt for deg!

:blomst:

minnimy

nydelig buketter.....

Irmelinn

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe: for side 7!

Ja det var mange fine der. :)

minnimy

:hoppe::hoppe::perebrus::vin::gratulerer::gratulerer::blomst:

oi tok litt av :sjenert::ler: *fyllesyk nå* :ler:

grattis med 7 sider.

Irmelinn

Å så glad jeg er nå for at jeg aldri blir fyllesyk! :ler: Men du tok litt av der ja, er jo bare onsdag! :ler:

Irmelinn

Så gøy at du også er innom å lager litt liv. Hvor gøy hadde det ikke vært om vi alle KG - jentene kunne vært på samme fest å snakket bryllup, bryllup og atter bryllup! Hadde vært gøy det :)

Lønn er alltid gøy selv om det ikke er så mye :)

Annonse

Irmelinn

Er så enig. De fleste rundt meg er lei nå av alt snakket. Er så glad for at jeg har disse sidene :)

Er i litt klammeri med forloveren min også så det blir ikke så mye bryllups snakk med henne heller :forvirret:

Guest Ballerina

Bryllupssnakk er kjempegøy! :tommel: ...jeg skjønner meg ikke på dem som ikke liker det hele tiden, men jeg er heldigvis så heldig at jeg har dere her på KG og noen kjekke venninner på msn som er klar for bryllupssnakk hele tiden!! :hoppe:

Marna

Åh, takk for besøk av dagboka mi! Den er litt forlatt for tiden.. Kommer seg skal du se! Gleder meg til det bare er et år igjen, så jeg føler at nedtellinen virkelig starter, og at det virkelig blir et bryllup! Virker sååå lenge til.

Er godt å ha dere KG jenter og snakke bryllup med ja, får jo så mange ideer og kreativitet av å være her inne! Lurer på hvordan det hadde blitt uten.. Nei, la oss ikke tenke på det :)

Her kommer masse gode :klem::klem::klem: til deg! Snille Irmelinn! :)

Irmelinn

Tusen takk Marna. Du er så snill og omtenksom. :)

Du fortjener verdens største :klem: !

Jeg må bare si at jeg er glade i dere alle KG-jentene som er her på bryllupsdagbøkerne, dere er alle så omtenksomme og snille med hverandre. Dere skal alle være stolte av hverandre. Dere kan gjøre hverandres dager mye bedre enn det den var bare ved å si hei og gi en klem.

Mange :klem: til dere alle.

:blomst::blomst::blomst::blomst::blomst::blomst:

MellonCollie

Innom med en :klem: jeg også! Jeg og tenker på de hjertebordkorta og sånn... vil i alle fall brette serviettene som hjerter! :hjerte:

Ang den Facebook-gruppa, så er det bare å søke på "kvinneguiden" inne på facebook, da kommer det opp en gruppe som heter kg-bryllupsdagbok eller noe... så er det bare å trykke på request to join :)

Guest Ballerina
Tusen takk Marna. Du er så snill og omtenksom.  :)

Du fortjener verdens største  :klem: !

Jeg må bare si at jeg er glade i dere alle KG-jentene som er her på bryllupsdagbøkerne, dere er alle så omtenksomme og snille med hverandre. Dere skal alle være stolte av hverandre. Dere kan gjøre hverandres dager mye bedre enn det den var bare ved å si hei og gi en klem.

Mange  :klem: til dere alle.

:blomst:  :blomst:  :blomst:  :blomst:  :blomst:  :blomst:

Så fiiiint sagt!!!!

Irmelinn

Tusen takk for klemmer jenter :)

MellonCollie: Jeg skjønte ikke hvordan jeg skulle registrere meg på facebook :forvirret::grine:

Ballerina: Jeg har jo blitt glade i dere jenter og må jo vise det på en best mulig måte. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten dere, alle mine nærmeste hadde i alle fall blitt gal av alt bryllupssnakket! :ler:

:klem: til alle som er inne å ser på dagboken min!

Er det noen av dere som har nettby. Hadde vært koselig å møtt noen der inne. Bare send en PM med nick visst dere vil dele med meg :)