@lfa Skrevet 18. mai 2007 #281 Del Skrevet 18. mai 2007 Godt å se deg igjen, Sniglå! Masse masse lykke til med eksamen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samba Skrevet 29. mai 2007 #282 Del Skrevet 29. mai 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 4. juni 2007 #283 Del Skrevet 4. juni 2007 Måtte restarte abo. Men duuuu jeg har noen ting som er dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #284 Del Skrevet 5. juni 2007 Takk for lykkeønskninger! Første eksamen er i morgen! Jeg er helt rar for tiden, jeg kjenner ikke at jeg gruer meg en plass! Ikke til eksamen, ikke til en muntlig presentasjon jeg hadde her forleden dag, ikke til å begynne å jobbe... Alt er bare helt greit Saeria! Du har noe som er mitt, ja, hadde glemt det! Men, jeg har nummeret ditt, jeg skal være i Bergen en stund, så kan jeg sende deg en melding en dag (evt snakke med deg her) så treffes vi en dag i byen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 5. juni 2007 #285 Del Skrevet 5. juni 2007 Det kan du, vettu. En ting til. Eksamenene dine kommer til å gå kjempegreit fordi du er jo så utrolig flink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 6. juni 2007 #286 Del Skrevet 6. juni 2007 Så deilig å ikke være nervøs. Da har du vel kontroll på tingene tenker jeg. Lykke til i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsP Skrevet 12. juli 2007 #287 Del Skrevet 12. juli 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 6. august 2007 #288 Del Skrevet 6. august 2007 Heihei! Hadde visst mista deg ut av "mine innlegg", så eg måtte berre plukke deg oppigjen! Koss går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampyra Skrevet 30. august 2007 #289 Del Skrevet 30. august 2007 Gratulerer med dagen Sneglen vår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsP Skrevet 30. august 2007 #290 Del Skrevet 30. august 2007 Grattis med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 30. august 2007 #291 Del Skrevet 30. august 2007 Gratulerer så mye med dagen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 30. august 2007 #292 Del Skrevet 30. august 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 30. august 2007 #293 Del Skrevet 30. august 2007 Gratulerer så mye med dagen!! *savnersneglenoglurerpåhvorduer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 5. september 2007 Forfatter #294 Del Skrevet 5. september 2007 Oi!! Masse bursdagshilsener jo! Skal innrømme jeg sjelden er her inne lenger... Men det går fint med meg! Begynner så smått å venne meg til å bli kalt for tannlege. Eller bare det å si at jeg er tannlege når noen spør hva jeg arbeider med. Ikke tannlegestudent, men tannlege! Haha! Snodig! Trives masse med å jobbe, og har endelig fått ordna meg en nogenlunde fast jobb, 50% privat og 50% offentlig. (Har kun hatt kortsiktig vikariat siden i sommer...) Det har skjedd en hel masse annet med meg siden i vår også, men vet ikke om jeg vil fortelle så masse her i et åpent forum. Føler kanskje at det er liiiiittegranne for mange mennesker som vet hvem jeg er her inne... Åh! I morgen er jeg sikkert en bil rikere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsP Skrevet 5. september 2007 #295 Del Skrevet 5. september 2007 Nå blir vi jo ikke nysgjerrig.Neeeeida Men koselig å høre fra deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 5. september 2007 #296 Del Skrevet 5. september 2007 Neeeeei.... vi blir ikke nysgjerrige i det heeeeeeele tatt, vi nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. september 2007 #297 Del Skrevet 6. september 2007 Veeeeldig nyfiken. Gøy at du har fått deg en fin jobbordning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampyra Skrevet 6. september 2007 #298 Del Skrevet 6. september 2007 nysgjerrighet er en dyd... eh, nei det var kanskje ikke helt sånn det var Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 28. september 2007 #299 Del Skrevet 28. september 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samba Skrevet 18. oktober 2007 #300 Del Skrevet 18. oktober 2007 Sniglåååååå!!!! Jeg har tenkt på deg titt og ofte, men her er du jo. (Såvidt... ) Håper alt står bra til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå