Gå til innhold

Marnas bryllupsdagbok


Marna

Anbefalte innlegg

Så spennende med fotografbilder i morgengave.. det har nemlig jeg også store planer om - har sett endel eksempler fra forskjellige fotografer, og synes det kan gjøres kjempetøft!

Så jeg gleder meg masse til å høre hvordan det går :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så fin morgengave... skulle gjerne gjort no sånt selv, men av mange grunner blir det nok ikke det...

han blir nok kjempeglad for det ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar MellonCollie og sandra82. Ja, jeg har også sett endel knallfine morgengave bilder! Blir spennende å se ja, håper jeg kommer med en god følelse etter fotograferingen :-D Skal oppdetere dere i allefall! Og ja, han kommer til å bli kjempeglad og ikke minst overrasket :ler: Skal ikke nevne morgengaven engang, så han regner vel ikke med å få noen...

NÅ har vi vært og bestilt oss bryllupsreise vi!!! Den 7 november drar vi til herlige Thailand! 14 dagers tur, å som vi gleder oss! Drar til Phuket, plassen heter Phatong. Weeeeee :hoppe:

Håper alle får en fin helg! :klemmer:

Endret av Marna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danser::hoppe::juhu::banantroll::danse::tommelsmil::danse::banantroll::juhu::hoppe::danser:

Her var det jammen mye å danse for! Blir sikkert kjempeflott med de bildene altså!

God helg!

:klemmer:

Edit: manglet både den ene og andre : her :fnise:

Endret av Anea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *englefjes*
NÅ har vi vært og bestilt oss bryllupsreise vi!!! Den 7 november drar vi til herlige Thailand! 14 dagers tur, å som vi gleder oss! Drar til Phuket, plassen heter Phatong. Weeeeee :hoppe:

Ååååå... så deilig da :-D

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Anea, *englefjes* og Tassie for masse happy :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra fotografen! Jeg er sprekkeferdig og utrolig stolt over at jeg har gjort det!!! :tommelsmil: Jeg kommer til å gi min ektemann en gave han aldri kommer til å glemme! :rødme:

...og fotograferingen gikk strålende! Kom dit til kl 19, kom selvfølgelig på at jeg hadde glemt et sjal jeg tenkte å ha med meg på bilturen dit... Men jeg hadde med meg 20 rosa roser og et lyseblått hjerte smykke med grov lenke. Begge ble brukt under fotograferingen, i tillegg til noe grått gjennomsiktig stoff fotografen hadde. Var kjempesært å kle seg naken i "prøverommet" og så gå noen skritt til der fotografen rigget opp alt utstyret. Men etter det var alt greit, var så fokusert og konsentrert over hva som skulle gjøres under knipsingen. Ble helt sjokka da jeg satte meg i bilen og klokken viste 20.45! Fotografen og jeg tok en kaffe og snakket en halvtime først eller noe, men uansett da...! Tiden fløy, og nå sitter jeg her og er veldig gira, glad, det kribler i kroppen og jeg venter bare i spenning på prøvebildene (det kan jo ta noen uker...) . Aner jo ikke hvordan resultatet virkelig ble... Men jeg vil si dere: Dette ANBEFALES virkelig slik jeg føler det nå! :-D

:hoppe::hoppe::hoppe:

Endret av Marna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

så utrolig kult da! Har litt lyst jeg også.. men har ikke truffet han fotografen vi skal ha enda så.. får se ;)

....regner med at du legger ut prøvebilder her?? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så stiligt!!! Du e tøffe da :tommelopp: Heilt uten en tråd elle? Eg ska og ta sånne bildår, må bare finna en fotograf eg føle meg komfortabel me :fnise: Han så ska fotografera i bryllupe vårt e mannen te ei kjeresten min jobbe me...lite aktuelt å kle av seg foran han :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::hoppe: Så tøff du er :hoppe::hoppe:

...og så bra at du er fornøyd... og kjæresten kommer nok til å bli strålende fornøyd :-D

:bukke: Tuuuusen takk for det, er en opplevelse jeg aldri kommer til å glemme. Er fortsatt kjempeglad for at jeg turte å gjennomføre. Og ja, han kommer til å gå med et glis om munnen i lang tid etter han har fått gaven, det er jeg sikker på! :ler:

så utrolig kult da! Har litt lyst jeg også.. men har ikke truffet han fotografen vi skal ha enda så.. får se ;)

....regner med at du legger ut prøvebilder her?? :fnise:

Ja, der sa du det, utrolig kult :-D For det ER det! Har du lyst har du lov, det som er sikkert er at å gå til fotografen er noe man aldri angrer på. Det koster endel, men det koster å være dame også :) Og morgengaven er jo heller ikke gratis... Men sjønner at du må se det litt an når du treffer fotografen dere skal ha. Det kan ikke være lenge til?

