Majabeth Skrevet 29. mars 2007 Forfatter #81 Skrevet 29. mars 2007 Vi har ikke svarfrist før 1.juni, så det er ennå leeenge å vente. Hadde jo håpet at alle ble så glade for innbydelsen at de svarte med én gang, men det har de altså ikke gjort... :cry:
Majabeth Skrevet 3. april 2007 Forfatter #83 Skrevet 3. april 2007 Jeg har fått igjen på skatten!!!! Hele 10.000,- som skal rett inn på bryllupskontoen! Gubben er selvst. næringsdrivende, så han får ingenting igjen, men alle penger kommer godt med!
Doratheexplorer Skrevet 3. april 2007 #84 Skrevet 3. april 2007 Såå kjekt med masse kjærkomne penger! (jeg fikk nesten 30 tusen altså)
Majabeth Skrevet 3. april 2007 Forfatter #85 Skrevet 3. april 2007 Såå kjekt med masse kjærkomne penger! (jeg fikk nesten 30 tusen altså) ← Ja, skryt no bare du...
Doratheexplorer Skrevet 3. april 2007 #86 Skrevet 3. april 2007 Ja, skryt no bare du... ← Må jo det, når jeg endelig har NOE å skryte av
Majabeth Skrevet 9. april 2007 Forfatter #87 Skrevet 9. april 2007 Så er denne påska snart over. Det har vært en skikkelig avslappingspåske for min del. Har kun vært ute med ungene hver dag og aka. Rart å tenke på at det er under 3 måneder til sambo og jeg er blitt herr og fru... I helga har vi vært barnefri, og har slappa skikkelig av mellom fjøsstell. Bare vært kjærester...Det er utrolig deilig å bare tenke på hverandre og ingen andre I går kveld var vi hos et vennepar og spiste nydelig god indrefilét av elg og drakk rødvin. Mmmm, godt...
Gjest Revenka Skrevet 9. april 2007 #89 Skrevet 9. april 2007 Kjekt med penger igjen på skatten da. Jeg må betale litt jeg Det er rart å tenke på det, lurer på om det blir noe annerledes eller ikke. På lørdag var det 7 uker til jeg blir fru, og den siste tiden har gått superfort.
Majabeth Skrevet 10. april 2007 Forfatter #90 Skrevet 10. april 2007 Ferdig med selvangivelsen NÅ!!!!!!
Doratheexplorer Skrevet 10. april 2007 #91 Skrevet 10. april 2007 Ferdig med selvangivelsen NÅ!!!!!! ← Jøss så flink du er, har ikke tenkt på min enda
Majabeth Skrevet 12. april 2007 Forfatter #92 Skrevet 12. april 2007 I dag har vi sendt prøvingspapirene. Like greit å bli ferdige med de...så ikke vi glemmer dem seinere. Hadde liksom vært typisk oss...Alt kom så mye nærmere nå når de papirene er avgårde! Vi var i barnedåp i den kirka vi skal gifte oss i nå i påska, og det var veldig rart å tenke på at kanskje er neste gang vi skal dit i bryllupet vårt.
Majabeth Skrevet 14. april 2007 Forfatter #93 Skrevet 14. april 2007 (endret) Kirke - Storfjord kirke kl. 1400- OK Prest/organist - OK Innmarsj- Jãmtlandsk brudmarsch OK Utmarsj - Brudemarsj fra Lødingen OK Salmer - Solist - Tekstlesing- Transport- bruker vår egen bil. Må ordne med pynt Forlovere - Kjell Gunnar og Gøril Katrine- OK Lokaler - Lyngskroa hotell OK Meny- Noe med elgkjøtt. Har ikke kommet lenger. Ring LK, levér elgkjøtt dit Borddekorasjoner; blomster Borddekorasjoner – OK Toastmaster- Svigerfar OK Frisør – Anne OK Sminkør - Anne OK Invitasjoner - Sendt ut! OK Bordkort - Bordkort nesten ferdige. Meny Kirkeprogram - Takkekort - På planleggigsstadiet Gjestebok- Kjole- OK Brudesko- OK Tiara- OK Strømpebånd- OK Underskjørt Undertøy til å ha under kjolen Undertøy til bryllupsnatta Stay-Up (husk reserve) Sånne greier å ha inni skoene- OK Kaketopp- OK Toastmasterbjelle- OK Dress- OK Mansjettknapper- OK Sko til sambo Skjorte til sambo Vest og kalvekryss- OK Kurv til toalettsaker- OK Innhold til kurv til toalettsaker Brudebukett- Bestilt OK 3 knapphullsblomster- Bestilt OK 2 brudepikebuketter- Bestilt OK Fotograf- gudfar tar bilder OK Hjemmeside m/ønskeliste - OK Filming- ? Bryllupskake- OK Andre kaker- Skal bake 5 kaker selv. Brudevalsmusikk Musikk til festen - Band OK Gaveutpakkere- Sissel, Mona og Line OK Nummerlapper/bok/teip til gavebordet OK Kakespade- bruker en vanlig OK Bryllupsris- OK Sende inn skjemaer- OK, til og med fått de tilbake Bordplan? Brudepikerkjoler- OK Tiaraer til brudepikene- OK Sko til brudepikene Strømpebukser til bp- OK Ringene! Endret 9. mai 2007 av Majabeth
Doratheexplorer Skrevet 14. april 2007 #94 Skrevet 14. april 2007 Hvordan bordkort skal dere ha? Husker ikke om du har skrevet det her tidligere
Majabeth Skrevet 15. april 2007 Forfatter #95 Skrevet 15. april 2007 Hvordan bordkort skal dere ha? Husker ikke om du har skrevet det her tidligere ← Vi skal ha sånne metallhjerter med perler rundt. Har tenkt å legge inn bilde av dem, har bare ikke kommet så langt ennå.. Skal ha de kun til middagsgjestene (nærmeste familie), så det blir heldigvis ikke så mange å lage. Har bare noen få igjen, men har igjen å skrive navn på båndet.
Doratheexplorer Skrevet 15. april 2007 #96 Skrevet 15. april 2007 Vi skal ha sånne metallhjerter med perler rundt. Har tenkt å legge inn bilde av dem, har bare ikke kommet så langt ennå.. Skal ha de kun til middagsgjestene (nærmeste familie), så det blir heldigvis ikke så mange å lage. Har bare noen få igjen, men har igjen å skrive navn på båndet. ← Du må legge ut bilde ja så vi får se Er så usikker på hvordan bordkort vi skal ha, har så mange tanker og idèer i hodet
Majabeth Skrevet 17. april 2007 Forfatter #97 Skrevet 17. april 2007 Selvfølgelig kom ene skjemaet i retur fra folkeregisteret. Gubben hadde glemt å signere
Majabeth Skrevet 18. april 2007 Forfatter #99 Skrevet 18. april 2007 Ah litt kjedelig da! ← Egentlig ganske typisk en av oss... : : Sendte det i posten igjen i dag, så da regner jeg med at alt er i orden. Måtte forresten ringe til folkeregisteret i går, for plutselig fikk jeg litt angst for at vi bytta navn nå lenge før bryllupet, siden vi hadde sendt i søknadene nå. Men dama sa at det ikke trer i kraft før vi er gift, men at navnene kommer på vielsesattesten. Ble litt letta da
naley Skrevet 18. april 2007 #100 Skrevet 18. april 2007 Må huske i forholde til bryllupsreise hva passet er og reisen bestillt i. Mitt skal tre i kraft etter bryllupet slik jeg slipper stresse med passet
Fremhevede innlegg