Gå til innhold

Den lange tiden frem til 09.08.08


Irmelinn

Anbefalte innlegg

Hei!

Hvordan går det i Østen? :)

Har dere bestemt hvor dere skal på bryllupsreise eller?

:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Østen.. Hehe, høres så eksotisk ut. :ler:

Jeg er litt irritert akkurat nå pga det de skriver om på forumet. Men men, hever meg over det.

Vi har ikke bestemt oss enda. Men forloveden har lyst å dra til Maldivene. Jeg har ikke sett så mye den veien enda. Kanskje jeg skal bestille noen reiseblader å se i de. Hadde vært morsomt å drømme seg bort :)

Hvordan går det med deg?

Fått gjort mye i det siste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig langt innlegg du hadde skrevet. Tenkte faktisk når jeg leste og skrev på forumet at jeg vet iallefall at dberry mener det samme som meg hehe. Ja jeg ler høyt av de. De har ingen anelse.

Alle ungdommer er jo ikke lik. Vi er individer og forskjellige alle sammen. Hadde jeg ikke vært sikker på at jeg ville gifte meg så hadde jeg ikke gjort det heller. Men men.. har funnet mannen min så da håper jeg på et laaaangt ekteskap. Men det kan man jo ikke vite.

Ja man blir kanskje litt barnslig her inne. Alle er jo så glade og helt i hundre når det gjelder planlegging. Jeg merker selv at det er litt mer seriøsitet når jeg snakker med mine nærmeste. Men denne dagboken er god og ha for å få innspill og innspirasjon fra andre. Det er jeg veldig glad for. Du aner ikke hvor mange ganger jeg har skiftet mening når det gjelder farger og borddekorasjoner etter jeg begynte å skrive her på KG..

:klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina
:klem: - tror ikke helt de tenker inne på det forumet... hallo... man kan da være veldig voksen i en alder av 19 eller 20... grunnen til at vi ikke hat giftet oss før er at min kjære har ikke følt seg klar for ansvaret (men han har kunnet være samboer :ler: ) Jaja, de om det... det er ikke til å bry seg om! Heldigvis har man en fri vilje!!! :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dberry: Takk, du er så snill :)

Jeg orker nesten ikke lese innlegene på forumet, er så mye rart som blir sagt der. Holder meh heller her inne på denne fine dagboksiden :)

Jeg har hatt en fin dag så langt, sovnet av i ettermiddag hos mamma når jeg var på besøk :hoho: Har vært lenge våken i natt. Måtte skrive ferdig en eksamensoppgave. :forvirret:

Ballerina:

Nei jeg tror heller ikke at de tenker så mye. Jeg synes litt synd på den jenta som startet det hele. Hun spurte jo bare om det var for ungt.

Min kjære er den som pusher litt på. Jeg hadde ikke så lyst til å stresse men han vil svært gjerne. Nå er jeg helt forelsket i dette bryllupet og ingen andre får meg på andre tanker :ler:

Jeg synes faktisk det nesten er verre å få barn enn å gifte seg, hva synes dere da?

Dere søte, snille KG jenter her kommer en stor :klem: fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pia 30.08.08
Dberry: Takk, du er så snill  :)

Jeg orker nesten ikke lese innlegene på forumet, er så mye rart som blir sagt der. Holder meh heller her inne på denne fine dagboksiden  :)

Jeg har hatt en fin dag så langt, sovnet av i ettermiddag hos mamma når jeg var på besøk  :hoho:  Har vært lenge våken i natt. Måtte skrive ferdig en eksamensoppgave.  :forvirret:

Ballerina:

Nei jeg tror heller ikke at de tenker så mye. Jeg synes litt synd på den jenta som startet det hele. Hun spurte jo bare om det var for ungt.

Min kjære er den som pusher litt på. Jeg hadde ikke så lyst til å stresse men han vil svært gjerne. Nå er jeg helt forelsket i dette bryllupet og ingen andre får meg på andre tanker  :ler:

Jeg synes faktisk det nesten er verre å få barn enn å gifte seg, hva synes dere da?

