Gå til innhold

Marnas bryllupsdagbok


Marna

Anbefalte innlegg

Usj! Gikk glipp av det jeg også! :sur: Der har man for å være fraværende :murvegg:

Men det høres ut som du hadde en fin dag da i allefall, og nå er det snart, snart, snart :bryllup:

:hoppe::hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns du var tøff jeg, jeg hadde streiket og gått hjem om jeg hadde blitt utsatt for sånne oppgaver :sjenert:

Men det var både forloveren min og resten av venninnene klar over, så de hadde lagt opp en dag som var perfekt for meg.

Streiket, hehe jeg ser deg for meg. Jeg gikk heldigvis inn i u-laget med et åpent sinn, så jeg hadde en kjempefin dag. Litt flaut skader ikke synes jeg da, men det er bra vi er forskjellige :)

Jeg har gitt min forlover ett holdepunkt og det er at jeg ikke skl opp i lufta på noe vis.. ikke på en hesterygg engang. :)

Jeg elsker å fly, så det hadde passet meg utmerket :fnise: Men hesteryggen tror jeg jeg også hadde nektet. Jeg har ingenting der å gjøre, tihi.

jeg var tydeligvis ikke rask nok til å få med meg det referatet.. :fnise: men bra du hadde det gøy!!!!

det er jo typisk å bli syk når det hele nærmer seg.. stress og været kan vel skyldes... god bedring!!

Måtte være rask for å få med seg referatet ja, sorry. Ja, var nok stress som gjorde til at jeg ble syk, skal lite til. Takk for god bedring ønske, jeg hoster litt fortsatt, men formen ellers er tipp topp heldigvis.

Rakk ikke lese referatet jeg.. :(

Sorry altså, slike slag livet gir :gjeiper:

Ikke jeg heller! :gråte:

:gråte: , huff da. Kose på

Borte vekk var referatet. Rakk ikke jeg heller :(

Beklager, det var meningen at det bare skulle ligge her noen timer. Men jeg hadde det tipp topp da :-D

Usj! Gikk glipp av det jeg også! :sur: Der har man for å være fraværende :murvegg:

Men det høres ut som du hadde en fin dag da i allefall, og nå er det snart, snart, snart :bryllup:

:hoppe::hoppe::hoppe:

Sorry, det er ofte slik at en ikke får med seg alt ja...

Ja, nå er det SNART bryllup! Weeeeeeee!!!

Bare litt over en uke igjen jo :overrasket:

Nå er det faktisk UNDER en uke igjen!! Og her sitter jeg, lettere sjokkert over at siste biten går så alt, alt for fort.

OIOIOIOIOI! :sjokkert:

Ja, det kan du jammen meg si, jeg hanger meg på! OIOIOIOIOIOIOIOIOIOIOIOIOIOIOIOIOIOIOIOIOIOIOIOIOI!!!! :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da sitter jeg her, forloveden ble hentet i dag kl 16, så nå drikkes han ut :-D Regner med han koser seg maks, været er helt fantastisk også! Masse sol og 30 grader her i dag også, har vært slik i nesten en uke nå! Så uvant!

Ellers ble jeg akkurat ferdig med bordkortene nå, deilig! Har igjen litt på kirkepynten, det tror jeg blir i morgen eller noe... Så har vi funnet en som kan spille piano taffelmusikk under middagen i dag, så da er det også i orden! Lite som gjenstår, må ta meg sammen snart og skrive talen. Og øve på brudevalsen... Stort sett det som gjenstår, med unntak av småting som handling av matvarer, snacks ol.

Rart å tenke på at jeg er en gift kvinne om en uke!! Men en herlig tanke også, jeg GLEDER meg! :bryllup:

Håper alle har en flotters lørdagskveld! Plutselig er jeg her igjen :ler:

:kose: til alle som vil ha

Endret av Marna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poster listen min her igjen jeg:

Her er min liste:

I orden:

*Brudekjole - I hus :hjerte:

*Strømper - I hus

*Strømpebånd - I hus

*Brudeslør - I hus

*Smykker - I hus

*Forlovere - Skal ha to forlovere hver, de er spurt og har takket ja!

*Musikk på festen - Bestilt Nordans.

*Bryllupsnatten - Har bestilt på hotell

*Fotograf - Har bestilt, Studio-G

*Lokaler - Har bestilt lokalet for fredag, lørdag og søndag. Ca 3500 kr.

