Gå til innhold

Marnas bryllupsdagbok


Marna

Anbefalte innlegg

:kjempesinna::kjempesinna::kjempesinna::kjempesinna::kjempesinna::kjempesinna::kjempesinna:

Ja, dette er meg for tiden!!! Har jobbet i helgen til og med i dag, og det har vært så travelt på jobben at det har blitt overtid ALLE dagene! Og stress hele dagen!!! Og jeg som gledet meg til i går, da sambo skulle ringe fylket for å få dato for befaring på tomten vår. Men hun sa at hun ikke hadde noen dato ennå, og at hun bare MÅTTE ta seg av noen små saker som hadde dukket opp nå! :kjempesinna::kjempesinna::kjempesinna: Er det muuuulig sier jeg bare! Nå er jeg møkka lei av å bo her og at vi aldri får begynt på huset vårt. Bare og bestille hotell til bryllupsnatten også, snufs. Hormonell er jeg også! Blæ!

Nå driver jeg og rydder bort jula, mitt lyspunkt er at jeg har FRI i morgen!

I morgen skal vi sende ut invitasjoner til hjelperne våre, er bare så ufattelig vanskelig å finne alle mine barndoms adresser da nesten ingen oppdaterer når de flytter fra barndomshjemmet...

Og YEY! Kjæresten til en venninnde av meg er film-mann på tv. Suprte han om han kunne filme vielsen vår, og det sa han ja til (med forbehold at han ikke får noen store oppdrag da... )Åh, håper det ordner seg slik at vi får foreviget sermonien i kirken på en spesiell måte.

Og så har jeg ofisielt gitt opp prosjekt bryllupsbil idag! Sa til forloveden at NÅ ordner du biffen, ellers går vi! Jeg ønsker meg en sort volvo PV, men har spurt en mann i veteranklubben her, og han sa det ikke fantes her. Så da driter jeg i det, nå begynner jeg å bli en smule lei! Hvor i huleste skal man finne alle ideene man har i hodet i det virkelige liv????

Prosjekt mannlig solist skyver jeg bare forran meg, nei dette blir bra du...

Dagens og årets FØRSTE utblåsning! Det blir heeeeelt sikkert ikke årets siste! Puh, det var deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uffda.... Stakkars Marna-jenta :klemmer: Skjønner godt du blir frustrert! Men det ordner seg nok, skal du se! Alt sammen - selv om det sant nok begynner å se litt mørkt ut for bryllupsnatt hjemme :troest:

Men du er jammen søt da :fnise:

GODT NYTT ÅR. Det blir et strååååålende år, skal du se :roser:

Vi skal gifte oss i år!!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffameg Marna, at det skulle fortsette sånn på nyåret også... Når man tror det har nådd bunnen, så går det enda lengre ned... kjenner godt til den! :klemmer: :klemmer: :klemmer:

Uansett blir dere iallefall gift i år! Uansett om dere får volvo eller mannlig solist eller nytt hus, så blir dere mann og kone :hoppe:

Det begynner å nærme seg for dere nå, snart bare 4 mnd igjen vel? Syns jeg husker at vi skulle ha sendt ut invitasjonene i januar/februar opprinnelig.... nå føles det veldig lenge til vi skal gjøre det, for nå er det ikke før slutten av mars :sjenert: Når har dere tenkt det forresten? Invitasjonene deres blir jo helt utrooolig nydelige!!!

Håper det bedrer seg utover! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *marie*
Ja, dette er meg for tiden!!! Har jobbet i helgen til og med i dag, og det har vært så travelt på jobben at det har blitt overtid ALLE dagene! Og stress hele dagen!!! Og jeg som gledet meg til i går, da sambo skulle ringe fylket for å få dato for befaring på tomten vår. Men hun sa at hun ikke hadde noen dato ennå, og at hun bare MÅTTE ta seg av noen små saker som hadde dukket opp nå! Er det muuuulig sier jeg bare! Nå er jeg møkka lei av å bo her og at vi aldri får begynt på huset vårt. Bare og bestille hotell til bryllupsnatten også, snufs. Hormonell er jeg også! Blæ!

Blæ til fylket fra meg også :gjeiper: Typisk at alt skal komme på likt :gjeiper:

Håper du får en deilig fridag i dag da, kos deg med te og litt day-time tv, så blir alt bedre :-D :klemmer: til deg i alle fall.

