Gå til innhold

Marnas bryllupsdagbok


Marna

Anbefalte innlegg

Normalt liv ja.. bryllup, hus, barn, dåp, konfirmasjon, barnas brylluper, 50-årsdager og andre runde dager, runde bryllupsdager +++.... hmm ja når skal vi egentlig bli ferdig med alle disse planleggingstingene? Du sa noe der! Virkelig! Hmmm.. men det er jo litt koselig og da :) Også sånne søte ting som baby da :hoppe: Nå er det ikke lenge til dere skal forberede dere!! Jeg gleder meg så på dine vegne!! :hoppe:

Stoooore :klemmer: :klemmer: :klemmer: på Marna-jenta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Normalt liv ja.. bryllup, hus, barn, dåp, konfirmasjon, barnas brylluper, 50-årsdager og andre runde dager, runde bryllupsdager +++.... hmm ja når skal vi egentlig bli ferdig med alle disse planleggingstingene? Du sa noe der! Virkelig! Hmmm.. men det er jo litt koselig og da :) Også sånne søte ting som baby da :hoppe: Nå er det ikke lenge til dere skal forberede dere!! Jeg gleder meg så på dine vegne!! :hoppe:

Stoooore :klemmer: :klemmer: :klemmer: på Marna-jenta!

:-D Du er nå søt du Tassie :) For å ikke glemme planlegging til bryllupsreisen :sjarmor: Ja, det er veldig koslig å ha noe å se frem til! En trenger lyspunkter i hverdagen :ler:

Ja, nå går tiden fort til vi (jeg har overtalt forloveden til å kjøpe seg kosttilskudd også :fnise: ) vi begynner å knaske tabletter og gjør oss klar til første forsøk! Kan nesten ikke vente :hoppe: Ei på jobben fikk en liten gutt på 2 kg i går, blir babysyk av slikt :) Godt å høre du gleder deg på våres vegne :-D

Stoooore :klemmer: :klemmer: :klemmer: kommer i retning Tassie-jenta!

*Edit: skriveleif...*

Endret av Marna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært på posten og sendt invitasjonene til de som skal hjelpe til i bryllupet :hoppe: Må kjøre rundt med de siste tre i kveld tenker jeg :)

Og så har jeg glemt å fortelle! Jeg skal være forlover i juni 2009 :hoppe: :hoppe: :hoppe: Det er en av mine kjæreste venner som gifter seg, vi har kjennt hverandre hele livet :) Åh, som jeg gleder meg, det blir stas!

Ellers tenker vi fortsatt på bryllupsbil, solist og kokker til bryllupet. Og endel annet småplukk :fnise: Forloveden har satt sin mor på brudebil prosjektet, DET er jeg 98% sikker på at hun ikke gidder å engasjere seg særlig med... Vi får se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for invitasjoner og at du skal få være forlover :hoppe:

Da får du plutselig to brylluper du skal få være en stor del av! Så koselig å bli valgt til å være forlover :rødme:

Alt det andre kommer til å falle på plass etterhvert, det er jeg helt sikker på :) Må jo ha noe å gjøre utover våren også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for invitasjoner og at du skal få være forlover :hoppe:

Da får du plutselig to brylluper du skal få være en stor del av! Så koselig å bli valgt til å være forlover :rødme:

Alt det andre kommer til å falle på plass etterhvert, det er jeg helt sikker på :) Må jo ha noe å gjøre utover våren også :fnise:

Ja, det er utrolig koslig å bli valgt som forlover! :rødme: Må innrømme det er sært å tenke på at jeg (forhåpentligviiiiiis) enten er gravid da eller har fått baby når bryllupet hennes står!

...jaja, jeg ser det... Ender alltid opp med babyprat for tiden... Jeg kom over en t-shorte og genser på nettet her en dag, og på magen sto det "bebis". Måtte kjøpe en hvit og en brun, hentet de på posten i dag, fiiiine var de! Gleder meg til å bruke dem! (og ja, de er prøvd allerede :fnise: )

Ja, alt kommer til å falle på plass, det er bare det med tålmodighet jeg ikke er så god på alltid... :sjenert: Ja, godt poeng, vi må ha noe å finne på når det blir vår og høst også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *englefjes*

:danser: for invitasjoner :danser:

og gratulerer med jobben som forlover :-D

Jeg kom over en t-shorte og genser på nettet her en dag, og på magen sto det "bebis". Måtte kjøpe en hvit og en brun, hentet de på posten i dag, fiiiine var de! Gleder meg til å bruke dem! (og ja, de er prøvd allerede )

