Gå til innhold

Den lange tiden frem til 09.08.08


Irmelinn

Anbefalte innlegg

Gjest Ballerina
Snøring i ryggen er genialt, det har jeg tenkt på som veldig lurt. Da har man en ørliten mulighet hvis man skulle gå litt opp/ned. De fleste jeg har snakket med går gjerne en kilo ned de siste ukene på grunn av kjempe stress med alt.

Ikke bare det, men den sitter enda bedre for man kan snøre der det trengs fra før av! :tommel: Jeg prøvde begge deler og man ser stooor forskjell på de man snører og de man ikke snører!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig med de andre her, kjolen er nydelig! Jeg så veldig mye på den da jeg var på kjolejakt, men det ble ikke den likevel. Har ikke fulgt helt med så jeg bare lurer: Får du den sydd av ei dame på QXL? Hvor mye kosta den?

Hei Majabeth!

Så gøy at du også hadde kikket litt på den. Ja jeg skal få den skreddersydd av en dame på qxl. Den koster 3600. Med frakt og alt. Siden det var så billig så tørr jeg å kjøpe fra henne, jeg får uansett pengene tilbake om jeg ikke skal være fornøyd også tenkte jeg at jeg skulle ta sjansen siden det er så lenge til jeg skal gifte meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er misfornøyd med forloveren min. Vet ikke hva jeg skal gjøre, vi krangler bare hele tiden!

:sur::grine: :slåss: :kjempesinna: :klø: :sinna::sinnatagg::vetikke:

Jeg tror jeg vil ha sangen amazed i kirken eller noe. Kjæresten spiller den hele tiden på gitar til meg :) Den er så fiiiin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off :klem: :klem: :klem: på Irmelinn...

Ikke gøy når det blir tull med forlovern... kjenner til det selv,og jeg skal si klart ifra at enten får hun kutte ut å få meg til å grue meg til bryllupet, eller så bytter jeg forlover....

:klem: påå... imens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er misfornøyd med forloveren min. Vet ikke hva jeg skal gjøre, vi krangler bare hele tiden!

:sur::grine: :slåss: :kjempesinna: :klø: :sinna::sinnatagg::vetikke:

Jeg tror jeg vil ha sangen amazed i kirken eller noe. Kjæresten spiller den hele tiden på gitar til meg :) Den er så fiiiin!

Hva< er det dere krangler om?

Er det for gale så er det faktisk lov å bytte. Ikke så gøy for verken deg eller henne!

håpe dere finner ut av det

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lyst å bytte, men er så redd for at hun skal bli lei seg å kutte kontakten helt med meg! :forvirra:

Hun er ganske spesiell. Vi krangler hele tiden for hun skal dominere hele tiden og hun takler ikke at jeg har andre venninner og at jeg vil være sammen med andre som jeg kjenner. Hun skal hele tiden ha oppmerksomheten fra meg og det har jeg ikke tid til. Hun bor et annet sted og er hjemme i helgene men jeg har ikke tid til å sitte sammen med henne hele helgen, jeg har andre interesser også. Også er det så plagsomt at hun hele tiden maser om at vi må holde kontakten selv om hun er på den plassen der hun bor og går på skole, men det er hele tiden jeg som må ringe eller sende sms. Hun tar aldri kontakt med meg. Kjenner at jeg er lei av det nå. I tillegg så eksploderte hun den dagen jeg ble sammen med kjæresten min og hun snakket ikke med meg på over et halvt år. Grunnen til dette var fordi hun kjente typen min først. Jeg skjønner ikke hvorfor hun skulle bli sint over dette fordi hun hadde en kjæreste og ingen følelser for typen min. Hun er bare ikke helt å forstå seg på.

Kanskje det bare er jeg som overreagerer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei tror ikke du gjør det.

Hvordan er hun i forhold til bryllups snakk og planlegging?

Hun snakker aldri om det og er likegyldig om jeg tar opp temaet. I helgen når jeg betillte kjole så ringte jeg henne og spurte om hun kunne komme å ta mål av meg og om hun ville være med på å bestille den, men hun gadd ikke og hun bor i nabohuset. 2 meter unna. Så sambo hjalp meg med å ta mål.

