Skrållan Skrevet 29. februar 2008 #701 Del Skrevet 29. februar 2008 Om flere av bildene ble bra, så kan du jo lage et album ut av de, eller en kalender? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 29. februar 2008 #702 Del Skrevet 29. februar 2008 Guri for en god idè Jeg hadde blitt kjempe glad for en sånn morgen gave... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marna Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #703 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Ja, har ca 12 bilder som jeg ble veldig fornøyd med, så kalender hadde vært perfekt Får se, skal høre med fotografen på visningstimen om jeg kan ha flere bilder på ett bilde om dere skjønner... Et stort med feks to små ved siden av... Kan vise dere et bilde der det ikke vises noe (det ENE.. tihi) *Poff* Og må bare vise av den flotte rosebuketten jeg hadde med: *Poff* Så får dere tenke dere resten selv Endret 2. mars 2008 av Marna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 29. februar 2008 #704 Del Skrevet 29. februar 2008 Så tøff du er! Og utifra det bildet, så må det jo bli en fantastisk morgengave..hmm..fikk litt lyst til å gjøre noe sånt selv også, men så var det å være tøff nok da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 29. februar 2008 #705 Del Skrevet 29. februar 2008 Så fint det bildet av deg var, og nyyydelige roser! Ida står ved meg her, og hun pekte på A på de to bildene du har der, og sa "mainn"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marna Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #706 Del Skrevet 29. februar 2008 Så tøff du er! Og utifra det bildet, så må det jo bli en fantastisk morgengave..hmm..fikk litt lyst til å gjøre noe sånt selv også, men så var det å være tøff nok da.. Neh, er ikke akkurat tøff, det var bare noe jeg MÅTTE gjøre Og er veldig glad for det nå. Kom an, mannen din kommer til å bli såååå glad! Det må være den mest personlige gaven i hele verden synes jeg da, "som et smykke på mannen sitt nattbord" som fotografen min sa *Skulle tro jeg hadde provisjon for å få med folk på dette... Er bare så fornøyd at jeg unner alle kvinner dette* Så det så! Jeg er sikker på at du er tøff nok i bøtter og spann! Så fint det bildet av deg var, og nyyydelige roser! Ida står ved meg her, og hun pekte på A på de to bildene du har der, og sa "mainn"! Takk takk Hehe, så min kjære A har byttet navn til "mainn" ?!? Hm, dette må jeg finne ut av før jeg endrer navn... A. Mainn S. Hun er herlig jenta deres! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 29. februar 2008 #707 Del Skrevet 29. februar 2008 wow! Kjempefint bilde det var likosm litt sånn stemningsfult/sårbart/kjærlig vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det , men det var vakkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marna Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #708 Del Skrevet 29. februar 2008 wow! Kjempefint bilde det var likosm litt sånn stemningsfult/sårbart/kjærlig vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det , men det var vakkert Tuuuusen takk Han er flink til å ta bilder og få med stemningen og utrykk han fotografen! Og nå som vi har tatt kliss nakne bilder, blir det ikke så flaut når han skal ta bilder av at jeg kler på meg brudekjolen og slikt heller Jeg gleder meg til bryllup jeg nå!!! Og dagen derpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marna Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #709 Del Skrevet 29. februar 2008 Nå ringte mamma, hun har ordnet med kokk til oss for den store dagen!! Blir en gourmet-kokk som mamma fikk anbefalt av ei hun kjenner som giftet seg i fjor sommer. Han har fancy-navn på rettene og skal lage nydelig mat! Blir møte med han en gang i løpet av 14 dager!! Blir helt stum, som alt ordner seg for tiden!!! Liker medvind *På tide og oppdatere listen min :-D * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 29. februar 2008 #710 Del Skrevet 29. februar 2008 Så bra for kokken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hello kittyen Skrevet 29. februar 2008 #711 Del Skrevet 29. februar 2008 :banantroll: :banantroll: Oj de va rask respons fra fotografen Bilde va knallfint, han blir nok supergla tenke eg Må jo bare bli de, syns du e kjempetøffe eg!!! Slite litt me å holda de hemmeligt sa du?? Tror de e typisk oss jentår Eg laga album te kjeresten når han blei 38 for nåken år siden, å han blei heilt satt ut, syns de va sååååå kult!!! Einaste nå e at de ska litt te for å overraska an itte de kan du sei Bare bilder uten kler, men eg