Gå til innhold

Den lange tiden frem til 09.08.08


Irmelinn

Anbefalte innlegg

Ja det var deilig med fri :) Var der 2 timer da, men da så vi en kjedelig film om steiner så jeg fulgte ikke så godt med på den hehe.

Film om steiner er jo gøy! :popcorn: hihi, husker vi ble satt med en film om steiner vi og... utroooolig kjipt! Og lærern drev og evaluerte elevene en etter en i et annet rom, så det var egentlig ingen som gadd å se på, vi bare passet på å være der når vi skulle bli evaluert :)

Menmen, noen kan jo sikkert synes at steiner er gøy da.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Film om steiner er jo gøy! :popcorn: hihi, husker vi ble satt med en film om steiner vi og... utroooolig kjipt! Og lærern drev og evaluerte elevene en etter en i et annet rom, så det var egentlig ingen som gadd å se på, vi bare passet på å være der når vi skulle bli evaluert :)

Menmen, noen kan jo sikkert synes at steiner er gøy da.. :)

Hehe, vi var bare 3 av 10 den dagen så han satt den bare på for at vi skulle ha noe å gjøre så da benyttet jeg sjangsen til å sitte på kg. Har jo bærbar så er jo på nett hele tiden på skolen. Kjekt sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker litt på å bestille kjole ab torunn på qxl. Noen som har noen erfaringer eller tanker om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noen erfaring i forhold til kjole kjøp, men vi kjøpte en ting for ca 1 mnd siden, og den ble kjappt levert og ikke noe tull! Hvis du klikker på ikonet hennes får du se om tidligere kunder har vært fornøyd med jobben hun har gjort tidligere, det kan være en god pekepinn på om en skal satse eller ikke. Ikke alltid så lett å stole på nettet når det gjelder store og dyre ting, men er helt sikker på at mange kjøper kjolene sine gjennom dem. Håper du ble litt klokere... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noen erfaring i forhold til kjole kjøp, men vi kjøpte en ting for ca 1 mnd siden, og den ble kjappt levert og ikke noe tull! Hvis du klikker på ikonet hennes får du se om tidligere kunder har vært fornøyd med jobben hun har gjort tidligere, det kan være en god pekepinn på om en skal satse eller ikke. Ikke alltid så lett å stole på nettet når det gjelder store og dyre ting, men er helt sikker på at mange kjøper kjolene sine gjennom dem. Håper du ble litt klokere... :)

Jeg har hørt mye postitivt om hun som selger kjolene og kjolene er skreddersydde, det var bare positive tilbakemld på henne så jeg tror kanskje at jeg skal satse på å kjøpe kjole der. Men jeg er så usikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har hørt mye positivt om henne hadde jeg definitivt gått for henne! Skreddersydd høres bra ut :)

Goooood natta :klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror nesten jeg skal gjøre det :) Takk for veiledning!

Natta :klem: til deg også!

Sov godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med brudekjole!!!!!!! :danser: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu:

Åh, nå ble jeg gira på dine vegne, å jeg som må legge meg og opp tidlig på jobb i morgen... Som i reklamen for posten: "Du skal ikke åpne pakker rett før du legger deg, da blir du oppspilt og får ikke sove" Mulig jeg ser for mye tv... :ler:

Masse :klem: og :kose: til snille og gode Irmelinn jenta!

Håper du får sovet godt, jeg skal :tellesauer: og timer til jeg må stå opp... God natt :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med brudekjole!!!!!!! :danser: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu:

Åh, nå ble jeg gira på dine vegne, å jeg som må legge meg og opp tidlig på jobb i morgen... Som i reklamen for posten: "Du skal ikke åpne pakker rett før du legger deg, da blir du oppspilt og får ikke sove" Mulig jeg ser for mye tv... :ler:

Masse :klem: og :kose: til snille og gode Irmelinn jenta!

Håper du får sovet godt, jeg skal :tellesauer: og timer til jeg må stå opp... God natt :sove:

Tusen takk Marna!

Jeg kommer ikke til å få sove i natt. Er helt oppspilt. Skikkelig varm i ansiktet.

Natta :klem: til snille Marna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med brudekjole!!! :juhu: :juhu: :juhu: :juhu:

Har du bilde av den? *bare litt nysgjerrig som alltid* :sjenert:

Er det ikke en suuuuperherlig og spennende følelse?! Jeg var også skikkelig oppspilt og bare glad heele dagen lang etterpå og jeg er fremdeles litt :ler: Når er det du får den ca?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Gratulerer så mye med kjole!! :juhu: :hoppe: Det er så spennende!! Og herlig!! Gled deg til du får kjolen :) Spør som Tassie... bilde????? :sjenert:

Ha en fin lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Musica

Gratulerer med kjole!

Så mange som allerede har kjøpt/funnet kjole. Er det vanlig å gjøre det så tidlig? Jeg ligger tydelig milevis bak i planleggingen. Har ikke tenkt å prøve kjole før i august jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så mange som allerede har kjøpt/funnet kjole. Er det vanlig å gjøre det så tidlig?

Det er vel ikke helt vanlig i det store og det hele, men når man først begynner å prøøve, så blir man så gira at det bare blir sånn for veldig mange.. Jeg kjøpte tidlig og har det meste i kontroll med bryllupet fordi jeg må bli ferdig med alt til bryllupet før høsten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Musica

Før høsten allerede? Da har du nok å gjøre ja :)

Om jeg plutselig skulle komme over drømmekjolen så kjøper nok jeg også, klarer nok ikke vente da nei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var brudekjolen bestillt og betalt :)

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Hurra og gratulerer så mye! :juhu: Jeg lurer jo også på om du har noe bilde, da..? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ballerina
Så mange som allerede har kjøpt/funnet kjole. Er det vanlig å gjøre det så tidlig? Jeg ligger tydelig milevis bak i planleggingen. Har ikke tenkt å prøve kjole før i august jeg.

Jeg hadde ikke tenkt å gjøre det jeg heller, men så plutselig klarte jeg ikke vente lengre... :sjenert::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...