Men som det blir sagt her... vi skal gifte oss i år :danser::danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda.... Stakkars Marna-jenta :klemmer: Skjønner godt du blir frustrert! Men det ordner seg nok, skal du se! Alt sammen - selv om det sant nok begynner å se litt mørkt ut for bryllupsnatt hjemme :troest:

Men du er jammen søt da :fnise:

GODT NYTT ÅR. Det blir et strååååålende år, skal du se :roser:

Vi skal gifte oss i år!!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Åh, du er goooood du :klemmer:

Ja, jeg er klar over at alt ordner seg, det er bare det at den berømte koppen renner over oftere og oftere nå kjenner jeg. Så da må det ut her, godt å få noen trøstende ord hos dere :-D Får bare se hvor vi ender opp på bryllupsnatten, koslig blir det uansett :Hehe:

Ja, nytt år, nye muligheter! 2008 er året over alle år ja!!! En herlig tanke, vi skal gifte oss om ikke så alt for mange MÅNEDER! i år!! Løvly ;)

:klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uffameg Marna, at det skulle fortsette sånn på nyåret også... Når man tror det har nådd bunnen, så går det enda lengre ned... kjenner godt til den! :klemmer: :klemmer: :klemmer:

Uansett blir dere iallefall gift i år! Uansett om dere får volvo eller mannlig solist eller nytt hus, så blir dere mann og kone :hoppe:

Det begynner å nærme seg for dere nå, snart bare 4 mnd igjen vel? Syns jeg husker at vi skulle ha sendt ut invitasjonene i januar/februar opprinnelig.... nå føles det veldig lenge til vi skal gjøre det, for nå er det ikke før slutten av mars :sjenert: Når har dere tenkt det forresten? Invitasjonene deres blir jo helt utrooolig nydelige!!!

Håper det bedrer seg utover! :klemmer:

Tuuusen takk for støtten, ja det er så sant så sant det du skriver! Ikke noe god følelse dette med å tro at NÅ skjer det, så får en motsatt beskjed gang på gang... Men dette må jo ta slutt snart nå! Jøsses som jeg gleder meg til å gjøre noe nå, ikke sitte inne her hjemme hos mine foreldre når jeg har fri... Forloveden jobber stort sett dag og kveld nå for tiden, hjelper ikke det heller. Men men, nå skal jeg slutte å klage her! Lover :fnise: Og jeg skal tenke positive tanker!

Vi bestemte oss for dessert i går, det blir hjemmelaget karamellpudding med karamellsaus, friske bringebær og krem! Nammenamm! Ikke noe fancy, men noe av de beste vi vet :) Og praktisk at den bør lages dagen i forvegen :-D

Ja, nå begynner det å nærme seg med stormskitt til bryllupet! 5 måneder og 5 dager i dag! Hva er vel det? :fnise:

Ja, jeg ble veldig fornøyd med invitasjonene, imponerende å høre at du fremdeles husker dem! Det må være et godt tegn?!? ;) Ikke meg i mot at de ordner seg selv heller, bare skriveren som jobber :fnise: Og litt finish som jeg gjør tilslutt da, med båndet og rosen inni. Vi sender ut invitasjonene om 20 dager!!! I starten av februar :) Hjeeelp! Og svarfrist skal være 1 april! Spennende tider altså! :hoppe:

Håper alt er bra med deg Tassie! Må bare beklage at jeg har vært litt sløv i det siste med å legge igjen spor i dagbøkene deres i det siste, men har vært en travel førjulstid og start på nyåret. Satser på at det blir litt mer tid fremover, men det går vel i rykk og napp sikkert. På den andre siden håper jeg at vi snart blir opptatt med huset snart da :sjenert: Er nok en måned igjen til vi får begynt på det tenker jeg, minst! Bla bla bla, jeg er visst litt på jabber'n i kveld jeg... Vi snakkes :tommelsmil:

Stooore og gode :klemmer: :klemmer: :klemmer: kommer i din retning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæ til fylket fra meg også :gjeiper: Typisk at alt skal komme på likt :gjeiper:

Håper du får en deilig fridag i dag da, kos deg med te og litt day-time tv, så blir alt bedre :-D :klemmer: til deg i alle fall.