Ble litt lei meg da ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde jeg brukt det som grunn til å "dumpe" henne.

Viktig å ha noen som liker det, kan bli vekket på natten når panikken over at man har valgt feil stoff til bordet eller kjolen er for trang osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får jeg spørre om hvorfor du valgte henne som forlover?

Fordi hun er min bestevenninne og vi har en fantastisk god kontakt, eller vi hadde iallefall før hun fikk type og jeg ble sammen med kjæresten min. De siste 2 årene har vært sånn som jeg har beskrevet overfor, men jeg trodde kanskje at det skulle bli bedre når jeg valgte henne som forlover, men jeg føler bare at det har blitt verre. Jeg har heller ingen andre som jeg kjenner så godt at jeg vil ha som forlover men visst hun ikke bedrer seg så blir jeg å velge min kusine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde jeg brukt det som grunn til å "dumpe" henne.

Viktig å ha noen som liker det, kan bli vekket på natten når panikken over at man har valgt feil stoff til bordet eller kjolen er for trang osv.

Jeg føler ikke at jeg har noen som jeg kan gjøre det med, men jeg vet ikke hva jeg skal si til henne eller hva jeg skal gjøre uten at hun skal bli såret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er vanskelig, men kan du nevne at du mistrives og savner å ha noen å prate bryllup med. hinte fram litt oppgaver som er vanlig å gjøre som forlover?

Kan jo være ho ikke trives med rollen som forlover.

Noen føler de må si ja når de blir spurt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vanskelig, men kan du nevne at du mistrives og savner å ha noen å prate bryllup med. hinte fram litt oppgaver som er vanlig å gjøre som forlover?

Kan jo være ho ikke trives med rollen som forlover.

Noen føler de må si ja når de blir spurt..

Ja det kan jo hende, men hun var jo så glad når jeg spurte henne, men det var nesten som hun syntes at det var åpenbart at jeg skulle spørre henne. Hm.. Jeg skal vente noen uker å se hvordan det går. Hun skal bo her hjemme hele sommeren så kanskje det går bedre når vi bor på samme sted å får litt bedre kontakt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Får håpe det ordner seg :)

Jeg håper virkelig det jeg også, men må innrømme at jeg har liten tro på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nå var det litt mye syting å klaging fra min side her. Var litt trøtt stemning egentlig. Men over til planleggingen igjen :)

Nå har jeg bestiltt ark på kreativhobby så da venter jeg på de, regner med at de er her onsdag eller torsdag. Da skal jeg sette meg ned å begynne på innbydelsene. Ble ikke sjokolade innbydelse alikevell, blir for vanskelig å få det til også kan vi ikke lage de i lang tid i forveigen så da blir det brune ark :) Skal ha litt beige ark som skal klippes i en stor firkant som skal være under bilde av oss. Jeg må få tatt ett fint bilde av meg og sambo eller lete etter ett som vi kan bruke på innbydelsene. Innbydelsene blir å gå i litt beige og brunfarger. Har mest lyst på bilde av oss i sort/hvitt. Hm..Det må kanskje ordnes. Jeg har også bestillt noen stempler som jeg kanskje blir å bruke. Er litt usikker på hvordan innbydelsene blir å se ut til slutt så jeg bestillte litt forskjellig. Jeg får uansett bruk for det til scrapbookingen min :) Nå må jeg bare finne ut hvilke konvolutter jeg skal bruke og finne str på de sånn at jeg kan lage kortene i en str som faktisk passer i en konvolutt.

Ellers så venter jeg fortsatt på blomsterkurvene. Sjønner ikke hvor de har tatt veien. Jeg har bestillt fra den butikken før og da tok det bare 2 uker så kom det men nå synes jeg det har det ekstremt lang tid. Må inn å sjekke på mailen nåt de sende det fra butikken, jeg fikk ordre bekreftelse dagen etter at det var bestillt. Håpe bare at de er her snart for jeg gleder meg sånn til å se de. :)

Edit: Mye nordnorske ord innimellom. Hehe

Endret av Irmelinn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåååh den var jo bare såå skjønn da! Også passer den jo helt perfekt til temaet deres og greier! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...