Gå til innhold

Den lange tiden frem til 09.08.08


Irmelinn

Anbefalte innlegg

åh det var skikkelig godt med den helge :klem: . Hadde ikke fredagsfølelse i det hele tatt. Men fikk det nå. Tidlig ferdig på skolen er jeg også. 13.15 :)

Jeg vil også at det skal nærme seg. Alt ser så langt, langt borte ut og jeg vil begynne å kjøpe inn alt jeg trenger! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:) Tusen takk  :)

Jeg sender en helge  :klem:  vestover igjen  :)

Takk-takk :)

Trenger det i denne kulda...idag har vi faktisk nydelig vær, men kaldt, brrrr.... :fryser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke mye fint vær her nei. Det snør masse også har det lagt seg på veien igjen. Vil at det skal være bart! :frustrert: Nå får det være nokk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde det stoppet opp hos meg i planleggingen, er bare å ser på tiara for tiden. Har falt for en litt unik en, som jeg tror kanskje passer til den kjolen jeg har lyst på men skal jeg ha den tiaraen så aner jeg ikke hvordan jeg skal være på håret. Det er jo så mye fint å velge i også. Jeg har ikke ombestemt meg enda ang kjolen og det lover jo godt :)

http://www.bridalpeople.com/tiaras/10276.asp

Her er den jeg har fall for. Og her er kjolen:

http://www.maggiesottero.com/dress.aspx?ke...ge=1&style=J135

Synes dere at de passer sammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ballerina

Kjolen er nyyyydelig, jeg mener at tiaraen passer til kjolen (den var også kjempefin) og skoene var fine! ...de ligner jo litt på dem Majabeth har da... så det er jo et alternativ :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun kjøpt de på lisenett?

Jeg så at de hadde der, men ikke i den fargen. Men de hadde i cappucino. Men de viser jo ikke den fargen på siden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var helgen over og vi har hatt en heidundrene fest. Utdrikningslag for svigersøsteren min. Bruden ble full og det ble vi også :ler: Skikkelig vellykket, men var litt skuffet over at forloveren var en festbrems. Men var bare å overse så gikk det helt fint :) Er de like snille med meg som vi var med henne så skal nokk jeg overleve mitt utdrikningslag. Ikke noe å frykte i det hele tatt. :ler:

Nå ska jeg hoppe i det og kjøpe mine første bryllupsting. Skal bestille blomsterkurver til brudepikene :) De er litt dyre. Men de er jo så fine!

http://www.bryllupsweb.no/images/blomsterkurv_02.jpg

Gleder meg allerede til de kommer og håper de er fine i virkeligheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weeee, gratulerer med starten på innkjøp til den store dagen, regner med at det blir mange fine innkjøp framover også :) Trivelig og følge med i planleggingen!

De kurvene er kjempefine! Et godt kjøp :ler:

:klem: (er i klemme humør i kveld sjønner du. Eller, i kveld også :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er så godt å endelig ha fått kjøpt noe! :klappe: Gleder meg til de kommer :)

Tror kanskje jeg også må bestille noe bordpynt som jeg har sett meg ut. Men vi har begynt å snakke om å lage oss ett monogram så vi skal prøve å få laget det og så vil vi lage ett stempel sånn at vi kan ha monogrammet på bordkortene og innvitasjoene :)

Det er så gøy å være skikkelig i gang nå altså :)

:klem::klem::klem::klem::klem: til alle KG jentene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaaaa! jeg gleder meg så enormt til de kommer. Tror ikke de kommer for om ca 14 dager, men det kribler i magen og jeg gleder meg til den dagen jeg kan hente de på posten. Håper bare de er like fine i virkeligheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg funnet ut hvilke bordkort og invitasjoner jeg vil ha. Så da er det bare å finne ut hvilke type ark jeg skal bruke å bestille det. Men må få laget stempel av monogrammet vårt for vi skal bruke det på invitasjonene.

Her er en link til bordkortene: http://www.brudobrollop.se/

Skal foresten brette serviettene også på denne måten. Tror jeg har stjelt dette fra susiepia :ler: Håper det går fint. jeg likte det jo så utrolig godt. :):klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skal foresten brette serviettene også på denne måten. Tror jeg har stjelt dette fra susiepia  :ler: Håper det går fint. jeg likte det jo så utrolig godt.  :)  :klappe:

Det går helt fint :klem:

Skal du ha sånne hjertebordkort også da eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg forelsket meg helt i de bordkortene. De var jo bare så nydelig :) det er vell noe lignende med det du har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg forelsket meg helt i de bordkortene. De var jo bare så nydelig :) det er vell noe lignende med det du har?

Ja, jeg tok utgangspunkt i de :)

Men har nå ikke bestemt meg ennå da :sjenert:

Leter fortsatt etter andre forslag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fallt fullt og helt for de på den nettsiden så jeg blir å ha helt lik som de også blir jeg å skrive noe til hver enkelt gjest inni :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...