Men som det blir sagt her... vi skal gifte oss i år :danser::danser:

Takk takk, har hatt en fiiiiin fridag i dag. Den teite nabofamilien sendte oss et brev idag da, men vi er så vante til at han sender oss hat brev at det preller av nå! Må nesten le litt av all klagingen hans! Stakkars folk, nok en gang overlykkelig for at vi aldri skal snakke med dem igjen! Etterhvert gjør de vel som de pleier når de ikke får viljen sin, flytter :ler:

Ble litt day-time tv ja, og jeg fikk gjort litt småtterier samtidig :)

Åh, så goooode :klemmer: jeg fikk! De gjorde susen! God du er! Og ja tenk, vi skal være bruuuuuuder i år og gifte oss med våre kjære!!! :hoppe:

Nå skal jeg se CSI opptak sammen med min kjære som har kommet hjem fra jobben! I morgen skal jeg på A-vakt, får forsøke å stå opp tidlig så det blir igjen noe av dagen før jeg må på jobb... Jeje, da tusler jeg ut fra KG for ikveld. ...tror jeg :ler: I allefall for nå! Okei, nok prat, sier 'hej då'!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Hopper bare innom for å ønske deg et sent GODT NYTTÅR! Jeg har vært så treg til å være her på KG i det siste. Men nå som det bare er et år igjen tenkte jeg å være litt mer aktiv og oppdatere dagboka mi også. Titter nok brått innom igjen for å se hvor langt dere andre her inne har kommet med forberedelser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men men, nå skal jeg slutte å klage her! Lover :fnise: Og jeg skal tenke positive tanker!

Vi bestemte oss for dessert i går, det blir hjemmelaget karamellpudding med karamellsaus, friske bringebær og krem! Nammenamm! Ikke noe fancy, men noe av de beste vi vet :) Og praktisk at den bør lages dagen i forvegen :-D

Ja, jeg ble veldig fornøyd med invitasjonene, imponerende å høre at du fremdeles husker dem! Det må være et godt tegn?!? ;) Ikke meg i mot at de ordner seg selv heller, bare skriveren som jobber :fnise: Og litt finish som jeg gjør tilslutt da, med båndet og rosen inni.

KG er til for å få ut alt man vil så det er jo bare å klage og klage og klage! Men positive tanker er jo ikke dumt uansett da... prøver på det jeg og iblant for jeg har en tendens til å bare tenke det verste :fnise:

Den desserten hørtes god ut! Og det behøver jo absolutt ikke å være noe fancy noe! Vi skal faktisk bare ha sjokoladepuddng og gele vi.. med vaniljesaus... fordi det er oss i et nøtteskall og noe 'alle' liker, så ... det er jo det som er det viktige! Det er brudeparets dag :)

Det er umulig å glemme invitasjonene og bordkortene deres!! Det er noe av det nydeligste jeg noensinne har sett så de har virkelig brent seg fast i hjernen min :fnise: Det er nok godt å ha så lite å gjøre på invitasjonene når du arbeidet sååå hardt med bordkortene! Du er kjempeflink syns jeg :klappe:

Maaaange gode :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: på Marna-jenta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjoho!!!

Livstegn herfra også ;) Nå har jeg kommet hjem fra nyttårsbord (det andre på TO dager!!!) Har koooooset meg nesten glugg ihjel! Jeg er i live :)

Vært en travel dag idag, sto opp og spiste frokost før vi kjørte til storbyen! Der fartet vi rundt som bare det, og glemte helt klokken! Litt over en times kjøretur hjemmefra, kl 17.40 sto vi i butikk kø, og jeg skulle være på selskap til kl 19! Ble 20 minutter forsinket :flau:

Ellers har jeg kjøpt inn gravid-tabletter (vitaminer og folsyre), omega 3 kapsler og hostesaft i dag. Begynner med forberedende om 1/2 måned!!! Godt å være ute i god tid :ler:

Må bare si det, vi fikk brev i posten i går: Brev fra fylkeskommunen, saksbehandleren innkaller til befaring på tomten vår på fredag den 18!!!! :danser::skaal::hoppe::hoppe: :banantroll: Og da går det ikke lange stunden før hun avgjør saken for godt!!! Dette trengte jeg!!!!!! O-LYKKE! ...og selvfølgelig har graderstokken gått fra 4 pluss til 4 minus med snø nå da. Så vi får bare vente med oppstart til været sier det er greit å begynne. Håper på en mild avslutning av vinteren!