*Meny- I orden

*Gjesteliste - Klar

*Kirke - Er bestilt til lørdag 14 juni 2008 kl 12

*Prest - Vi fikk presten jeg ønsket

*Organist - Har snakket med han, og han spiller alt jeg ønsket meg

*Kaketopp - To stk i hus

*Toastmasterbjelle - I hus

*Innmarsj - Mendelssohn brudemarsj

*Utmarsj - Voluntary (Prince of Denmark's march)

*Lang limegrønn løper langs bordene - I hus.

*Toastmaster - Naboen til mine foreldre har takket ja til oppgaven!! JIPPI!

*Sko- I hus, kjøpte på vanlig skobutikk

*Gjestebok - I hus

*Klær til brudgom - Svigermor har sydd bunad :-D I hus

*Frisør/sminkør/manikyr på bryllupsdagen - Har bestilt til meg og frisør til mine to forlovere.

*Pakkeåpnere - Spurte min bror og kjæresten, de ville gjerne :)

*Tiara- Har to stk ;) I hus

*Underskjørt - I hus

*Servietter - Har kjøpt tykke cremhvite servietter med lin-look! I hus

*Egen nettside for gjestene - Ok

*Sjal i ivory farget satin - I hus

*Sko til brudgom - I hus

*Fine champagne glass til velkomsten med gravert inn "brud" og "brudgom" samt bryllupsdatoen vår - I hus

*Bryllupsbil fra kirke til festen og hjem igjen - Midnattsblå volvo pv - I boks :)

*Serveringshjelp - 3 av mine venninner skal servere pluss endel mamma kjenner - I orden

*Invitasjoner - Ferdige, levert 3 februar, sendt 5 februar.

*Bryllupsreise - Er betilt. Reiser til Thailand i 7 november 2008 :)

*Prøvetime på hår og sminke - Mandag 9. juni 2008 kl 10

*Kokk - En gourmet kokk har sagt ja :-D

*Brudebukett - Har funnet den perfekte!! Har vist den frem til hun som skal lage den, og det skulle gå i orden :)

*Knapphullsblomster - Samme look som brudebuketten

*Oppsatser til festen - Hun som setter opp buketten ordner. I orden

*Morgengave til han - I orden

*Skjemaer (prøvingsattest og forlovererklæring) - Sendt

*Videofilming i kirke og resten av dagen - I orden

*Ønskeliste - I orden

*Solist - I orden!! Har ENDELIG funnet en mannlig solist som har takket ja til å spille gitar og synge i kirken.

*Undertøy til bryllupsnatta - I orden

*Undertøy til å ha under kjolen - I orden

*Drikke - Må finne ut hvor mye og hva vi skal servere. I orden

*Nummerlapper, teip til gavebordet og bok - I orden

*Bryllupskake, 3 etg - Kjøpt og betalt. I orden

*Kurver med diverse i på toalettene - Sånn ca i orden

*Avbestill lindukene på renseriet - Gjort

*Spørre en om han kan ha bilde hovedansvaret. Spurt, ikke svart

*Prestesamtale, hadde samtalen den 3. juni kl 18 - 19.30

*Andre kaker - Ordnet med slekt og venner

*Musikk under middagen - Piano taffelmusikk, i orden

*Bordplan - I orden

*Program i kirken - I orden, godkjent av presten

*Sy lindukene og lån linduker av våre aller nærmeste. I orden

*Bordkort - I orden

Må ordnes/huskes:

*Navneendringsskjema - Må ordner og sendes

*Pynt i kirken - Reagensrør med rosa roser for å henge på bankeradene og to buketter oppe i trappen. Nesten ferdig

*Lage cd for å spille til mottakelsen mens vi tar bilder - Må ordnes

*Tilbehør som lys - Må bestemme oss og kjøpes

*Ringer - Bruker de vi har, må pusses opp. Må leveres inn.

*Sanghefte - Må ordnes

*Meny på bord - Må ordnes

*Takkekort - Ordner sammen med fotograf etter bryllupet

*Program i kirken - Må skrives ut

*Bilder av oss gjennom oppveksten for å ha i gangen - Må ordnes

*Gaver til hjelpere? - Må evt ordnes

*Solarium / Selvbruningskrem / spraybrun? - Må kjøpes eller bestilles

*Pynt til lokalet (telysestaker og telys) - Må kjøpes

*Rosa rose til fotografering - Må kjøpes

*Handle inn matvarer, snacks ol. - Må gjøres

*Skriv tale - Må gjøres

*Øv på brudevals - Må gjøres

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaja, ble tidlig morgen idag. Kjedet meg sånn at jeg gikk å la meg kl 23, sovnet ikke før kl ble rundt midnatt. Men våknet nå for en halvtime siden og har ikke sjans til å få til å sove igjen, så at jeg hadde fått mld i 1 tiden fra den ene forloveren hans om at min kjære lå over der de var.

