Gå til innhold

Marnas bryllupsdagbok


Marna

Anbefalte innlegg

Helt enig med de andre her at den kirkepynten var helt nydelig! Den ble lagret med en gang :fnise: Vi har nemlig litt problemer med blomsterting for tiden og nå må det jo snart bestemmes.. huff som tiden flyr!

Så fin tomten hadde blitt! Nå ser det jo helt klart ut for huset deres :hoppe:

Moro at du hadde to hele sider i avisa om bryllup! Også så fin du var! :klemmer: Men jeg hadde nok ikke valgt rød brudekjole jeg heller nei.. for meg ser det ikke helt ut som bryllup hvis det ikke er ei dame i hvitt :fnise: Litt gammeldags jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Din skyld Marna.... :sjenert: Jeg vurderer bilder til morgengave... men med ei damefotograf, hun vi skal ha i bryllupet... har ikke tatt avgjørelsen, men jeg er veldig hekta på det nå.. fyyy deg marna :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager manglende (les:totalt) fraværende tid her inne! Har fullt opp om dagen, med jobbing, tomtejobbing og bryllupsplanlegging. Det blir LITT for mye.

Har nok en gang funnet en mannlig solist som har takket ja til å synge i kirken! Håper han ikke trekker seg!! Jeg er happy!! Og han tar med seg gitaren sin :)

Ellers har vi fått bryllupsmenyen, legger den inn ettepå jeg...

Og så har jeg kommet halveis med å "skrive" på navn på bordkortene, må gjøre en innsats der snart, hadde vært godt å få de ut av hodet!

Må se over listene snart, og få unna litt mer før det nærmer seg helt...

Må oppi tomten å jobbe nå. :kose: på alle dere herlige kvinner her inne :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menu bryllup 14.06.08.

Forrett:

Confitert ørret

Vaniljeglasert mango, små salater og balsamicosirup

Hvilerett:

Sitronsorbet

Hovedrett:

Helstekt ytrefilet av rein, glaserte rotgrønnsaker, brokkoli, tytterbærtrukket pære, ovnsbakte småpoteter og bringebærfløtesaus

Dessert:

Rømme panacotta med pasjonssaus

:spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menu bryllup 14.06.08.

Forrett:

Confitert ørret

Vaniljeglasert mango, små salater og balsamicosirup

Hvilerett:

Sitronsorbet

Hovedrett:

Helstekt ytrefilet av rein, glaserte rotgrønnsaker, brokkoli, tytterbærtrukket pære, ovnsbakte småpoteter og bringebærfløtesaus

Dessert:

Rømme panacotta med pasjonssaus

:spise:

nam nam... hørtes faktisk så godt ut at det begynte å romle i magen... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhh, det der så utrolig godt ut! Utrolig spennende med den bringebærfløtesausen til hovedretten - noe sånt har jeg ikke smakt før! Er det slik at det er restefest for oss? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din skyld Marna.... :sjenert: Jeg vurderer bilder til morgengave... men med ei damefotograf, hun vi skal ha i bryllupet... har ikke tatt avgjørelsen, men jeg er veldig hekta på det nå.. fyyy deg marna :fnise:

Tihi, jeg tar på meg skylden, fullt og helt :) Go for it girl, det ble dyrt, men jeg angrer ikke et sekund! Gleder meg til å gi bort gaven altså!

nam nam... hørtes faktisk så godt ut at det begynte å romle i magen... :fnise:

:fnise: ...det begynte å romle i magen min også da jeg leste over den en gang til...

Hørtes ut som en skikkelig nammenam-meny ja :spise:

Ja, og når kokken er en gourmet-kokk så gleder jeg meg ekstra mye! Det er ikke bare fine ord på et "papir" :)

Herlig meny! :sikle: Jeg får komme, sant? :lur:

Ja, klart du får komme ;) Det er jo bare en Ballerina som du i hele universet!

Det var litt av en meny ja, til å bli skikkelig sulten av, og det er vel hensikten og? ;)

Hehe, ja det er mye av hensikten :) Godt å høre at den ser appetittvekkende ut

oi, der var det mye godt, ja! :)

:sikle: Ja'a, heeeeeelt enig!

Åhh, det der så utrolig godt ut! Utrolig spennende med den bringebærfløtesausen til hovedretten - noe sånt har jeg ikke smakt før! Er det slik at det er restefest for oss? ;)

Å ja, den bringebærfløtesausen er min favoritt! Den gjør hovedretten litt spesiell. Litt søtere enn vanlig fløtesaus, den er himelsk. I det siste bryllupet kokken laget den sausen i, sto de på kjøkkenet og drakk sausen fra mugger etter middagen :ler: Klart jeg disker opp med restefest for dere ;) Snille jentene mine, skulle bare mangle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gubban. Får helt vann i munnen her jeg! :sikle:

Ikke minst etter å ha lest dette:

I det siste bryllupet kokken laget den sausen i, sto de på kjøkkenet og drakk sausen fra mugger etter middagen :ler: Klart jeg disker opp med restefest for dere ;) Snille jentene mine, skulle bare mangle!