Hehe, klart jeg legger ut ALLE bildene her ;) Tror nok ikke det du :fnise:

Du er jammen meg steintøff!!

Tusen takk Ballerina! I dag føler jeg meg bare litt vill og gal :ler:

Så stiligt!!! Du e tøffe da :tommelopp: Heilt uten en tråd elle? Eg ska og ta sånne bildår, må bare finna en fotograf eg føle meg komfortabel me :fnise: Han så ska fotografera i bryllupe vårt e mannen te ei kjeresten min jobbe me...lite aktuelt å kle av seg foran han :ler:

Nok en gang, tusen takk! Jeg har lyst til å se prøvebildene NÅ! Ja, alle bildene er uten en tråd, hadde bare buketten med roser og et smykke å gjemme meg bak :ler: Gled deg til du skal ta bildene, jeg var nervøs i hele går, men det hadde jeg ikke trengt å vært... Fotografen er jo proff og har gjort dette kjempemange ganger før. Det er jo noe nytt, (i allefall for meg) som jeg ikke har vært med på tidligere, og å kle seg naken for en "ukjent" voksen mann er noe som strider mot alt en har lært gjennom oppveksten :ler:

Skjønner godt at du vil ha en annen fotograf som skal ta morgengavebildene ja!!! Hadde vært litt flaut å møtes på julebord/festlig lag etterpå kan jeg tenke meg... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oi, du er modig, hadde aldri tørt det altså!! men ja, jeg tror din mann kommer til å like den overraskelsen!

Når jeg tør, tør alle :) Så enkelt er det med den nisse-saken :ler: Synes litt av vitsen med gaven er at jeg har strekkt noen grenser og jobbet litt med meg selv bare for min kjære kommende ektemann! Så han BØR like overraskelsen :sjarmor:

En så unik og personlig gave har jeg aldri gitt bort, så jeg gleder meg kjempemye til å se reaksjonen hans når han pakker den opp! Men det er såååååå vanskelig å holde det hemmelig!!! Jeg eier ikke tålmodighet jeg, oppdager jeg nå :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, en ting til ang bildene jeg tok i går, jeg kom på i morgest at min kjære fører jo regnskapet til fotografen!! Så det har jeg tenkt litt på i dag da, men det endte opp med at jeg måtte ringe til fotografen og spørre :sjenert: Hun hørte med to andre, men jeg fikk til svar at han ikke kunne oppdage at jeg hadde vært der! Puh, godt å få et svar fremfor å gå å gruble. ...grubleren som jeg er!

Så ringte jeg prestekontoret, for de hadde ringt meg på tirsdag. Vi får presten jeg ønsket vi skulle få!!!!!!!!!!!!! :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nå fikk jeg melding om at prøvebildene kan hentes!!!!!! Det var kjappt levert!! Ble så paff, trodde jeg måtte vente til midten av mars jeg... Jeg går bare rundt meg selv nå! Spent!!! Har heldigvis bil tilgjengelig, så nå hiver jeg meg inni og ræser til fotografen! Åh, sjelven jeg, tenk om de ikke ble no fine...

Jaja, er vel bare å hive seg ut i det... :reise:

*Oppdatering kommer ;) *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enn å IKKE legge ut bildene da! PYYYYSE! ;) neida, hadde kanskje ikke gjort seg å legge dem ut her! :ler: Tror jeg skal få søstra til sambo til å ta sånne bilder av meg i sommer, når jeg er litt brunere og magen er diiiiiger! :Nikke: Eller, nesten sånne bilder da... :ler:

Ha en fin fredag! Bonusdag og greier! :hoppe:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar sandra82 og Skrållan!

Ja, jeg er skikkelig pyyyyyyysete :) Tror ikke det egner seg å legge ut bildene her nei... Hehe. Nå etter å ha sett gjennom de noen ganger er jeg rimelig fornøyd. Er flere jeg godt kunne tenkt meg å gi bort ;) Dette blir et vanskelig valg, IGJEN!! Sukk.

Det som er genialt med sort hvitt er at det ikke vises om man er brun i huden eller ikke :lur: Men skjønner at du vil ta bilde av magen som kommer til å bli stor i løpet av sommeren ja!!!

Ha en flott skuddårsdag dere også!!

:klemmer::kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jammen meg tøff altså!! Hadde vært kuult å ta slike bilder da.. :)

Så flott at du ble fornøyd! Du kan jo gi bort en stor ramme og ha flere bilder inni? :fnise:

Tipper at din kommende ektemann kommer til å bli glad for bildene ja!!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...