Gå til innhold

Marnas bryllupsdagbok


Marna

Anbefalte innlegg

Sniker meg innom dagboka di og sier :duskedame: :duskedame: :duskedame: for tre måneder!! Lykke til med alt som må gjøres og ordnes før den tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoppe: :hoppe: for 3 mnd igjen :hoppe: :hoppe:

....egentlig synes jeg bryllupet skulle vært i helga, så hadde jeg vært sikker på at kjolen passa! :ler:

:kys_2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 mnd igjen!!!!!!!!!!!!! :duskedame::duskedame::duskedame::duskedame: :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll:

og det går nok fortere enn du tror!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg gikk glipp av 3-mndrs festen her inne jeg... :sjenert:

Da får det bare bli:

:danser: 2 måneder og 29 dager igjen!!! :danser:

:danser: :danser:

Ja tenk som tiden flyr! Og vårsola er så fin og god at nå er det bare å storglede seg til herlig bryllup til sommern :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Når var det dere drar på hytta igjen? I dag? Vi (jeg...hehe) har bestemt at vi drar på hytta til mamma og pappa på fredag, og svigershytta på søndag... lørdag vil jeg være i lavlandet, for da skal jeg trene! ;) Når dere kommer ned til sivilasjonen dere da?

Stoooor :klem: og :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mazilla, Skrållan, sandra82, mia83, Siri og Tassie: Tusen takk for at dere holdt '3 måneder igjen til bryllupet' fest her inne for meg!!! Dere er herlige :)

Ja, det er ikke til å legge under en stol at nå flyr tiden avsted! Hjelpes, det er kun 2 måneder og 18 dager igjen bare i dag!!! Herlig med vårsol som varmer opp ute og som hjelper på humøret :sol:

MellonCollie: Tusen takk for god påske ønske, håper du har kost deg skikkelig den siste påsken uten 'mamma' tittelen ;)

Anea: Kjempe koslig å se deg her inne! Håper du hadde en kjempefin påske du også!

Stooooore :klemmer: til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 mnd og noen dager igjen?! IIIIIIIIIIIIK!!! Nå går det for fort her, det må skrives tale og finsnekres ulag! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Ja, da er påsken over for denne gang, personlig synes jeg det er herlig å komme tilbake til hverdagen igjen! Har jobbet litt og vært på fjellet en liten tur. Ble litt diskusjon rundt bryllupet med min nærmeste familie, jeg ble dødelig fornærmet da familien stiller spørsmålstegn med at det går 3 timer fra vielsen er ferdig til middagen serveres. De mener gjestene må aktiviseres/bli kjent, men de kommer ikke på noe lurt... Mens jeg og forloveden mener tiden går fort nok med at folk snakker og får seg frukt + kake og velkomstdrikke og brus. Hvordan gjør dere det? Jeg nekter å ta bryllupsbildene før jeg faktisk er gift, så den er uaktuell. Så rar er jeg.

Har alltid tenkt at etter påsken, da er det nesten bryllup :overrasket: Og nå snart om noen uker skal vi begynne å bygge hus! Venter bare på litt mildvær, slik at det ikke er frost i bakken. Så det kommer til å bli TRAVLE men spennende tider. Heldigvis for meg liker jeg at det er fart og noe som skjer slag i slag :tommelopp: Noe blir alltid gjort i siste liten, lurer på om jeg helt i underbevisstheten liker stress?!? :klø:

Så på e-bay at de hadde billige slør, så jeg kjøpte likegodt et for å se hvordan det var. Har et som går til midjen som fulgte med kjolen fra før, det som var fra e-bay var langt som henger litt som et slep etter kjolen. Fikk det i går, og ble fornøyd :) Sløret var kjempelett, så jeg får stryke det og tenke litt på hvilket jeg vil bruke... Ser for meg jeg tar med begge til frisøren :fnise:

Nok en gang, sol fra skyfri himmel i dag, HERRRRLIG!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 mnd og noen dager igjen?! IIIIIIIIIIIIK!!! Nå går det for fort her, det må skrives tale og finsnekres ulag! :ler:

Ja, er det ikke rart???? Henger meg med jeg: IIIIIIIIIIIIK!!! :sjokkert: Uff, jeg stresser meg i hjel bare du nevner ordet tale...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ballerina

