Gå til innhold

Den lange tiden frem til 09.08.08


Irmelinn

Anbefalte innlegg

Gjest Ballerina
Det synes jeg også men blir det ikke litt rart i og med at den ligner mer en coctailkjole enn en selskapskjole?

Nei, det synes jeg ikke! Den var jo kjempefin :) ...men så har jeg aldri tenkt på forskjellene mellom coctailkjole og selskapskjole da :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, er bare jeg som tenker så mye er jo livredd for å bli finere enn bruden. Ikke at jeg tror det da, men vet jo ikke om hun skal ha brudekjole og skille seg ut eller om hun bare har en selskapskjole. Siden hun er gift når festen skal holdes tenker jeg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, er bare jeg som tenker så mye er jo livredd for å bli finere enn bruden. Ikke at jeg tror det da, men vet jo ikke om hun skal ha brudekjole og skille seg ut eller om hun bare har en selskapskjole. Siden hun er gift når festen skal holdes tenker jeg på.

Du kan jo prøve å *fiske* litt om noen vet hva hun skal ha på seg, og kjenner du henne godt så spør henne selv. Det gjorde jeg, vi skal på vennefest siste helga i mai :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner henne ikke så godt så jeg tør ikke spørre, men kan spørre svigersøsteren min. Hun kjenner henne godt.

Hvorfor har du byttet nick?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner henne ikke så godt så jeg tør ikke spørre, men kan spørre svigersøsteren min. Hun kjenner henne godt.

Hvorfor har du byttet nick?

Fordi jeg ikke følte meg *vel* med det jeg hadde... og kan jo være noen fra byen her som sniker seg inn her og får med seg en del :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig at "alle" liker kjolen som jeg har lyst på. Jeg tror bare jeg MÅ ha den. Har litt lyst på den i brun :) Er ikke helt meg å gå i rosa :ler:

Koselig med en :klem: og hilsen om en fin dag.

Har ringt på en STOR leilighet som snart er til leie. Kanskje vi får den. Ser sånn ut :) Vi har egentlig ikke råd til det. Ikke misfrostå, vi har råd til å leie den å sånt, men den er jo så stor at vi trenger mer møbler :ler: Men det kommer etterhvert. Jeg har bare så lyst til å bo der. Bodde der når jeg var liten og jeg savner den leiligheten.

:klem: til deg også dberry og lykke til på eksamen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff nå er jeg lei å irritert! Er blitt syk, igjen! Er ikke så lenge siden sist! Dette året har jeg vært utrolig mye syk i forhold til hva jeg bruker å være!! Åhhh! Jaja, går vell over denne gangen også.

På bryllupsfronten har det ikke skjedd så mye de siste dagene som jeg skulle ønske :forvirret: Tror jeg skal begynne å tenke på hvordan invitasjonene skal være snart :) Gleder meg litt til å begynne å lage de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en "bli frisk snart" :klem: !! Er litt uggen i dag jeg også, sitter pal forran laptopen :ler:

Vi begynte å leke oss litt på pcn med invitasjonene i helgen vi, ser for meg ca hvordan de skal være. Ellers skal forloveden kanskje få utfolde seg litt, vi får se :hoho:

Lykke til med invitasjonene. Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dere skal ha invitasjoner laget på pcn? Jeg tenkte å kanskje lage de for hånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi skal lage dem på pc. Skal ha et dobbelt brettet kort, og skrive ut en fin forside med "bryllupsinvitasjon" og en tegning på framsiden. Mulig vi lager et slags monogram med forbokstavene våre frampå der også. Og så skal vi lime på et hjerte i filt.

Så inni skal vi ha bilde av oss selv og tekst, skrevet ut som et vanlig bilde, og lime dem inni kortet. Og skal ha et silkebånd i midten som stikker ut under kortet..Om du sjønner hva jeg mener :ler: Ikke så lett å forklare... Men jeg har troen på at det blir fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, vi skal lage dem på pc. Skal ha et dobbelt brettet kort, og skrive ut en fin forside med "bryllupsinvitasjon" og en tegning på framsiden. Mulig vi lager et slags monogram med forbokstavene våre frampå der også. Og så skal vi lime på et hjerte i filt.

Så inni skal vi ha bilde av oss selv og tekst, skrevet ut som et vanlig bilde, og lime dem inni kortet. Og skal ha et silkebånd i midten som stikker ut under kortet..Om du sjønner hva jeg mener  :ler: Ikke så lett å forklare... Men jeg har troen på at det blir fint.

Høres kjempefint ut, gleder meg til å se bilde en dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var litt vanskelig å forstå men det hørtes fint ut :) Du må sende bilde når du har fått en ferdig! :) Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sjønner det er litt vanskelig å se de for seg, men det gjør jeg ;)

Skal legge de ut så dere får se så fort de er ferdige! Men det er en stund til da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe, det går bra. Er jo enda en stund til bryllupene våre skal stå så vi har jo gooo tid :) tror vi iallefall selv. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina
Hehe, det går bra. Er jo enda en stund til bryllupene våre skal stå så vi har jo gooo tid  :)  tror vi iallefall selv.  :ler:

Vi har såååå goooood tid at dere aner det ikke!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: høyt! Vi stresser og slapper av om en annen. Jeg for min del har lyst til å gjøre alt ferdig NÅ! :hoho:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: kjenner meg selv igjen i dere :hoho:

plutselig så gikk det en stund hvor jeg ikke orket å planlegge mer,og plutselig følte jeg at jeg fikk dårlig tid osv..... :ler:

gøyt å planlegge glad det ikke er så lenge igjen.

nå kan jeg begynne på ting som gjør at det nærmer seg,sanghefte,bordkort osv :sjarmor:

ha en fiiiiiiiiiiiiiiin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...