Gå til innhold

Marnas bryllupsdagbok


Marna

Anbefalte innlegg

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Måtte bare hoppe litt ekstra. Fikke ikke lov til mer i forrige innlegg :fnise:

...ja er det ikke irriterende med maks antall med smilefjes i innleggene... Men da lager man to istedetfor ja :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og tuuuusen takk for hilsninger, hopping og engasjement hos Ballerina, MrsG og Hello kittyen også!!! Dere er en herlig gjeng!!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, nå har jeg tid til å ta av litt mer her inne! :ler: (hadde det uhyre travelt da jeg var innom i formiddag, var på vei til gyn! Jada, Skrållan hadde omsider klart å bestille seg en time til den gu'n hun skulle hatt i ett år nå! :ler2: Alt så bra ut forresten, dama kunne ikke se at jeg har født! :sjarmor: )

Såååååå: -danse- -danse- -klappe- -danser- -juhu- -juhu- -banantroll- -banantroll- -duskedame- -duskedame- for byggetillatelse, bil i boks, solist er fikset, og at du er på bedringens vei!

For en fantastisk dag! Så da får vi bare håpe det slutter å snø snart (for det snør vel hos dere og?) så dere får begynne å bygge pronto!! Må bare si fra etterhvert om dere trenger noe assistanse, jeg og Ida kommer på et blunk! Kanskje M og, om han ikke jobber... :ler:

Og jippi for tablettinntak! Nå blir det snart :kgbaby:

Masse :kyss: og :klem: på deg søta mi! Ida hilser fra snorkeverden! ;)

Må forresten nevne at M ble glad på deres vegne da jeg sa dere har fått byggetillatelse, han har faktisk ligget og tenkt på det der i natt og fikk ikke sove! :ler: Så nå som det er i orden, så får vi tro han sover godt i natt! ;)

Var vel greit å ta seg en tur til gynekolog og få tatt en EU kontroll tenker jeg :ler: Bra alt så fint ut etter fødselen. Da er du vel klarstemplet for en ny en snart? ;)

Ja, fredag 1 februar var en strålende dag! Snødde litt her og, og har vært iiiiiskaldt i helgen. Så vi får håpe på mildvær nå med regn! Alltid hyggelig når dere titter innom, så kanskje jeg tilkaller dere så du og Ida kan være selskapsdamer utover våren/sommeren... :) Og M får vel fri en gang i blant skal du se, så kan han hjelpe til litt, slik at han får brukt litt energi! Koslig å høre at M tenker på oss, håper han sover bedre nå som vi fikk tillatelsen ;)

Håper dere kooooser dere, gleder meg til å treffes på lørdag!

Masse :kyss: og :klem: på deg også søta mi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Marna!!

Har visst helt gått glipp av dagboka di jeg!! :sjenert:

Har veldig lyst til å se bilde av både kjolen din og bordkortene og diverse annen pynt.. Mesteparten av linkene funka ikke lenger.. :trist:

Håper du får en fin senvakt!! Skal på senvakt selv i kveld, men bare fra 17-21. :)

:klem:

Hei mia83!

Så koslig med besøk av deg her inne!

Klart du skal få se, har sendt deg PM med bilder av kjole, smykker, tiara, bordkort, servietter m.m.

Bare si fra dersom det er noe mer du lurer på/vil se... :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da er helgen forbi, jeg og min kjære har koooooset oss alene hjemme i helgen! :rødme:

Vi har skrevet ut alle invitasjonene og på søndag kjørte vi rundt til alle som bor i nærheten. Ble ca halvparten, så vi brukte 6 timer :ler: Hadde det kjempekjekt, og det ble tid til litt besøk også :)

Og i går ordnet jeg de siste (gikk tom for konvolutter og ark, pga feilberegning og MYE feilskriving...) invitasjonene som min kjære tok med seg for å postlegge i dag! Var på posten og skulle kjøpe frimerker på lørdag, trodde de hadde noen frimerker som var ment for bryllup. Men de hadde ikke slike lengre, da måtte man lage selv, og det er jo dobbel pris pluss at det tar lengre tid. Men hun hadde valentines frimerker fra i fjor, så de kjøpte jeg. Sto heldigvis ikke noe årstall på de da ;) Røde hjerter passet meg utmerket, så fikk jeg viljen min der også! :juhu: ...eeeeelsker når ting går min vei! *trallallala*

Og forloveden snakket med eieren av bryllupsbilen (som er hans 3-menning), han skal ikke ha noe for å ta på seg kjøre oppdraget. Jo, bensinpenger og et bilde av oss forran bilen :ler: Makan til snill mann!