Morsomt syn forresten :fnise:

Håper alt står bra til med deg, og at bryllupsplanlegging og husbygging går så det suser!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare sånn kjapt innom før leggetid jeg! :) Gleder meg masse til sitronsorbeten jeg! ;)

Jeg er jo verdens rareste gravid, ingen mat frister.. vet du, sett ei sjokoladekake foran meg, og jeg tar kun et bittelite stykke for høflighetens skyld... DET sier jo det meste!

Håper det går fint på tomta! :) Og litt sladder: Mitt søskenbarn ble endelig mor i dag! Ble planlagt ks grunnet seteleie, men resultatet er ei nyyyyydelig jente! :)

Natta :klem: og :kys_2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gubban. Får helt vann i munnen her jeg! :sikle:

Ikke minst etter å ha lest dette:

Morsomt syn forresten :fnise:

Håper alt står bra til med deg, og at bryllupsplanlegging og husbygging går så det suser!

:klemmer:

Hehe, godt å høre at menyen så appetittvekkende ut :fnise:

Ja, her står alt bra til, her planlegges det og bygges det for fullt. En travel men koslig tid.

Håper alt står bra til med deg også!

:klemmer:

Bare sånn kjapt innom før leggetid jeg! :) Gleder meg masse til sitronsorbeten jeg! ;)

Jeg er jo verdens rareste gravid, ingen mat frister.. vet du, sett ei sjokoladekake foran meg, og jeg tar kun et bittelite stykke for høflighetens skyld... DET sier jo det meste!

Håper det går fint på tomta! :) Og litt sladder: Mitt søskenbarn ble endelig mor i dag! Ble planlagt ks grunnet seteleie, men resultatet er ei nyyyyydelig jente! :)

Natta :klem: og :kys_2:

Jeg også gleder meg til sitronsorbeten, selv om jeg ikke er gravid :gjeiper:

Må nok karakteriseres som rar gravid du ja, som ikke har matdilla... Men det er jo bedre det, enn å hive innpå alt for mye rart :jepp: Det med sjokoladekaken sier det meste ja :fnise:

Joda, på tomten går det fint så langt. Skal få ALT i totalt vater nå, og det skal vi rekke å få til i helgen håper vi. Og jeg har arbeidshelg og får ikke til å være med så mye, men det gjør ikke noe for min del, dette er den delen jeg har sett på med gru på å gjøre... :fnise:

Fint bilde det var av søskenbarnet ditt og jenta i avisen! :-D

:kyss: & :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg på en liten gjesteopptreden!

Sorry jenter for at jeg ikke får tid til å være aktiv i dagbøkene deres, tiden strekker bare ikke til!

Dagene bare flyyyyyr, er i tomten og jobber om ettermiddagene og etter det er det bryllupsplanlegging ifht å bestemme vin og mye mer. På dagtid og kveldstid jobbes det også med å få gjort ferdig bordkortene. Men andre ord; travelt!

Er ferdig med å brodere inn navn på alle gjestene, har vasket alle og nå ligger de siste 20 til tørk, skal stryke dem nå straks før jeg finner sengen.

Er 101 stk som har takket ja til å komme til middag (blir kanskje avbud på 5 stk, pga at min tante har blitt klikko i hodet og kverrulerer) 11 har meldt avbud.

Bare en liten kjapp rapport fra min verden.

Håper alle har det kjempebra!! Våren er en herlig tid!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er travelt opptatt je :Nikke: Det skal vi vel klare å tilgi deg siden det er snakk om redebygging :ler:

Ha en fantastisk helg :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du er travelt opptatt je :Nikke: Det skal vi vel klare å tilgi deg siden det er snakk om redebygging :ler:

Ha en fantastisk helg :klem1:

Å, så godt å høre at jeg blir tilgitt :fnise:

Håper du har en kjempefin helg og får en fin pinse!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært og bestilt sitronsorbet, skal hentes torsdag den 12 juni, trengte ikke høre mer, de skulle ha alt greit :) Så da får jeg bare tro på det :sjenert:

Ellers jobber jeg pinsehelgen, skal snart opp igjen, så det er vel bare å krype til køys...

Har kjøpt håndduker til byllupet idag, og nå har jeg klippt ut hjerter jeg skal sy på dem. Blir bra ja.

Natti natt, ha en fin pinse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart kan vi hoppe for bare 1mnd igjen :-D

Men tickerene er vel treige, så vi kan vet kansje hoppe allerede?? :klø: :vetikke:

Jeg hopper uansett jeg :-D

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...