Gå til innhold

Den lange tiden frem til 09.08.08


Irmelinn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Håper blomsterkurvene kommer i posten rimelig kjapt. Og måtte tiden til du skal prøve brudekjole gå fort! Snart har vi jo juni måned, og da er det bare 22 dager igjen! Håper at alle som har planlagt å bli med deg får anledning ja! Åh, høres så koslig ut! :)

Og vil ønske deg lykke til i innspurten med skoleting før den store sommerferien!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper blomsterkurvene kommer i posten rimelig kjapt. Og måtte tiden til du skal prøve brudekjole gå fort! Snart har vi jo juni måned, og da er det bare 22 dager igjen! Håper at alle som har planlagt å bli med deg får anledning ja! Åh, høres så koslig ut! :)

Og vil ønske deg lykke til i innspurten med skoleting før den store sommerferien!

:klem:

Hei Marna! Takk for koselig hilsen i dagboken min! Jeg jobber med skoleting for harde livet, men er jo så mye annet jeg har lyst til å gjøre hehe:)

Håper det blir Tromsø tur på meg i juni, men det ser faktisk dårlig ut! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det bra i vesten i helga??

Jaaaaa det var kjempe bra! Kosa meg skikkelig masse, fikk meg en ny venninne også fikk jeg tilbringe store deler av helgen med min beste venn som bor der borte i Alta. Jeg så sirkus teltet som ble brukt til konserthall. Mange som festet lørdagsnatt. Fullt av folk på kroa så jeg. Var å kjørte tur nesten hele natten. Skikkelig koselig. Jeg fikk til og med spleiset min nye venninne med min beste venn så de er å flørter om dagen. Skikkelig moro :) Den helgen var ikke bortkastet!

Du hadde det fint på konserter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut til at vi kanskje snur helt opp ned på planene som vi har til bryllupet. Vi har litt lyst til å ha sjokolade som tema og da blir fargene i forskjellige brunfarger og en gjennomføring med sjokolade. Da tenker vi å lage innbydelsene og bordkortene av sjokolade. Hadde vært så gøy:) Vi kunne også ha tenkt oss å pynte med sjokolade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hørtes kjempespennende ut! Dere skulle jo ha sjokoladefontene og sånt også? (eller blander jeg nå...?)

Det høres iallfall ut som en god ide syns jeg :tommel: Det blir litt annerledes og stilig!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes kjempespennende ut! Dere skulle jo ha sjokoladefontene og sånt også? (eller blander jeg nå...?)

Det høres iallfall ut som en god ide syns jeg :tommel: Det blir litt annerledes og stilig!

:klem:

Ja vi skal ha sjokolade fontene, det har vært bestemt helt fra starten. Ja jeg synes det var et litt spennende tema, nå gjenstår det bare å se om vi får tak i alle disse sjokoladene da helt her oppe i nord! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut til at vi kanskje snur helt opp ned på planene som vi har til bryllupet. Vi har litt lyst til å ha sjokolade som tema og da blir fargene i forskjellige brunfarger og en gjennomføring med sjokolade. Da tenker vi å lage innbydelsene og bordkortene av sjokolade. Hadde vært så gøy:) Vi kunne også ha tenkt oss å pynte med sjokolade.

så just det på dette bryllupsprogramet (5000$ 7 dager)

Var stilig, til og med vasene til blomster var pyntet med sjokolade!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så just det på dette bryllupsprogramet (5000$ 7 dager)

Var stilig, til og med vasene til blomster var pyntet med sjokolade!

Det programmet så vi også og vi likte den stilen og det temaet kjempegodt så vi har lyst til å gå for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det programmet så vi også og vi likte den stilen og det temaet kjempegodt så vi har lyst til å gå for det :)

Ja man kan gjøre mye stilig med det.

Skal du ha annen farge med i temaet?

Veldigfint med lys rosa, krem hvitt og lignende.

Brukte blott i programmet, syns ikke det var den fineste fargen der just.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja man kan gjøre mye stilig med det.

Skal du ha annen farge med i temaet?

Veldigfint med lys rosa, krem hvitt og lignende.

Brukte blott i programmet, syns ikke det var den fineste fargen der just.

Nei jeg synes heller ikke at det passet så godt med blått men tenker mer på en krem farge:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg synes heller ikke at det passet så godt med blått men tenker mer på en krem farge:)

Blir nok kjempe stilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaaaaa det var kjempe bra! Kosa meg skikkelig masse, fikk meg en ny venninne også fikk jeg tilbringe store deler av helgen med min beste venn som bor der borte i Alta. Jeg så sirkus teltet som ble brukt til konserthall. Mange som festet lørdagsnatt. Fullt av folk på kroa så jeg. Var å kjørte tur nesten hele natten. Skikkelig koselig. Jeg fikk til og med spleiset min nye venninne med min beste venn så de er å flørter om dagen. Skikkelig moro :) Den helgen var ikke bortkastet!

Du hadde det fint på konserter?

Det va jo flotters at du kosa deg, særlig når du ikke hadde lyst å reise :)

Joda, hadde det fint jeg...tror jeg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det va jo flotters at du kosa deg, særlig når du ikke hadde lyst å reise :)

Joda, hadde det fint jeg...tror jeg :sjenert:

Tror du?? Hehehe.. :lol::legrine::erter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du?? Hehehe.. :lol::legrine::erter:

Neida, vet at jeg hadde det fint...selv om ikke dagen derpå var like fin :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Neida, vet at jeg hadde det fint...selv om ikke dagen derpå var like fin :overrasket:

Hehe okei, jeg skjønner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger litt hjelp jenter! Jeg leter etter former som jeg kan støpe sjokolade i. Noen som kan hjelpe meg å lete på nett etter butikker som selger dette eller kanskje noen vet om noen butikker rundt om i landet som selger former.

På forhånd takk :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Panduro så selger de masse former, egentlig til å lage såper og lys, men de kan brukes til å lage sjokolade også :)

Så heldig du er som fikk fri idag!! (leste i Susiepias dagbok) Skikkelig heldig!

Men nå må jeg legge meg her..

:kose:

Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Panduro så selger de masse former, egentlig til å lage såper og lys, men de kan brukes til å lage sjokolade også :)

Så heldig du er som fikk fri idag!! (leste i Susiepias dagbok) Skikkelig heldig!

Men nå må jeg legge meg her..

:kose:

Natta!

Jeg tror kanskje at de formene blir litt i minste laget, men jeg skal sjekke de ut :)

Ja det var deilig med fri :) Var der 2 timer da, men da så vi en kjedelig film om steiner så jeg fulgte ikke så godt med på den hehe.

Natta da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...