Gå til innhold

Marnas bryllupsdagbok


Marna

Anbefalte innlegg

Åååå! Gratulerer så mye med 8 års dagen! :blomst: Kos dere masse ute!

Artig med glassene! Helt greit å unne seg, synes jeg. Det er jo noe som man gjerne tar frem hver bryllupsdag og mimrer. Det er også en av de få fysiske minnene som man har igjen fra bryllupet etter at kjolen er solgt og matener spist :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg som alltid har sagt at min kjære MÅ gå ned på kne og fri ordentlig til meg... Siden han sist spurte om jeg ville forlove meg med han. Rett skal være rett! Og i kveld gikk han sannelig ned på kne og fridde mellom middagen og desserten :hjerter_rundt: Og jeg svarte ja (...hvilken bombe :ler: )

Har hatt en utrolig herlig kveld, så godt å bare være to, spise god mat, snakke og le av det som faller en inn :hjerte:

Jaja, god natt jenter! Nå er det sengetid, håper på å snu døgnet igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nååh, så søte dere er da! gratulerer med 8 år også! det er lenge, det! :)

god ide med de champagne-glassene, det kan vi unne oss, syns jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nååh, så søte dere er da! gratulerer med 8 år også! det er lenge, det! :)

god ide med de champagne-glassene, det kan vi unne oss, syns jeg :fnise:

Takk takk! Ja, 8 år er lenge! Tiden har gått kjempefort, men samtidig føler jeg at jeg har kjent han for alltid.

:jepp: champagne-glass kan vi absolutt unne oss! Det synes jeg også Basta bom! :fnise:

Åh! Gurimalla så skjønt! Søte kjæresten din.

Gratulerer. Så du skal gifte deg nå altså? :ler:

Ja, han er skjønn gutten min :) Han ser snill ut, og lever virkelig opp til det! Åh for en god gutt jeg har, han gleder seg kjempemye til å kalle meg kona si kunne han fortelle i går!

*Trommevirvel* Weeee, ja nå kan vi gifte oss 14 juni 2008!

Søte mannen din! :rødme: Det var jo bra at du sa ja da iallfall :ler: Gratulerer med bryllup nok en gang :fnise:

Ja, han er sukkersøt :fnise: Må innrømme at det var nok ikke helt den samme spenningsfølelsen ifht svaret og slikt, men akk så fint å se han i knestående forran meg :hjerte: Takk takk, NÅ blir det bryllup :tommelsmil:

Endret av Marna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jeg tenke meg at de gjør :fnise: Det er nå ikke sååå lenge igjen for din del :-D

Nei, det går fort til :bryllup: nå!!! Jeg er klar som et egg! (hvis en ser bort fra litt småtterier som skal gjøres da... :ler: )

Nyyydelige glass! :rødme:

:rødme: Tusen takk Tassie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ballerina

Jeg er også klar som et egg!! :ler: Hva skal man med de småtingene nå som vi er klare?? :fnise: Nå har vi både kjole og dress, så nå er aaaaalt klart!! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også klar som et egg!! :ler: Hva skal man med de småtingene nå som vi er klare?? :fnise: Nå har vi både kjole og dress, så nå er aaaaalt klart!! :hoho:

Ja, du kan så si :fnise: Helt sikkert ingen av gjestene som hadde merket forskjell på bryllup nå og i juni/august ;) ...men talen min hadde blitt snål tror jeg, for den ligger til modning :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina
Ja, du kan så si :fnise: Helt sikkert ingen av gjestene som hadde merket forskjell på bryllup nå og i juni/august ;) ...men talen min hadde blitt snål tror jeg, for den ligger til modning :smilbla:

De hadde nok ikke brydd seg, nei :ler: Min tale ligger også til modning. Er ferdig skrevet, men blir nok maaaange forandringer når den har modnet noen mnd. til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes "line"-glassene er så fine! Vi har også tenkt på å spare på de, veldig klassiske, men uten å være kjedelige :)

Hørtes ut som dere koste dere på 8 års-dagen (gratulerer!), og gratulerer med kommende bryllup :fnise:

Ønsker deg en kjempefin jul, kos deg masse med din forlovede :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...