Gå til innhold

Marnas bryllupsdagbok


Marna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei alle sammen!

Det er TRAVELT med julefeiring! Nå sitter jeg og venter på at den treeeege skriveren vår skal bli ferdig med å skrive ut bryllupsinvitasjonene til de vi skal spørre om serveringshjelp i bryllupet slik at jeg kan levere ut de i kveld når jeg skal treffe alle sammen :)

Så jeg stresser nå...

Håper alle koooooser seg i julen! Ha en flotters 2 juledag-kveld!

:klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:juhu: :juhu: :juhu: Bestilte meg ny tiara på ebay her en dag, etter at jeg ble skuffet da jeg fikk den forrige jeg bestilte på qxl.

Den lå i postkassen i dag da jeg hentet posten på vei hjem fra senvakt, og jeg er FORNØYD!!! Perfekt, o-lykke!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, bilde av tiara skal bli. Skal til svigers en tur nå, kanskje jeg rekker det når jeg kommer hjem.

Ellers er jeg så glad for at det er 2008 nå!!! E-N-D-E-L-I-G er året her som jeg har ventet så lenge på!!! Husbygging, bryllup & prøve å lage bebis :)

Så, godt nyttår til alle!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår :) Blir nok et spennende år for deg dette ja, med bryllup m.m. Litt misunnelig på deg, men neste år er det min tur ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår :) Blir nok et spennende år for deg dette ja, med bryllup m.m. Litt misunnelig på deg, men neste år er det min tur ;)

Ja, og jeg ska love deg at det siste året har gått fort! Gled deg, det er en herlig følelse å vente på alle tingene :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *marie*
Ellers er jeg så glad for at det er 2008 nå!!! E-N-D-E-L-I-G er året her som jeg har ventet så lenge på!!! Husbygging, bryllup & prøve å lage bebis

Ja,det blir nok et herlig år :-D

I dag har vi shoppet litt til bryllupet og snart kommer kjolen :-D :-D :-D

Kjenner at det nærmer seg ja.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å legge ut bildene nå, men får det ikke til!!! Noe tull med kortleseren min, arg!!!!

Så jeg må vente på assistanse fra sambo når han kommer hjem fra jobb... Så lei jeg blir noen ganger!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: på Marna-jenta

Jeg er sikkkkker på at dette året blir mange ganger bedre enn det forrige! Dere kommer til å få drømmehuset til slutt etter masse oppstyr, men dere får det!! :hoppe:

Også ikke minst så blir det et nygift par som bor i det nye drømmehuset! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dere kommer til å få drømmehuset til slutt etter masse oppstyr, men dere får det!! :hoppe:

Wæææ, du høres ut som en spåkone Tassie! :tunge1: Får indelig håpe at fylket nå (SNART!!!) fatter vedtak om at vi får lov, så vi kan sette i gang! Siste innspurt i venteperioden nå, jeg forsøker å være positiv! :-D :-D :-D

(...men vi var til svigermor i går, og hun er det stikk motsatte! Da kom det vanlige spørsmålet fra henne "Hva gjør dere da hvis dere ikke får godkjent huset nå da???" Jeg svarte henne med at det ordner seg NÅ, så det tenker vi ikke på. Dermed bør det gjøre det, slik at ikke hun får rett i sine dystre spådommer) Så det så!

Jaja, snart er det mørkt ute igjen... Gleder meg på våren jeg nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første tiara

Min andre tiara

Da har jeg fått ordnet opp i bilde-problemene! Dere skjønner sikkert av tittelen på bildene hvilken jeg synes var finest, den siste :) Forskjellen kommer ikke så godt frem på bildene, men i virkeligheten er de en halvmeter finere :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh! fine tiara'er! :)

ligna veldig på den jeg har bestilt den siste.. :fnise: tror jeg har kikka på den samme selv.

I ÅR SKAL VI VÆRE BRUDER!! WEEE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...