Dere søte, snille KG jenter her kommer en stor  :klem: fra meg!

Nei, synes ikke alder har noe med saken å gjøre, men det har jeg vel også gjort helt klart på forumet :ler: Tenner på alle plugga når folk skal si at fordi jeg er under akkurat den grensa, så er det ikke riktig at jeg vil knytte meg til min kjære, og vise verden at dette er en mann som jeg ikke bare elsker! Det er en jeg stoler på, trives sammen med og som jeg synes har fantastiske verdier og følelser.

Er så enig så enig i den barn-tingen... Når du gifter deg, da vil du vise hele verden at du elsker den andre, og at du vil tilbringe resten av livet sammen med h*n. Men det er fortsatt en mulighet til å ikke måtte se denne personen mer, hvis noe skulle gå veldig galt. Hvis du får et barn er du knyttet til denne personen resten av livet... Du har egentlig ikke noe valg! I tillegg er du ansvarlig for et annet liv, som faktisk kan bli veldig skadelidende hvis du ikke kan omgås den andre parten på en ordentlig måte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er så enige vi dagbok jenter. Er så godt å høre :)

Nå har jeg egentlig litt lyst til å legge dette temaet på hylla. Kanskje for godt :)

:klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pia 30.08.08
Vi er så enige vi dagbok jenter. Er så godt å høre  :)

Nå har jeg egentlig litt lyst til å legge dette temaet på hylla. Kanskje for godt  :)

:klem:  :klem:  :klem:

:tommel: til det forslaget :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg sulten gitt. Jeg vil ha rundtstykke med roastbeef, løk og purredrue salat. Ikke å oppdrive i mitt hjem for tiden så jeg får nøye meg med en brødskive med leverpostei :ler:

Etterpå skal jeg inn å se om jeg finner noen stilige kjoler :) En til meg og en til min forlover. Jeg har jo forelsket meg i Garce kelly da, men skal se litt til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina
Jeg synes faktisk det nesten er verre å få barn enn å gifte seg, hva synes dere da?

Dere søte, snille KG jenter her kommer en stor  :klem: fra meg!

Jo, jeg synes er "verre" å få barn enn å gifte seg. Det er en veldig stor ting å gift seg, for man gjør et valg om at man vil leve sammen resten av livet :) Har man et barn har man et slags ansvar resten av livet - iallfall de første 20 årene ;) En mann for vår del da, er ferdig oppdratt (hehe... må bare gjøre noen små justeringer, ikke alt svigermor gjorde rett :ler: ), barn skal man skape til pene mennesker. Det er arbeid innimellom å holde et godt parforhold, men jeg vil si at det er mer arbeid i å skape et godt menneske... dessuten kan man ikke skille seg fra barna sine :legrine:

Vi er så enige vi dagbok jenter. Er så godt å høre  :)

Nå har jeg egentlig litt lyst til å legge dette temaet på hylla. Kanskje for godt  :)

:klem:  :klem:  :klem:

Helt enig! ...men du må ikke glemme at vi rett og slett er barnslige her i dagbøkene :hoho:

Nå er jeg sulten gitt. Jeg vil ha rundtstykke med roastbeef, løk og purredrue salat. Ikke å oppdrive i mitt hjem for tiden så jeg får nøye meg med en brødskive med leverpostei  :ler:

Etterpå skal jeg inn å se om jeg finner noen stilige kjoler  :) En til meg og en til min forlover. Jeg har jo forelsket meg i Garce kelly da, men skal se litt til  :)

Kjedelig det når der ikke er maten man vil ha... men så lenge man er sulten nok, så :legrine:

Dessuten... kjolejakt er NICE!

Nå skal jeg montere en kjole jeg har strikket... så må jeg vel lage noen notater!! ...ju... boooring! Gleder meg til sommerferien!!! :)

Ha en fin kveld da! Stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for dine innspill Ballerina :)

blir så glad når noen skriver. :ler:

Jeg gleder meg også til sommerferien! Selvom jeg skal jobbe da, men uansett. Slipper hjemmearbeid! Wohoo skal bli så godt :)

Ja vi er så barnslige alle sammen :ironi: morsomt!

