Gå til innhold

Marnas bryllupsdagbok


Marna

Anbefalte innlegg

:danser: for solist! (hva skal h*n synge/spille i kirka forresten?)

prøvere, ja... spennende dette her ;)

god bedring :):kose:

Takk for dansingen :-D Er en mannlig solist som skal synge sangen vår "amazed" (lonestar) og "den finast eg veit" (hellbillies) Vi fikk velge om han skal spille gitar eller orgel sang sammen med sangen. Tror vi går for gitar, for det eeeeeelsker jeg!

Ja, i dag begynner jeg å ta piller for å ha et godt utgangspunkt om 3 måneder når vi skal prøve! Weeee! Det er kjempespennende!

Takk for god bedring hilsen, har vært skikkelig syk, kan aldri huske å ha vært så dårlig før. Men NÅ er jeg på bedringens vei, ENDELIG!!!

:kose:

Så bra :danser: Hva skal han synge da?

Signerer denne, så gøy at man kan følge hverandre i både bryllupsdagbøker og prøvedagbøker :-D

Og god bedring Marna :-D

:klemmer:

Takk for hilsen og god bedring ønske :) Les svar i innlegget ovenfor til MrsG du :)

Og ja, det er kjempe gøy å følge hverandre i både bryllupsdagbøker og prøvedagbøker :-D

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uffda! Er så kjedelig å være syk! God bedring! Godt med litt gode nyheter til å trøste seg me da! :danser: for solist!

Kjenner det risler i eggstokkene igjen ja! :ler:

Men tror vi venter litt til likevel da. Har lyst på litt mer tid til å bli skikkelig kjent med Lillegull før han må dele på oppmerksomheten. Dessuten er det vel greit å opparbeide seg litt grunnlag igjen før neste permisjon. Har 80% dekning nå, så det hadde vel blitt litt trangt og gått rett i ny permisjon.

Men gleder meg veldig til neste gang!

Håper du har en fin helg!

Ja, det er kjempekjedelig å være syk å svak! Gidder ikke engang å brodere eller lage bordkort heller :sur: Men nå er jeg i bedring! JIPPI!

Hehe, skjønner at dere venter litt til ifht ny beibis :) Høres veldig fornuftig ut å ha opptjent nok grunnlag til permisjon! For i permisjonen skal en koooose seg og bli kjent med det nye mennesket en skal bo i hus med i mange år framover :) Men veldig godt å ha noe å se fram til og lede seg til! Det kjenner vi godt til her på bryllupssidene :ler:

Ny helg, nye muligheter! Håper du får en kanon fin helg!

:klemmer:

Oj, her var det mye babyprat om dagen :ler: Skjønner godt at du gleder deg, da :rødme: Håper det klaffer fort når dere skal sette i gang - du er i alle fall bedre forberedt enn hva jeg var!

Ikke så mye prat for tiden, vært stille i boka mi en stund nå pga sykdom. Men tuuusen takk for at dere snille folk holder liv i den så den ikke blir side 2 stoff :ler:

Takk takk, blir spennende å se hvor lenge det tar! Føler meg så absolutt klar og forberedt ja, har lengtet etter dette siden jeg var 15 eller no! Vi forbereder oss forskjellig fra person til person, noen er jo (heldigvis) litt mer avslappet og impulsiv enn meg :fnise:

å så spennende at dere skal bli prøvere :) Tror vi også blir det etter bryllupet. :)

Javisst er det spennende :hoppe: Herlige tider, tiden raser avgårde nå til vi skal gifte oss. :) Blir spennende å følge deg etter bryllupet også da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da er jubeldagen kommet! :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame:

Vi har fått svar fra fylket, vi har fått byggetilatelse og kan starte å bygge huset vårt NÅ! Jeg er i ekstase! Hadde en ringerunde i sted, og bestemor har vært så bekymret for om vi fikk lov til å bygge eller ikke. Hun satte i og gråt i telefonen, og da ble det tute-kor i 5 sekunder :fnise:

Min kjære ordnet med bryllupsbil til oss i går, det ble en mørkeblå volvo pv :tommelopp: Så godt som svart, jeg er kjempehappy! Er søskenbarnet til min svigermor som har en sønn som har denne bilen! Og han tok på seg oppdraget :) I følge pappa var det en 1958 modell.

Ellers er forkjølelsen eller hva det nå har vært på retur, jeg skal jobbe ekstravakt i kveld! Kjøper med noe godt og håper på en rooooolig vakt siden jeg ikke er helt 100% ennå.

Ønsker alle sammen en feiende flott fredag og en fin og fredelig helg i heimen!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:danse::danser::danser::danser::danser::danser::danse:

Dette må jo feires! GRATULERER SÅ MASSE!!!!!!!

