Gå til innhold

Marnas bryllupsdagbok


Marna

Anbefalte innlegg

Så nyyyyydelig brudebukett du har valgt deg! :rødme:

Også så utrolig gøy ut det høres ut med det bryllupsnummeret i avisen! :hoppe: Rabatter er alltid godt å få i bryllups- (og husbyggings-) tider!

Ang reagensrør, så ville jeg også hørt med blomsterforretninger, men spesielt Oasen. Min erfaring er at alle andre blomsterforretninger bare stiller ut ferdigdekorerte oppsatser, mens Oasen har småting man trenger for å lage oppsatser selv. Vi var jo på lang leting etter sisal (sånn tråd man pleier å ha rundt blomsteroppsatser), og ingen av de stoooore plantasjen-butikkene eller andre store blomsterbutikker hadde sånne ting, men så kom vi til Oasen, og der hadde de sisal i alle mulige farger, og perler og snorer og ALT :hoppe:

Håper du hadde en fin påske Marna :klemmer:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nyyydelig bukett!!!

du får jo være brud to ganger du da.. med oppsatt hår, sminke og kjole... og i tillegg får du rabatter..

I forhold til disse reagensrørene så vet jeg at for noen år siden så hadde dem sånne på mique butikker... men er jo en stund siden jeg har vært i en sånn da.. men kan jo se!! ellers har kanskje saape...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tassie:

Tusen takk for brudebukett skryt :-D

Ja, det var kjempegøy å være prøve brud, frisøren stelte godt med meg og jeg koste meg kjempemye! Journalisten var kjempehyggelig også! Fikk med en shampoo som var dyr, så jeg vet ikke om jeg får rabatt i tillegg til den jeg :sjenert: Vi får se :)

Det ordner seg nok med reagensrør på en eller annen måte. Skal få det til i allefall :) For har jeg fått en ide i hodet, så blir det slik, hehe.

Påsken var kjempefin den, godt med litt avkobling fra hverdagen!

Håper du har en toppers helg :)

:klemmer: og :kose:

sandra82:

Åh, godt å høre at du synes buketten var fin :)

Ja, når har jeg vært brud en gang, så er det bare en gang igjen ;) Som sagt ovenfor, jeg koste meg skikkelig!

Og takk for reagensrør tips, dette ordner seg :-D

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig med helg! I dag har vi vært på tomten og jobbet, deilig vær var det også. Har en stor haug med pukk som vi har spredt utover tomten. Grunnarbeid er tungt! Det var deilig å finne dusjen når vi kom "hjem" igjen. Nå har vi kost oss hjemme hos bestisen min med familie. Skikkelig avslapping, deilig!!

I går sendte vi avgårde prøvingspapirene og forlovererklæringen, så nå er bryllupet enda et skritt nærmere :)

Og jeg var brud i avisen i dag, skal legge ut noen bilder snart ;)

Håper alle har en kjempefin lørdagskveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og svigermor er ferdig med bunaden til min kjære :danser: :danser: :danser: :danser: Åh, han kommer til å bli så fiiiiiin mannen min :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *englefjes*
Og svigermor er ferdig med bunaden til min kjære :danser: :danser: :danser: :danser: Åh, han kommer til å bli så fiiiiiin mannen min :rødme:

Menn i bunad er jo så fint da, han kommer sikkert til å se kjempekjekk ut :-D

Endret av *englefjes*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må :juhu: litt for valg av nydelig brudebukett og at bunaden er ferdig!! Bunad er jo bare så nydelig da!! Sambo ønsker seg også det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bunad er jo bare så nydelig da!! Sambo ønsker seg også det!