Ja kjøleskapet er tomt og vi får ikke penger før på onsdag!! Har litt mat da, hehe. Men vil jo ha noe helt annet enn det som er der. :) Lei av leverpostei, blæh!

Kanskje jeg skal lage pastasalat i morgen? jaaaa. Det har jeg lyst på med hvitløksbagetter til. Ringe svigersøster og få oppskrift :klappe:

:klem::klem::klem::klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Østen.. Hehe, høres så eksotisk ut.  :ler:

Jeg er litt irritert akkurat nå pga det de skriver om på forumet. Men men, hever meg over det.

Vi har ikke bestemt oss enda. Men forloveden har lyst å dra til Maldivene. Jeg har ikke sett så mye den veien enda. Kanskje jeg skal bestille noen reiseblader å se i de. Hadde vært morsomt å drømme seg bort  :)

Hvordan går det med deg?

Fått gjort mye i det siste?

Ja skulle ønske det var litt mer eksotisk både her og der enkelte ganger :sjenert:

Åååå Maldivene, drømme-drømme ;)

Vi har ikke råd å dra på en skikkelig bryllupsreise, og uansett måtte vi jo hatt barnevakt...så vi har kun bestilt billetter sørover med jentene. Så får vi se hva vi finner på der :)

Synes ikke jeg har fått gjort så mye de siste dagene nei. Er egentlig veldig avslappet :ler:

God helge :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å være avslappet noen ganger også :)

Men en tur sørover er jo heller ikke å forakte. Jeg er bare gla vi kommer oss ned til oslo :ler: Men har en bereist (kommende) mann så han vet litt og han vil så gjerne dra ut av landet. Sir ikke nei takk så lenge vi har penger til det :) Vi er jo ung og ingen barn så det skal gå bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det snør-det snør tiddelibom.... :legrine:

Brrr, kunne aldri tenkt meg og giftet meg på vinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det snør her også! Masse! Jeg kunne faktisk tenkt meg å gifte meg på vinteren for jeg liker det temaet. Hadde vært så gøy og ordne med kåpe til å ha over kjolen og vinterinnspirtert bordkort og innvitasjoner. Men så var det jo den kulden og det været da. Tror vi holder oss til August :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt har det vært snestorm her på plassen. Ett hus har noen planker mindre og ett annet noen takplater mindre. Søppelboksene ligger strødd overalt og det er masse snø igjen :grine: dritt!

Nå er forloveden dratt i utrikningslag. Hans bror skal gifte seg i slutten av mai i florida så de holder utrikningslag for han. Varer i 3 dager. Glad det ikke er meg :ler:

Nå som han er borte så tenkte jeg at jeg skulle:

Rydde og reparere kleskapet.

Vaske opp alle klærne

Brette alle klærne

Skifte på sengen

Vaske kjøkkenet

Finne frem vinterklærne igjen :legrine:

(den der var en fleip, men ser jo nesten ut til at jeg må gjøre det snart)

Tørke støv og støvsuge sofa.

Vaske akvariumet.

Vanne blomster

Forloveden skal få lov til å vaske gulv når han kommer hjem på tirdag.

(jeg har ikke armer til det)

Nå gjenstår det bare å se om alt dette blir gjennomført. Får sette på høy musikk å bare sette igang trur jeg. Men først så må jeg oppdatere meg litt her inne :)

Endret av Irmelinn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg legger en link her og håper noen vil gi meg tilbake mld på den kjolen. Jeg har lyst til å bruke den på en bryllupsfest i august, men er usikker på om den kan passe. De som skal holde festen gifter seg i mai i utlandet og holder en fest her hjemme i august.

http://www.mirasmiras.net/shop/product_inf...&products_id=79

på forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det synes jeg også men blir det ikke litt rart i og med at den ligner mer en coctailkjole enn en selskapskjole?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...