Så nå er invitasjonene dratt til hver sin kant av landet, og bryllupet nærmer seg med stormskritt! Sitter og hører på brudevalsen vi skal ha, sitter her med skrekkblandet fryd! Kiler godt i magen ja!! Hjeeeeeelp, hvordan skal det gå fremover mon tro...

Jeg skal :bryllup: meg jeg!

:sjokk:

*edit: Tiny skriveleif...*

Endret av Marna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo hallo!

Er bare inne å sniker litt jeg... ååå vil også være kommet like langt som dere... :) gleder meg til jeg kan begynne å kjøre ut invitasjoner jeg også :)

Må bare få laget dem først :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her var det mange ting å glede seg over :-D

Tenk at det ENDELIG er i orden med byggetillatelsen!!!! :hoppe::danse::hoppe::danse::hoppe::danse:

Og i tillegg har dere fått ut invitasjonene, det er jo knallbra. Og ikke minst et sikkert tegn på at nå nærmer det seg virkelig ;)

Ha en super tirsdag Marna :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo hallo!

Er bare inne å sniker litt jeg... ååå vil også være kommet like langt som dere... :) gleder meg til jeg kan begynne å kjøre ut invitasjoner jeg også :)

Må bare få laget dem først :fnise:

Heisann!

Kjempekoslig å ha deg snikende her ;) Vi har bestemt datoen for flere år siden, men de siste 2 årene har gått kjempefort synes jeg! Så plutselig sitter du her og funderer på hvor tiden har blitt av :klø: Det er bare å glede seg ja, det er en veldig spennende tid! :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mange ting å glede seg over :-D

Tenk at det ENDELIG er i orden med byggetillatelsen!!!! :hoppe::danse::hoppe::danse::hoppe::danse:

Og i tillegg har dere fått ut invitasjonene, det er jo knallbra. Og ikke minst et sikkert tegn på at nå nærmer det seg virkelig ;)

Ha en super tirsdag Marna :klem:

Her skjer det saker og ting vet du ;) Typisk at ALT skjer på en gang, men sånn er nå livet! Jeg smiler og er fornøyd for det...

Ja, endelig har fylket avsagt endelig dom i saken! Ikke noe medhold å få der for naboen, mohahahahahaha!

Godt å ha sendt ut invitasjonene ja :) Weeeee

Takk for det, ønsker deg en kjempefin tirsdag jeg også!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei mia83!

Så koslig med besøk av deg her inne!

Klart du skal få se, har sendt deg PM med bilder av kjole, smykker, tiara, bordkort, servietter m.m.

Bare si fra dersom det er noe mer du lurer på/vil se... :)

:klemmer:

Hei hei hei!! Tusen takk for de nydelige bildene! Så gjennomført og flott! Og utrolig nydelig kjole! Du er jammen flink til å brodere også!! Må ha vært litt av en jobb!

Jeg vil gjerne se det du vil vise fram jeg! :jepp:

Alltid moro å se bilder av slikt!! Du må være kjapp til å fortelle åssen dagen din var da, så jeg rekker å høre det før min dag!! :fnise:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var vel greit å ta seg en tur til gynekolog og få tatt en EU kontroll tenker jeg :ler: Bra alt så fint ut etter fødselen. Da er du vel klarstemplet for en ny en snart? ;)

Ja, fredag 1 februar var en strålende dag! Snødde litt her og, og har vært iiiiiskaldt i helgen. Så vi får håpe på mildvær nå med regn! Alltid hyggelig når dere titter innom, så kanskje jeg tilkaller dere så du og Ida kan være selskapsdamer utover våren/sommeren... :) Og M får vel fri en gang i blant skal du se, så kan han hjelpe til litt, slik at han får brukt litt energi! Koslig å høre at M tenker på oss, håper han sover bedre nå som vi fikk tillatelsen ;)

Håper dere kooooser dere, gleder meg til å treffes på lørdag!