:skaal: :juhu: :hoppe: :banantroll: :sjokolade:

TUSEN TAKK :hoppe:

Tihi, ja ikke sant ;) Nå skal i allefall jeg feire med frokost! (Kjempesulten etter så my hopping og slikt fram til nå) ...eller vi kaller det lunsj når klokken alt har blitt SÅ masse! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TUSEN TAKK :hoppe:

Tihi, ja ikke sant ;) Nå skal i allefall jeg feire med frokost! (Kjempesulten etter så my hopping og slikt fram til nå) ...eller vi kaller det lunsj når klokken alt har blitt SÅ masse! :fnise:

Ja da kan jeg jo feire frokost på en annen kant av landet for deg! Eller lunsj som du sier :fnise:

Ble sååå utrolig glad på dine vegne! Eller deres! Også så ekstra gøy når dere nå kan 'plage' naboen i tillegg! :ler:

Igjen må jeg bare gratulere så massemassemasse! Dere kommer til å få bygd drømmehuset deres endelig!!!!!!!! :juhu: :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *englefjes*

Så herlig at byggetillatelsen er på plass :-D

Gratulerer :-D

:danse::danse::danse::danse::danse::danse::danse::danse::danse:

Ja, i dag begynner jeg å ta piller for å ha et godt utgangspunkt om 3 måneder når vi skal prøve! Weeee! Det er kjempespennende

Folat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig at byggetillatelsen er på plass :-D

Gratulerer :-D

:danse::danse::danse::danse::danse::danse::danse::danse::danse:

Folat?

Tusen takk for det :-D Herlig, og nesten ikke til å tro! Nå snør det massevis ute... :klø:

Jepp, tar en tablett som heter 'gravid' som har folat og alle de andre vitaminene og mineralene en bør ha i kroppen. Og omega 3 kapsler. Så nå satser jeg på å ikke bli syk som en positiv 'bivirkning' av kosttilskuddet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danse: :juhu: :hoppe::duskedame: :banantroll: :skaal::kaklehone::tommelsmil:

FANTASTISKE NYHETER! ENDELIG!!!

:danser: :danser: :danser:

--

Åh! Nå kan jeg tenke meg at dere er lettet og glade! Når er første spadetak?

:tunge1: :tunge1: :tunge1: :tunge1: :tunge1: :tunge1: :tunge1: :tunge1: :tunge1:

til plagsomme naboene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Måtte bare hoppe litt ekstra. Fikke ikke lov til mer i forrige innlegg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn, nå har jeg tid til å ta av litt mer her inne! :ler: (hadde det uhyre travelt da jeg var innom i formiddag, var på vei til gyn! Jada, Skrållan hadde omsider klart å bestille seg en time til den gu'n hun skulle hatt i ett år nå! :ler2: Alt så bra ut forresten, dama kunne ikke se at jeg har født! :sjarmor: )

Såååååå: :danse: :danse: :klappe::danser: :juhu: :juhu: :banantroll: :banantroll: :duskedame: :duskedame: for byggetillatelse, bil i boks, solist er fikset, og at du er på bedringens vei!

For en fantastisk dag! Så da får vi bare håpe det slutter å snø snart (for det snør vel hos dere og?) så dere får begynne å bygge pronto!! Må bare si fra etterhvert om dere trenger noe assistanse, jeg og Ida kommer på et blunk! Kanskje M og, om han ikke jobber... :ler:

Og jippi for tablettinntak! Nå blir det snart :kgbaby:

Masse :kyss: og :klem: på deg søta mi! Ida hilser fra snorkeverden! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må forresten nevne at M ble glad på deres vegne da jeg sa dere har fått byggetillatelse, han har faktisk ligget og tenkt på det der i natt og fikk ikke sove! :ler: Så nå som det er i orden, så får vi tro han sover godt i natt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei Marna!!

Har visst helt gått glipp av dagboka di jeg!! :sjenert:

Har veldig lyst til å se bilde av både kjolen din og bordkortene og diverse annen pynt.. Mesteparten av linkene funka ikke lenger.. :trist:

Håper du får en fin senvakt!! Skal på senvakt selv i kveld, men bare fra 17-21. :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaaa, endeliiig!!! Hadde bare så gått hen å kjøpt meg ropert, stilt meg så nærme naboen så muligt å :rope: ut nyheten!! Så konne eg tenkt meg å :flekke: og.....makan te fæle folk!! Uff!!

Men hurra, hurra, hurraaaa for den goe nyheten, tippe stemningen e høgt der oppe hos dåkke idag :skaal:

:danser::danser::danser::danser:

:skaal::hoppe: :juhu: :is::sol::kaklehone: :banantroll: :gratulerer::roser::duskedame::tommelopp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danse: :juhu: :hoppe::duskedame: :banantroll: :skaal::kaklehone::tommelsmil:

FANTASTISKE NYHETER! ENDELIG!!!

:danser: :danser: :danser:

--

Åh! Nå kan jeg tenke meg at dere er lettet og glade! Når er første spadetak?

:tunge1: :tunge1: :tunge1: :tunge1: :tunge1: :tunge1: :tunge1:

til plagsomme naboene!

Tuuuusen takk for dansing og engasjement!

Ja, det var fantastiske nyheter, herlig rett og slett! Føler oss kjempelettet og kjempelykkelige! Vi har sprengt og gjort klar tomten, vi venter nå bare på litt mildere vær (ble så klart -10 grader nå i helgen...) før vi kan legge ut rør og starte med grunnmuren. Men vi vet vi kan begynne så snart været tillater det :juhu:

Tenker naboen ikke fikk ei så fin helg som antatt da han fikk brev på lørdag :legrine: Til pass for dem! HAHA!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...