Mitt søskenbarn fyller 30 år idag og broren til forloveden blir 35! Så nå skal jeg finne sengen, så i morgen blir det kake :) Håper formen blir bedre enn nå, hodepine FØR jeg har funnet sengen... Jaja, satser på at jeg er overtrøtt og sliten!

Nattinatt jenter!!! :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi så gøy at dere snart skal bli prøvere! Tiden går jammen fort :hoppe: Og dette er nest siste dagen med 5 mnd! :hoppe:

Også så utrolig god nyhet fra kommunen!!! :danser::hoppe: :juhu: :skaal: Nå går det rette veien :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva slags gravid-vitaminer har du kjøpt? Kan ikke huske jeg tok annet enn folat jeg... :klø: Vær forberedt på at de omega 3-kapslene får stå i fred de ukene du er kvalm! :ler: Husker jeg brakk meg bare ved tanken på å ta dem! ;)

Kos dere på kaklag i dag da! :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gode nyheter!!!! :hoppe::danse:

Også så spennende at dere snart skal bli prøvere! Bryllup, babyplaner, nytt og flott hus - 2008 kommer til å bli et kjempeår for deg!

:juhu: :juhu: :juhu:

Kjente jeg ble godt humør jeg nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ballerina

Så herlig å lese så masse gøy her på en gang! :juhu:

Spennende med prøving! Blir det prøving før bryllupet eller blir det forberedelser også prøving etterpå? Spennende blir det iallfall :) :)

Ha en fin søndag med kaker og alt som hører med! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi så gøy at dere snart skal bli prøvere! Tiden går jammen fort :hoppe: Og dette er nest siste dagen med 5 mnd! :hoppe:

Også så utrolig god nyhet fra kommunen!!! :danser::hoppe: :juhu: :skaal: Nå går det rette veien :jepp:

:klemmer:

Ja, endelig er det snart på tide å få fart på prøve-planene og teste ut om vi får det til... :sjenert: Blir spennende tider ja! Og :hakeslepp: & :overrasket: over at det snart står 4 måneder og endel dager!!! hjeeeeeeelp... Så mye å rekke før den tid!!! I morgen MÅ jeg ta en "tørn" med bordkortene altså :kjefte:

Ja, brevet fra fylket var det beste som har skjedd i år! Tror det reddet meg fra sinnsykdom altså :rulle: Jaaa, nå SKAL det gå vegen! *Bank i bordet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åj, skal dere bli prøvere, nå før bryllupet?! Så gøy :hoppe:

Jepp :Nikke: Vi begynner ikke før mai sånn ca, men må begynne med vitaminer og slikt nå i februar. Alltid gledet meg til innkjøp, nå er det gjort :smilbla: Vi er kjempespent på prøvingen og det den fører med seg :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags gravid-vitaminer har du kjøpt? Kan ikke huske jeg tok annet enn folat jeg... :klø: Vær forberedt på at de omega 3-kapslene får stå i fred de ukene du er kvalm! :ler: Husker jeg brakk meg bare ved tanken på å ta dem! ;)

Kos dere på kaklag i dag da! :)

:klem:

Jeg kjøpte en pakke som het 'gravid' sett og slett! De så kjempebra ut, hadde lest om dem og de SKULLE jeg ha! Lette og lette, i går fant jeg omsider 1 pakke på apotek1 på Lade. Blir noen turer til Trheim etterhvert :) Kjøpte to STORE omega 3 bokser, tror det var 120 stk i boksen! Og de er stoooore ja, skal ikke se bort fra at de blir hoppet over rimelig ofte... Jeg har de i alle fall :) Og slimløsende hostesaft, må prøve ut myten! Venninne E sier det funket for henne og hennes søster, jeg er overbevist! Og tante rød kom på dagen jeg hadde satt kryss på, så kroppen virker å være i balanse!! Det liker vi :)

Takk takk, vi koser oss der det er folk, så det skal vi klare :) Dere får ha en fiiiiiiiin søndag! Skal jobbe litt på utdrikningslag-listen min i dag, sender deg en mail i kveld håper jeg! Vanskelig å bestemme seg... Jobber med saken ;)

:kose: & :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...