Masse :kyss: og :klem: på deg også søta mi :)

EU-kontroll! :haha: Jeg er klarstemplet nå ja! ;)

Nå kommer mildværet dere ønsker dere! :hoppe: Sett i gang og bygg! :ler: Må bare tilkalle oss jentene ja! :rosasmil: Er ikke så mye hjelp i Ida da, om det ikke er noe husarbeid du skulle ha gjort? :ler2: M sover mye bedre nå, hehe!

Wuhu, i morgen er det lørdag! :danse: Gleder meg masse til å shoppe, Ida skal få seg stor-jente-dyne, gjett om hun gleder seg! ;) Også gleder jeg meg på kylling, nam nam! Spørs om jeg ikke må forlate selskapet ikke lenge etter middagen da, Ida brygger på sykdom igjen....

Og tuuuuusen takk for nydelig invitasjon som lå i postkassa her en dag! :) Den henger nå på kjøleskapet, mens Ida har lekt seg med konvolutten! ;) Gikk an å ha mye rart oppi der skal jeg si deg! Jeg ringer en dag uti mars jeg, og sier i fra om vi kommer eller ikke! :ler:

Ha en fin fredda'! :klem: og :kyss: på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rødme: :rødme: :rødme: :rødme: :rødme: :rødme: :rødme: :rødme: :rødme: 4 måneder igjen!!! :rødme: :rødme: :rødme: :rødme: :rødme: :rødme: :rødme: :rødme: :rødme:

...og happy valentinesday til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Takk for hyggelige hilsener Ballerina, *englefjes*, Tassie, MrsG og MellonCollie!

I dag har vi vært på samtale med fotografen vår fra 10-11. Han er meget flink og meget spesiell han fotografen, så det var godt å få sagt hvilke bilder vi ønsker oss. Selv om han synes nok det var litt kjedelig at vi ikke ønsket så mange "frekke" bilder... Han er som sagt kjempedyktig, så jeg har stor tiltro til at bildene blir et minne for resten av livet :)

Vi bestemte oss for at fotografen skal komme kl 10 til frisøren for å se og ta bilder når jeg gjøres klar til å bli brud. Så blir han med til kirken og tar bilder av oss under sermonien. Så tar han bilder av oss ute på kirketrappen. Og så skal vi ta bilder ute og inne i studio. Blir ca 3 timer totalt sammen med fotografen. Til den nette sum av 12000. Dyrt ja, men vi ønsker å kjøpe oss minner fra dagen, slik at den aldri blir svekket i hukommelsen :)

Også hysj-hysj!!! Bestilte morgengave fotografering, da blir nok min kjære glad når han får pakke på sengen den 15.06!!! Ajaj, både gleder meg og gruver meg på en gang til fotograferingen. Den 27.2 skal jeg nok en gang i studio, blir jo nesten litt vant til dette :fnise: Men jeg har jo SÅ lyst til å fortelle, men det kan jeg jo ikke, det er jo en gave!!! Godt å ha dere ;)

Nå skal jeg snart på jobb, håper alle har en fin lørdag og ei god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har dere hatt sånn fotograf-"samtaletime" :fnise: alt nå?? shit, tror jeg må ut finger'n snart.. huff.

men... sånn morgengavefotografering hørtes gøy ut! skal du ta de bildene den 27.? gleder meg til å høre åssen det gikk, kanskje det er noe jeg kan vurdere også.. :)

god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har dere hatt sånn fotograf-"samtaletime" :fnise: alt nå?? shit, tror jeg må ut finger'n snart.. huff.

men... sånn morgengavefotografering hørtes gøy ut! skal du ta de bildene den 27.? gleder meg til å høre åssen det gikk, kanskje det er noe jeg kan vurdere også.. :)

god helg!

Jepp, i dag har vi hatt samtale, det var fotografen som ønsket å gjøre dette nå. Det har nok med bestillinger av album å gjøre og for å se at folk er seriøse ang timebestillingen de har gjort. Aner ikke om dette er praksis i andre deler avlandet... Har dere bestilt fotograf? *ja, jeg har teflonminne, er jo så mange dagbøker her :fnise: *

Ja, synes det hørtes ut som en fin gave å gi. Jeg er 100% sikker på at det er en gave min kjære kommer til å sette umåtelig stor pris på :-D Ja, tar bildene den 27.2. Skal si hvordan det gikk, men det vet jeg vel strengt talt ikke før etter jeg har fått prøvebildene... Spennende blir det i allefall :)

God helg til deg også! Og hjelpes som tiden flyr, du er jo gift SNART!!! :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...