Så nå skal jeg gjøre ferdig kirkedekorasjonene!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, da er kirkepynten ferdig :)

Boklesing er neste prosjekt, har holdt på med den LENGE!!

Tudelitu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er flere som ikke har sovet så godt i natt... jeg har ligget våken hele natta jeg! Ser du har fått melding og du, det har nemlig ikke jeg!!!! Ikke på hele gårdagen! Helvetes mannedrittjævel!! For alt jeg vet, så ligger han dau i en eller annen grøftekant - og der skal han værsegod få ligge!!!! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Ser det er flere som ikke har sovet så godt i natt... jeg har ligget våken hele natta jeg! Ser du har fått melding og du, det har nemlig ikke jeg!!!! Ikke på hele gårdagen! Helvetes mannedrittjævel!! For alt jeg vet, så ligger han dau i en eller annen grøftekant - og der skal han værsegod få ligge!!!! :kjefte:

Sorry, Skrållan, men jeg måtte bare le bittelitt av innlegget ditt... :fnise: Enig med deg - han kan bare ligge der ;) Kommer nok hjem utpå dagen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er flere som ikke har sovet så godt i natt... jeg har ligget våken hele natta jeg! Ser du har fått melding og du, det har nemlig ikke jeg!!!! Ikke på hele gårdagen! Helvetes mannedrittjævel!! For alt jeg vet, så ligger han dau i en eller annen grøftekant - og der skal han værsegod få ligge!!!! :kjefte:

Huff, våken HELE natta? Det hørtes ikke noe særlig ut, jeg fikk i allefall 4 timer på øyet. Her var det var kjempevanskelig å sovne, og absolutt ikke meg å våkne midt på natten og ikke få sove etterpå... Var jo ikke redd for de eller noe, men EN mld hadde de klart og sende i løpet av en hel dag og kveld ja. Jeg var og hentet samboeren min i 12 tiden, han så rimelig oppegående ut din bedre halvdel altså Skrållan ;) Men en tenker alt mulig så lenge en ikke får høre om annet, så sånn er det med den nisse saken. (Oooooh, snart er det et halvt år igjen til jul igjen...)

Og Marna - snart klar for å gifte deg du! :juhu:

Ja, fikk finpusset på talen også i går kveld før jeg la meg, så nå er jeg enda et steg videre!!! Snart er dagen her!!! Det kiler, og jeg smiler her jeg sitter :-D

:bryllup: :bryllup: :bryllup: :bryllup: :bryllup: :bryllup: :bryllup: :bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Her begynner dere å bli gifteklare ja, spennende :danser:

Lykke til i innspurten, nok å gjøre den siste uka regner jeg med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Her begynner dere å bli gifteklare ja, spennende :danser:

Lykke til i innspurten, nok å gjøre den siste uka regner jeg med ;)

Hei på deg, koslig med besøk :)

Ja, nå er det bare en arbeidsuke igjen, så blir det :bryllup: !! Endel rart, litt skummelt og store forventninger, du kjenner nok til det ;) For et års tid siden og nå, hehe.

Takk takk, blir litt å syssle med ja, men synes jeg har lite på listen egentlig. Så da må en bekymre seg for DET også :ler: Men i den farten dagene her går i, så er det vel plutselig fredags kveld :overrasket:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner jeg får litt sommerfugler i magen på dine vegne :hoppe:

Nå er det ikke lenge igjen til du er Fru!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 dager igjen!!! ...og jeg skal stå opp bare tre ganger til før den store morgenen er her! :ler: Hjelpes, iiiiiiik! Må øve inn brudevals og talen! ...en dag, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du skrevet talen nå da? :) Den er vi heldigvis ferdige med vi, var jo faktisk fort gjort å skrive den! :ler: Men øve ja... æsj, tror jeg tar det på sparket jeg! ;)

4 dager igjen!! Herregud, jeg får hjertebank bare ved tanken! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du Marna du Marna, tenk at du allerede om 4 små dager er en gift frue! :hoppe:

Jeg gleder meg så enormt på dine vegne og håper du får kost deg disse siste dagene før og ikke stresser altfor mye. Dagen kommer til å bli helt perfekt! Skulle ønske jeg kunne vært en flue på veggen i bryllupet deres, men får nok nøye meg med et referat med bilder her (for det må komme altså :fnise: )

Kos deg og nyt dagene både før og etter selveste Dagen!! :klemmer: :klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...