Den dagen eg får kjeresten te å ta på seg bunad.....då regne de grønne grisar :dåne: :roll::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *englefjes*
Den dagen eg får kjeresten te å ta på seg bunad.....då regne de grønne grisar :dåne: :roll::fnise:

Tar på seg bunad på samme dag som min han da :fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror min kjære også tar på seg bunad den samme dagen som deres kjære englefjes og Hello Kittyen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min ønsker seg faktisk bunad, han! Han vil ikke bruke det i bryllupet da, men til senere bruk. Så vi får se, svigermor er helt rå på alt av håndarbeid, så det skulle vel ikke forundre meg om det ordner seg en gang :) Men selv er jeg ikke så glad i min bunad, da ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn i bunad er jo så fint da, han kommer sikkert til å se kjempekjekk ut :-D

Ja, menn i bunad er :hjerter: Han kommer til å være stolt som en hane, han gleder seg skikkelig til å ta den i bruk! Han ønsker å bruke den for første gang på 17 mai, men det er ikke aktuelt, da sier jeg at hvis det skjer kommer jeg med brudekjolen min på :ler:

Må :juhu: litt for valg av nydelig brudebukett og at bunaden er ferdig!! Bunad er jo bare så nydelig da!! Sambo ønsker seg også det!

Tusen takk for brudebukett skryt! Herlig å ha bunaden klar til bruk, så kan jeg krysse av nok en ting på listen :-D Håper din kjære får seg bunad en vakker dag, siden han ønsker seg det. Bare synd det er så dyyyyyrt!

Den dagen eg får kjeresten te å ta på seg bunad.....då regne de grønne grisar :dåne: :roll::fnise:

:hoho: Håper den dagen aldri kommer nei... :ler:

Tar på seg bunad på samme dag som min han da :fnise::fnise:

:fnise::fnise: :fnise:

Jeg tror min kjære også tar på seg bunad den samme dagen som deres kjære englefjes og Hello Kittyen...

Hehe, ingen av kompisene hans eller noen i vennekretsen vår har herrebunad, tror han vil ha det pga at han er oppvokst med at menn går i bunad i staslige lag. Jeg er storfornøyd med valget da ;)

Kjæresten min ønsker seg faktisk bunad, han! Han vil ikke bruke det i bryllupet da, men til senere bruk. Så vi får se, svigermor er helt rå på alt av håndarbeid, så det skulle vel ikke forundre meg om det ordner seg en gang :) Men selv er jeg ikke så glad i min bunad, da ;)

:klem:

Svigermor som har sydd bunaden hans også, godt med svigermødre som kan lage noe fornuftig ;) Håper han får ønsket om bunad oppfylt!

Er ikke så kjempeglad i min bunad jeg heller... Men den brukes endel fordet. Har alltid på bunaden min i brylluper, og bytter om etter middagen... Fint med flere anntrekk også, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer noen bilder fra meg som lovet ;) *BORTE*

Bryllupskaken vår

Dekorasjon til hver benk i kirken

Meg da jeg var i avisen som prøvebrud nå på lørdag

Tomten vår

Endret av Marna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stilig kjole du hadde på avisbildet :jepp: var det bare en låne kjole ja? :)

også den kaken.... mmmmm kake :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danser: Sååå gøy med bilder :) Likte spesielt godt pynten til benkene i kirken.. Og kaken så nammenam ut :sikle: Gleder meg til vi kan begynne på tomta vår også..men det blir nok en stund til.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

dne kirke-pynten var bare nydelig da! er bare stoler i kirka vår, så får nok ikke hatt noe sånt jeg.. men men.

kaka så god ut ja! nam nam :)

kult å være prøvebrud da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg lyst på kake! :wow:

Fin kjole, men ga ikke helt den store bryllupsfølelsen for meg... Var det du som valgte den? På den ordentlige dagen skal du ha hvit, skal du ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de blomstene til kirka var skikkelig nydelige.. vi får ikke lov til å feste noe på benkene vi da.. og kake er nam.. og veldig fin!!

men du.. selv om du ikke for brukt brudekjolen din på 17 mai i år, så kan du jo gjøre det til neste år.. siden han skal ha bunaden da også liksom.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy med bilder :juhu: Pynten til kirken var nydelig, og så fin du var i avisa! Men er enig i at hvit brudekjole nok gir en litt annen følelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...