Sånne vil jeg også ha :hoppe::hoppe::hoppe: hvor fant du de Marna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De t-skjortene er så skjønne! Hadde tenkt å kjøpe jeg også da jeg var gravid, men det bli aldri noe av gitt. Kan tenke meg du gleder deg til å ta dem i bruk ja! Åååå... Så spennende. Får lyst på en baby til jeg gitt :ler:

Grattis med jobben som forlover også :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lover å svare i morgen tidlig, nå et jeg trøtt som bare det!!! ZZZzzZzzzzzZZZ

Måååååå finne sengen nå før jeg sovner! Natti

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis some forlover! :) jeg skal også være forlover, til min bestevenninne, som gifter seg i desember i år :)

håper også på å gå opp et par kjolestørrelser til den anledningen... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danser: for invitasjoner :danser:

og gratulerer med jobben som forlover :-D

Sånne vil jeg også ha :hoppe::hoppe::hoppe: hvor fant du de Marna?

Deilig å ha sendt ut første pulje av invitasjonene. Takk takk, det blir en spennende jobb å være forlover, gleeeeder meg!

Fant 'bebis' klærne her: http://www.barnetrend.no/index.php?main_pa...ex&cPath=16

Og de var kjempegode å ha på!!! :hoppe:

De t-skjortene er så skjønne! Hadde tenkt å kjøpe jeg også da jeg var gravid, men det bli aldri noe av gitt. Kan tenke meg du gleder deg til å ta dem i bruk ja! Åååå... Så spennende. Får lyst på en baby til jeg gitt :ler:

Grattis med jobben som forlover også :hoppe:

Ja, de er skjønne, morsomt å gjøre noe ut av at en har huleboer også :) Du får kjøpe dem på forskudd før neste gang, så har du de liggende :) Jeg er distre av meg, så jeg må gjemme dem bak i et skap, ellers kan jeg i svime ta dem på meg en dag, og merke hva det står på magen min når jeg er ute offentlig :ler: Tihi, risler det i eggstokkene igjen? Blir nok stor stas for minsten også når den tid kommer kan jeg tenke meg :) Er jo fint med to tette ;)

Og takk takk :hopper:

Søt du er :kose:

Natta :)

Søta selv du :kose:

Har sovet godt inatt ja, nattahilsen hjalp :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis some forlover! :) jeg skal også være forlover, til min bestevenninne, som gifter seg i desember i år :)

håper også på å gå opp et par kjolestørrelser til den anledningen... ;)

Tusen takk for det. Gratulerer selv med forloveroppgaven! Åh, blir snart prøvere dere også, dette blir spennende!!!! :danser:

...lurer også på hvor du fant de t-skjortene... kan jo være greie å ha på lur i tilfelle det skjer noe :fnise:

Linken ligger i *englefjes* sitt svar :)

Ja, alltid lurt å handle når man finner noe fint. For når en virkelig skal ha noe, så finner man det ikke! Plutselig her det skjedd noe vet du :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...og jeg har blitt forkjølet! Det er takken det når jeg jobber HELE denne dritthelgen! Blæ

Har vært på senvakt, sprang helt til kl 21. Nå er det sengetid, skal jobbe dagtid nå i 3 dager. Men gleder meg til å være sammen med min kjære i morgen kveld, har ikke sett han her hjemme på kvelden siden sist helg... Det er lenge det synes jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest *englefjes*
Hurra, mamma'n min har ordner med solist til kirken i dag!!!!

Så bra :danser: Hva skal han synge da?

prøvere, ja... spennende dette her

Signerer denne, så gøy at man kan følge hverandre i både bryllupsdagbøker og prøvedagbøker :-D

Og god bedring Marna :-D

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda! Er så kjedelig å være syk! God bedring! Godt med litt gode nyheter til å trøste seg me da! :danser: for solist!

Kjenner det risler i eggstokkene igjen ja! :ler:

Men tror vi venter litt til likevel da. Har lyst på litt mer tid til å bli skikkelig kjent med Lillegull før han må dele på oppmerksomheten. Dessuten er det vel greit å opparbeide seg litt grunnlag igjen før neste permisjon. Har 80% dekning nå, så det hadde vel blitt litt trangt og gått rett i ny permisjon.

Men gleder meg veldig til neste gang!

Håper du har en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, her var det mye babyprat om dagen :ler: Skjønner godt at du gleder deg, da :rødme: Håper det klaffer fort når dere skal sette i gang - du er i alle fall bedre forberedt enn hva jeg var!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...