hadde tatt di sjøl da...pluss fått littegrann hjelp av en kompis...men eg må jo ta nåke så e heilt øve kanten sikkårt for å overraska an denna gången Å aaaane tje kim eg ska få te å ta di Tar seg tje heilt ut å kle av seg foran kompisar nå når me ska gifta oss liksom Så herligt å få gourmet-kokk te å laga maten i bryllupe da :dåne: Detta må jo bare bli bra Snille mammen din så fikse å ordne!! litt for henna og eg Ha ei super helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naley Skrevet 1. mars 2008 #712 Del Skrevet 1. mars 2008 for kokken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *englefjes* Skrevet 1. mars 2008 #713 Del Skrevet 1. mars 2008 Superfint bilde Kjempeflott er det Og kjekt med kokk også :-D Ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 1. mars 2008 #714 Del Skrevet 1. mars 2008 Nydelig bilde!! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 1. mars 2008 #715 Del Skrevet 1. mars 2008 Heeei Marna Jeg synes bare du er så utrolig modig!! Det er så tøft det du har gjort! Mannen kommer nok til å bli kjempeglad for morgengaven sin, det blir jo en veldig personlig, unik og varig gave, nettopp det en morgengave skal være Bildet var nyydelig! Som sagt over, så er det en fantastisk stemning på bildet, så det er helt klart en kjempeflink fotograf!! ....og det kommer kanskje ikke som noen bombe at jeg elllsker den rosebuketten litt for kokk!! Så godt at du føler at ting ordner seg Det er virkelig en herlig følelse!! Nå er det absolutt ikke lang tid igjen for deg!! Så spennende! Håper du har en fin helg! :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 3. mars 2008 #716 Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg gikk glipp av bildene jeg Men det høres jo utrolig gøy ut i alle fall, jeg skal DEFINITIVT gjøre det selv. Må bare bli kvitt denne magen først Så må jo jeg også litt for kokken som høres kjempebra ut! Ha en super uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 3. mars 2008 #717 Del Skrevet 3. mars 2008 Hurra for kokken Og du har klart å overbevise meg, så det blir bilder i morgengave her også! juhuu..nå er det bare å trene mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 7. mars 2008 #718 Del Skrevet 7. mars 2008 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marna Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #719 Del Skrevet 11. mars 2008 Så bra for kokken Ja, det var toppers at han sa JA!!! Må litt jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marna Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #720 Del Skrevet 11. mars 2008 :banantroll: :banantroll: Oj de va rask respons fra fotografen Bilde va knallfint, han blir nok supergla tenke eg Må jo bare bli de, syns du e kjempetøffe eg!!! Slite litt me å holda de hemmeligt sa du?? Tror de e typisk oss jentår Eg laga album te kjeresten når han blei 38 for nåken år siden, å han blei heilt satt ut, syns de va sååååå kult!!! Einaste nå e at de ska litt te for å overraska an itte de kan du sei Bare bilder uten kler, men eg hadde tatt di sjøl da...pluss fått littegrann hjelp av en kompis...men eg må jo ta nåke så e heilt øve kanten sikkårt for å overraska an denna gången Å aaaane tje kim eg ska få te å ta di Tar seg tje heilt ut å kle av seg foran kompisar nå når me ska gifta oss liksom Så herligt å få gourmet-kokk te å laga maten i bryllupe da :dåne: Detta må jo bare bli bra Snille mammen din så fikse å ordne!! litt for henna og eg Ha ei super helg Ja, det var kjemperask levert av fotografen!! Det liker vi, så man ikke trenger å gå å gruble sånn... Og takk for bilde skryt! Han bør bli glad for bildene ja (jeg har bestilt 3 stk som skal henge ved siden av hverandre, som vi kan bygge på med feks gravidmagebilder og slike ting). Som fotografen sa, blir han ikke fornøyd nå, må jeg finne meg en ny mann Ja, tror det er tyyyyypisk oss jenter å ha vansker med å holde på slike hemmeligheter. Snakk om å glede seg til å GI BORT gaver! Gleder meg nesten mer til det enn å få gave! Hm, blir kanskje vanskelig for deg å finne på noe som han blir så overasket over nå til morgengave ettersom han har fått det av deg før ja... Godt å høre at konseptet falt i smak da. Hm, vanskelig dette med gaver av og til... Hadde ikke tatt vågale bilder med venner jeg heller nei... Du kommer helt sikkert på noe lurt skal du se. Ja, skikkelig fornøyd med kokken! Og mamma som ordner og hjelper meg med tenking og ordner opp! Hun er herlig å ha! Håper du får en toppers dag! *edit: Teite smiley antall!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå