Gå til innhold

Marnas bryllupsdagbok


Marna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Superfint bilde :hoppe::hoppe: Kjempeflott er det :hoppe::hoppe:

Og kjekt med kokk også :-D

Ha en fin helg :klemmer:

Tuuusen takk! :-D

Ønsker deg en fin fin dag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeei Marna :klemmer:

Jeg synes bare du er så utrolig modig!! :klappe: Det er så tøft det du har gjort! Mannen kommer nok til å bli kjempeglad for morgengaven sin, det blir jo en veldig personlig, unik og varig gave, nettopp det en morgengave skal være :)

Bildet var nyydelig! Som sagt over, så er det en fantastisk stemning på bildet, så det er helt klart en kjempeflink fotograf!!

....og det kommer kanskje ikke som noen bombe at jeg elllsker den rosebuketten :ler:

:hoppe: litt for kokk!! Så godt at du føler at ting ordner seg :) Det er virkelig en herlig følelse!! Nå er det absolutt ikke lang tid igjen for deg!! Så spennende!

Håper du har en fin helg! :klemmer: :klemmer:

Heeeei Tassie!

Modig, jeg? Lille meg? Hehe, neida, det gikk kjempefint og underveis var jeg bare kjempefokusert på hva som skulle gjøres. Fotografen hadde tydeligvis gjort dette før :-D Ja, mannen kommer til å bli et eneste stort smil i lang tid fremover, så godt kjenner jeg han. En perfekt morgengave ja, som jeg aldri hadde gjort hadde jeg ikke skullet gifte meg og hatt den perfekte gave...

Og tuuuusen takk for bildeskryt! Ble ikke det bildet, men tre andre mer "manns-bilder". Men skal nok forstørre opp det bildet jeg viste frem også, sammen med noen andre ligenende "myke" og trendy bilder der ikke alt vises :ler: Men det venter jeg med til etter bryllupet, slik at forloveden også kan få være med å plukke ut de. Han gjorde det ikke lett han fotografen i alle fall! Åh, eeeeelsker rosebuketten jeg også, den står ennå! Men nå synger den på siste verset. Litt trist å kaste de også, har jo et spesielt bånd vi nå :ler:

Ble kjempeglad for å ha fått tak i en kjempedyktig kokk! Det er kjempe herlig når ting kan krysses ut på listen!!! :fnise: Nå er det jammen ikke lenge igjen nei! Det er under 13 uker igjen! Holy malony!!!! Spennende ja!!!!!! ...akk som jeg gleder meg!!!!

Store :klemmer: til deg! Med ønske om en toppers dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk glipp av bildene jeg :sjenert: Men det høres jo utrolig gøy ut i alle fall, jeg skal DEFINITIVT gjøre det selv. Må bare bli kvitt denne magen først :ler:

Så må jo jeg også :hoppe: litt for kokken som høres kjempebra ut!

Ha en super uke :klem:

Dumt at du gikk glipp av bildet, det er slettet fra pc'en min også nå... Men hvis du vil kan du sende meg pm med mailadressen din, så kan jeg evt ta nytt bilde... Det var utrolig gøy også, bare gled deg til det er din tur! :-D Du har mye å glede deg til før den tid også da! Du skal jo bli mamma først :rødme:

Kokken har jeg :hoppe: mye for jeg også, så jeg :hoppe: litt til jeg, sammen med deg :-D

Håper du har en fin-fin dag og uke!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for kokken :)

Og du har klart å overbevise meg, så det blir bilder i morgengave her også! juhuu..nå er det bare å trene mer!

JAAA, hurra for han!! :) Han er kjempevelkommen :ler:

Og JAAAA for at jeg har klart å overbevise deg!!! :danser: Det kommer du ikke til å angre på altså! :-D Håper du treffer på en dyktig fotograf som er litt vant til å ta slike bilder. Og jeg tok ut fine akt bilder som fotografer har lagt ut på nettet jeg! Slik at fotografen så hvilke bilder jeg kunne tenke meg :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen!

Lenge mellom jeg har tid til å legge inn oppdateringer for tiden!

