Gå til innhold

Marnas bryllupsdagbok


Marna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

wow så fin bukett :sikle:

jeg sliter med å finne bukett jeg... men bør vel kansje finne kjole før man finner bukett?? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åå, så fin bukett! peoner er jo så fint da... :)

har bestemt meg for bukett jeg også.. men den finnes det ikkeno bilde av.. hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Aprin*: Tusen takk :hoppe: :hoppe: :hoppe: Ja, det er kjempeherlig å finne noe som gjør prikken over i'en. Godt å ha den i boks!

Skrållan: Takk takk! Åh, så godt å høre at den var skikkelig meg :-D Hadde tatt den uansett :ler:

*Siri*: Tusen takk for blomsterskryt :) Jeg er heeeeelt enig ;)

dinedama: Takk for det :) Jeg har slitt noe helt utrolig jeg også med å finne en bukett som jeg synes var nydelig... Men plutselig en dag fant jeg den. Og du har gooood tid på deg, det er godt. Jeg fant "min" bukett på finn.no, kikket på brudekjoler til salgs... Bare et lite tips :) Kan være en fordel å finne kjolen før blomstene ja :jepp:

MrsG: Hjertelig takk :) Ja, har aldri tenkt over hvor fine pionene er før jeg så dem her... Og i følge blomsterdekoratøren lukter de nyyyyydelig også :-D

Bra du har bestemt deg for bukett du også! Godt å ha det i boks, det er jo en stor del av "antrekket" det også! Har du vært kreativ selv nå eller siden du ikke har bilde? *Nysgjerrige meg...*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I ettermiddag fikk jeg en telefon fra frisørsalongen jeg skal bruke på den store dagen! Hun ringte for å høre om jeg som kommende bruk kunne tenke meg å stille opp som brud i avisen nå til uka. De skal nemmlig begynne en pakke til brud og forlovere, der prøvetime og alt er inkludert til en viss sum. Og så vil de ha litt blest rundt dette og avisen ønsket at en kommende brud skulle stille opp til bilder og svare på om jeg kunne tenke meg den nye pakken frisøren tilbyr og slikt. Ble litt paff, det er jo mange bruder her å velge mellom, og så ringer de MEG??!! Men sa at jeg kunne bli med på dette dersom jeg fikk låne brudekjole. Etter hun sjekket opp dette fikk vi komme på en brudesalong og låne en kjole :) Så på mandag skal jeg på brudesalong :ler: Og tirsdag blir det møte med avisen.

Det jeg får er litt blest rundt bryllupet, samt litt avslag på frisøren på den store dagen. Og forhåpentligvis en morsom opplevelse. Jeg er da brud bare en gang i livet :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:duskedame::duskedame::duskedame:

Så utrolig gøy!!!!

:duskedame::duskedame::duskedame:

Å forresten så va buketten heilt nydelige!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Endret av hello kittyen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro!! (og så greit å få litt rabatt da, det passer alltid bra..) Du får ta bilde av artikkelen og vise oss da, om de ikke legger det ut på nett også kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så knallmoro!! :hoppe: :hoppe: Hvilken avis er det? "Lappen" eller den litt større? Må vite hvilken avis jeg skal be de hjemme om å legge av så jeg får se! ;)

De vil ikke ha med forlovere og da? Hæ? Hæ? Hæ? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amadea: Ja, tror og håper det kommer til å bli kjempegøy :-D

hello kittyen: Takk for blomsterskryt :) Og jeg blir med på dansen sammen med deg :duskedame::duskedame::duskedame:

*Siri*: Ja, litt rabatt er ikke å forakte, det er jo så dyrt å gifte seg!!! Synes det var kjempegøy å bli spurt! Jepp, skal ta bilde av artikkelen og vise dere når den kommer :) Den kommer bare i papirutgave.