Det med tre timer mellom vielse og middag tror jeg er helt normalt! Hos oss tar det jo litt tid å kjøre fra kirka til lokalet da, men max. 20 min. De kommer til å få velkomstdrink, frukt og kjeks/sjokolade! Det får være godt nok ;) Det er jo selvfølgelig fint vær den dagen, så de kan også gå ut og utforske nærmiljet ;) Jeg hadde iallfall ikke brydd meg om jeg måtte vente så lenge i et bryllup mellom kirken og middagen! Ikke bry deg du! :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesj dere må jo ikke stresse... dette går så bra så :jepp:

tenk så heldig du er som bare har 2mnd og 18 dager igjen :dåne:

skulle ønske det var meg... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde 3 timar va heilt vanligt eg :overrasket: Komme te å gå sånn ca de fra vår vielse te middag og :sjenert: Me ska gi di litt å drikka å litt frukt å snop, så ska de vær fotosession ute (for de e selfølgeligt fint ver den dagen me gifte oss og :fnise: I september, på Vestlande...æhæ, vett om en sang eg: "oooooptimist.....lalalalalaaaa :plystre::hoho: )

Næsj, ta bilder hos fotograf før vielsen?!? UAKTUELT å ALDRI I LIVE her i gården og :hoho: Alvorlig talt, har eg klart å ikkje visa an kjolen så lenge så ska han jammen tje se meg før eg komme inn i kjerkå helle!!

Men nå e de jo sånn at folk får seg te å sei di raraste ting i forbindelse me at nåken ska gifta seg :fnise: avåte må me bare prøva å la vær å bry oss (forde om en bare har lyst å :slåss: :kjempesinna::flekke: )

Ååååå :danser::hoppe: :juhu: :juhu: :hoppe::danser: for bare 2 1/2 mnd ijenn te :bryllup: :dåne: Heldiggen!!!

Edit: jekk litt for fort i svingane her....

Endret av hello kittyen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi har to timer mellom vielse og middag! vet ikke hvor lenge vi skal være hos fotografen, men har time der klokka 3, og middagen starter 5! gjestene drar dit rett etter vielsen...

tror ikke 3 timer er så lenge egentlig...

under 3 mnd ja.. svoop sier det også står du der i kjolen din...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ballerina: Har vært 2-3 timer "ventetid" i de bryllupene jeg har vært i tidligere også, og det har gått greit. Vi skal også servere velkomstdrink, frukt og noe søtt å bite i. Muligens det blir noen snitter også. Og vi også har bestilt fint vær, så da kan gjestene kose seg ute i solen :) Skal ta bilder av alle gjestene (parvis) og så kan de skrive i gjesteboken dersom de kjeder seg. Nei, skal prøve å ikke bry meg... Men det er så vanskelig...

dinedama: Nei, skal prøve å ikke stresse... Det er bare det at det er ikke lenge siden det var kjeeeeeempelenge igjen. I fjor på denne tiden tenkte jeg det samme som deg, ønsket det var kort tid igjen, men nå går det så fort!!! Men jeg gleder meg utrolig da, skal bli godt å bli kone og slippe all detaljeplanleggingen, begynner å bli litt lei nå. Har jo planlagt grovt sett i flere år. Skal love deg, plutselig er det din tur :)

hello kittyen: Ja, tror tre timer er rimelig vanlig... Men blir bare så usikker... Høres ut som vi skal ha samme opplegg med oppvarting, bildetaking og evt gjestebokskriving :-D Tror det blir bra! Og fint vær ja selvfølgelig. Hehe, klart en må være optimist :)

Min familie skjønner ikke hvorfor bildetaking ikke kan skje før vielsen, men det er som du sier, når forloveden ikke har sett kjolen til nå så skal han ikke få se meg i bryllupsantrekket før jeg kommer inn i kirken heller! Som om jeg skulle ha sagt det selv :ler: Og hadde jeg tatt bildene før vielsen, er jeg helt sikker på at jeg hadde tenkt: "Der er vi ikke gift ennå engang..." Familien min mener det nok bare godt, men er det EN dag jeg setter ned foten og bestemmer, så er det avgjørelser ifht min egen bryllupsdag!

Blir med på en :danser::hoppe: og :juhu: jeg også, selv om klokken er mange :ler: Nok en dag er gått :fnise:

sandra82: Vi drar rett på fotografering etter vielsen, men bare kjøringen frem og tilbake tar ca en time med veteranbilen... Og 1,5-2 timer må en nesten regne med til fotografering sa fotografen vår. Det er også 'hviletiden' vi har bare oss to sammen med forloverne, før vi skal menge oss med alle gjestene etterpå. 3 måneder og 1 dag igjen til deg også, tenker det sier svoop til dere også jeg :ler: Tenk, snart får vi bruke brudekjolen en HEL dag :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har endelig bestemt meg for brudebukett!!! :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu:

Brudebukett, bilde 1

Brudebukett, bilde 2

Det er min forlovedes søskenbarn som skal sette opp buketten, så det blir nok noen små justeringer. Litt kreativ må hun få lov å være dersom hun ønsker det... Jeg trodde aldri jeg skulle finne den, og i allefall ikke at jeg skulle forelske meg i den :ler: Og heldigvis finnes det pioner i tidsrommet vi gifter oss, DET hadde ikke jeg ofret en tanke før jeg snakket med eksperten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...