Sendte ut 14 invitasjoner til venner jeg har vært mye sammen med før, men som jeg ikke treffer så mye lenger... Og bare 4 fikk det til... Av de som har svart... Er vel 2-3 som ikke har gitt beskje ennå, men de regner jeg som nei... Kjenner jeg ble litt skuffet i og med at kun 4 fikk det til.. :( Men men, ikke noe å gjøre noe med. Får vel spørre vennepar av mine foreldre istedet da...

Ellers kommer det fler og fler svar ang bryllupet. Ikke fått noen avbud ennå, men de som ikke vet venter vel til fristen begynner å gå ut, 1 april.

Jeg har vært flink og skåret ut firkanten i pappen i alle 120 bordkortene den siste uka! Gikk bedre og raskere enn antatt da jeg først satte i gang. Så nå driver jeg og broderer navnene til de som takker ja :) Blir så bra at :danser:

Og han solisten i kirka kunne ikke synge alikevel... Han hadde det visst travelt :sur: Så nå må vi legge hjernen i bløtt igjen!!

I dag skal vi en tur til Åre og kjøpe litt vin til bryllupet. Vet ikke hvilken vin vi skal ha til maten ennå, så det blir vel til at vi kjøper vin som kan drikkes utover kvelden i dag.

Ha en fin fin dag alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som farter til Åre ja ;)

Men - er det noen grunn til at dere har satt fristen så tidlig? Tenkte på en mnd før bryllupet vi, men har egentlig ikke peiling på hva som er vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt lurt å sette tidlig frist så man slipper å kjøpe inn mat/alkohol o.l til folk som ikke kommer :) Så slipper man å lage bordkort til folk som ikke kommer.. også har man bedre tid til å planlegge bordplassering og div.sånt :)

Det er nok greit å ha iværtfall 2mnd svarfrist :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjipt med mange som ikke kan komme da..

fått svar fra nesten alle vi nå.. frist 15.mars. kommer folk vi ikke hadde regnet med også faktisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flere som farter til Åre ja ;)

Men - er det noen grunn til at dere har satt fristen så tidlig? Tenkte på en mnd før bryllupet vi, men har egentlig ikke peiling på hva som er vanlig.

Hehe, ja det kommer til å bli noen Åre turer framover nå ja! :ler: Godt å høre vi ikke er alene om å valfarte dit :)

Det er som dinedama sier, vi har fristen så tidlig på grunn av at da kan vi kjøpe inn mer korrekt mengde av mat og alkohol, da vi vet hvor mange som kommer. Og så har jeg en hel del jobb med bordkortene (jeg broderer inn hver enkelts navn ettersom de svarer om de kan komme), så jeg får litt bedre tid på slutten (troooor jeg :sjenert: ) :) Og ikke minst kan vi ha bedre tid på å gruble over bordplassering ja :-D

Endret av Marna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjipt med mange som ikke kan komme da..

fått svar fra nesten alle vi nå.. frist 15.mars. kommer folk vi ikke hadde regnet med også faktisk :)

Ja, det var kipt at nesten ingen av servitørene vi har bedt kan komme... Trodde det var en fin løsning jeg :forvirret:

Men så langt har heldigvis ingen av gjestene sagt nei, det er toppers!! Godt å høre at dere også får mange gjester i bryllupet deres :) Det er stas!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det går så fort :juhu: :juhu:

Nå kommer påsken, så er det plutselig vår og da flyyyr jo bare dagene avgårde :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nysgjerrige meg lurer så klart på hvem av servitørene som faktisk får det til da.. :sjenert::ler: Dårlig at ikke flere kunne, men de hadde vel gode grunner? Eksamen kanskje?

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går så fort :juhu: :juhu:

Nå kommer påsken, så er det plutselig vår og da flyyyr jo bare dagene avgårde :jepp:

Ja, nå suser tiden avgårde!! :juhu: Hjelpes sier jeg bare! Etter påsken er vi gift :ler:

Nysgjerrige meg lurer så klart på hvem av servitørene som faktisk får det til da.. :sjenert::ler: Dårlig at ikke flere kunne, men de hadde vel gode grunner? Eksamen kanskje?

:kyss:

PM sendt ;)

:kys_2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes, da er det på tide å si: 3 måneder igjen!!! :juhu: :juhu: :juhu: Synes ikke det er lenge siden jeg skrev 6, 5 og 4 måneder jeg.... Må vel bare si at tiden flyyyyyr! Og ute er det vår-stemning! Herrrrrlig!

:bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...