Skrållan: Hehe, ja dette blir morro!!! :-D Det er i lappen ja, blir i et ekstra bilag som skal handle om bryllup. Aner ikke når den kommer ut jeg... Leser de avisen hjemme hos deg, så legges den vel til side automatisk tenker jeg :ler:

...du kan dukke opp heeeeeeelt tilfeldig... 1 april kl 13 på frisørsalongen! Da får du sikkert bli med på bildene :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åå så morro!

tja.. heller søstra mi som er litt kreativ, tenker jeg.. :fnise:

selve buketten blir lagd av ganske store lyse-rosa roser, og så blir det lagd en "kant" rundt de rosene av tynne bjørkegreiner, som går videre nedover i henget. og så skal det være mindre hvite/krem grenroser i henget også. tror det blir bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åå så morro!

tja.. heller søstra mi som er litt kreativ, tenker jeg.. :fnise:

selve buketten blir lagd av ganske store lyse-rosa roser, og så blir det lagd en "kant" rundt de rosene av tynne bjørkegreiner, som går videre nedover i henget. og så skal det være mindre hvite/krem grenroser i henget også. tror det blir bra :)

Åh, den buketten hørtes fin ut! Godt å ha en kreativ søster som hjelper til! Gleder meg til å se bilder, det er ikke lenge til nå!!! :juhu: :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lappen ja... de hjemme får ikke den lenger, men pappa pleier å ta den med hjem fra jobb noen ganger! Vil tro bilaget kommer en lørdag, så jeg får be de følge med! :)

:ler: Kan vel ikke bare dukke opp sånn! ;) Også på 1.april da, de tror sikkert det er aprilsnarr om jeg kommer! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lappen ja... de hjemme får ikke den lenger, men pappa pleier å ta den med hjem fra jobb noen ganger! Vil tro bilaget kommer en lørdag, så jeg får be de følge med! :)

:ler: Kan vel ikke bare dukke opp sånn! ;) Også på 1.april da, de tror sikkert det er aprilsnarr om jeg kommer! :fnise:

Ja, skal tipse deg om hvilken dag den kommer ut på, så kan dere vet kjøpe den selv også :)

Hehe, nei jeg tror det skal gå utmerket på egen hånd i morgen jeg :) Stor jente nå vet du ;) Uff, aprilsnarr i morgen ja, er bare å ikke tro på noe som blir sagt det, for å ikke bli lurt... Eller snakke med færrest mulig folk :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da har jeg vært og tatt meg ut brudekjole til i morgen. Eller, den ble helt mørkerød, så helt "brudete" ble den ikke. Ser mer ut som en selskapskjole spør du meg... Men det var heeeeelt greit for meg, siden jeg skal ha hvit kjole på bryllupsdagen. Kommer også til å sette opp håret mer "røft" i morgen, pga at jeg skal ha en mer romantisk stil den 14 juni. Så da kan gjestene fundere litt selv også :)

Så har vi vært og snakket med kokken vår. Jeg er i lykkeruuuuuus, herlighet for en herlig kar! Han gifter seg om 14 dager selv, så han vet hvordan vi har det :) Og vi ble enige om verdens herligste meny!!! NAM sier jeg bare! :spise: Skal legge den ut når han har skrevet den og sendt den til oss! Dette blir knall! :juhu: :juhu: :juhu:

Har vært på apoteket og spurt etter ragenrsør i dag, men de hadde ikke... Noen som vet hvor en får tak i slike? For å ha en singel rose oppi... Skal bruke de i kirken for å henge opp rundt stolpene på hver rad der folk skal sitte.

Og så har jeg bestilt en skogsbær fruktkake, den beste jeg har smakt :) Fått gjort litt i dag, deilig! Og ute er det sol og 10 varmegrader, snart blir det husbygging også!!! Livet er toppers folkens!!! Kjenner virklig at det bruser når våren kommer!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ballerina
Har vært på apoteket og spurt etter ragenrsør i dag, men de hadde ikke... Noen som vet hvor en får tak i slike? For å ha en singel rose oppi... Skal bruke de i kirken for å henge opp rundt stolpene på hver rad der folk skal sitte.

Har du prøvd blomsterbutikkene? For der får jeg tak i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, prøv blomsterbutikker. husk å spørre om de har det, er ikke alltid sånt no ligger fremme i butikken. ikke hos oss hvertfall :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar Ballerina og MrsG! Godt mulig at blomsterbutikker har slike til salgs ja :jepp: Har satt en på saken, men dersom han ikke får tak i, så drar jeg til blomsterbutikken og hører :)

*Edit: Skrivefeil*

Endret av Marna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært hos frisøren og journalisten fikk knipset de bildene hun ville ha :) Kommer i avisen på lørdag, det blir spennende :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...