Gå til innhold

~Ninakanin's BryllupsDagbok~


Ninakanin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Mrs. Potter
*legger ordet "kakakuttingbilde" på mental yndlingsliste*

Åh,kakakuttingbilde ja!

Leste kalkaluttingsbilde og lurte på hva i all verden det var for noe rar bryllupsting :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh,kakakuttingbilde ja!

Leste  kalkaluttingsbilde og lurte på hva i all verden det var for noe rar bryllupsting :sjenert:

det er slike bilder man tar etter at man er gift :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var skikkelig kaldt ute i dag :fryser:

Fikk blæh fra naboene, de har visst barn som ikke tør gå ut for Mikke løper ute... Eeeeh hallo. :overrasket: Han er ute 2X5 minutter hver dag, that's it. Og i 90% av tilfellene løper han på baksiden av huset hvor ingen befinner seg uansett. På toppen av det hele fikk jeg syrlige hint om "noen må ha katter" for det drites visstnok i gangene. Herlig. Det er ikke mine, sa jeg, for åpner jeg døra gjemmer de seg under sofaen, de går ALDRI ut, uansett, det er klin umulig.

Fikk lyst å si "da må du slutte å la ungene dine løpe rundt løs du også da!".

Hun er gravid med ørtne baby'n eller noe i den duren, parkerer utenfor på oppkjøreselen vår selv om styret flere ganger har informert om at det ikke er lov, hun og samboeren planla å bygge seg inn på fellesområdet i kjelleren og de EIER jo ikke driten engang, de leier bare!!!

Fantastisk.

Men sånn ellers går det bare bra :ler:

Stakk innom en brudesalong i dag, så litt på kjoler.. :sjenert: Men jeg så egentlig ingenting jeg likte. Tror jeg er litt sær. At jeg har sett for meg noe og så må det liksom være AKKURAT den :ler:

Ooog så var meg og M på møte med Øster-Hus i dag og fikk se nærmere på tegningene av drømmehuset vårt :hoppe:

Vi tenkte egentlig å spare litt først, men så viser det seg at materialeprisene stiger sånn at det vil ikke lønne seg med mindre vi sparer superfort. Og det er jo begrenset hva vi kan få til!

Så nå skal de sjekke hva det koster litt mer grundig enn ca, og se hvor vi kan kutte kostnader osv.. :) tenk om men hvis! Kanskje vi kan bygge om ikke så lenge likevel?

Har jeg forresten fortalt dere om lille my? katten som bor her etter å ha blitt reddet av dyrevernet?

hun kommer seg iallefall veldig, og i kveld har hun vært helt herlig :ler: jeg sitter i sofaen her og ler for meg selv :ler:

M jobber overtid i natt, må jobbe til i morgen tidlig :grine:

meeeeeeeeeeeen mer penger til huseeeeeeet :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy med mulig hus! :-D

Naboen kan du nok bare drite i. Enkelte folk altså! :roll:

Har du funnet ut hvilken kjole den på reklamen her på KG er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med mulig hus! :-D

Naboen kan du nok bare drite i. Enkelte folk altså! :roll:

Har du funnet ut hvilken kjole den på reklamen her på KG er?

ja det var så teit, jeg sto i hagen og pratet med noen andre naboer om at de skulle få seg hund og ville ha råd osv, så sier jeg "ja det er jo noen her som ikke liker hunder, men det må dere bare leve med!", og AKKURAT da kommer hun dama bort og sier at Mikke ikke må løpe løs i hagen mer, for nå er det sommer og barna leker ute.

Okay fett nok, jeg forstår det jo, men det irriterer meeeeeeeeeeg.... Jeg eier litt av denne hagen. Det gjør ikke hun! Hva hvis jeg ikke liker barn? Skal vente til det blir fint ute og jeg sitter og griller, så skal jeg gå og banke på og be henne ta barna inn for jeg klarer ikke å nyte hagen når alle ungene hennes løper rundt meg alle veier.

Hah.

Skal vi flytte så driter jeg jo i det uansett :ler:

Kjolen har jeg desverre ikke hatt tid til å se mer på, så hvis du finner det ut må du gi et pip!

men jeg tror egentlig det blir noe tyngre og mer vinteraktig... noe "stort" liksom. kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Veronica Mars
huset er forresten hus nr 651 på www.oster-hus.no :)

Kjempefint hus!

Hvor mye beregner dere at det koster for et sånt, hvis det er lov å spørre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det koster ca 3 mill. helt ferdigstilt med en haug med ting inkludert, to komplette kjøkken, tre bad (helt fliselagt men uten møblene), varmtvannstanker, fliselagte vaskerom, parkett i hele huset, fliser i gangene, triple vinduer, sentralstøvsuger...iiiii det vide og det brede!

Men vi er i dialog med dem da, de ska finregne på det nå, og finne løsninger som kan gjøre huset litt billigere :) gjøre den fancy terassen i annen etasje til et enkel vindu osv... vi dør ikke på oss av å la være å bygge den terassen liksom ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig lekkert hus!

Jeg også tror en vinteraktig kjole hadde gjort seg. Du får prøve å linke til kjolen når du har funnet den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja jeg vil ha en stor tung en med rene linjer tror jeg, kanskje "to lag" slik at en splitt går opp og så er det mønster på underskjørtet... noe sånn i den duren iallefall...? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Kirken er bestilt, papirene er sendt inn, og jeg fikk velge tidspunkt pga ingen andre hadde reservert,og pappa'n til M sa ja til å holde talen i bryllupsgudstjenesten så da gikk superønsket mitt i oppfyllelse!!!!! :hoppe:

Vi har hatt en flott uke på hytta på sørlandet i påsken, kost oss ihjel med dyrene på slep. M står på kjøkkenet og lager mat akkurat nuh, vet det ikke er lurt å spise så sent men akk, sånn er det når jeg slutter seint på kvelden..

:)

har det ellers VELDIG bra! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger med.

Så flott at du har fått booket kirken :hoppe:

Du kan kjøpe kjolen min...he he he....den har flere lag og har mønster "inni". (Men den er ikke egentilg til salgs da..he he.)

Kakekuttingbilde er moro. Vårt ble kjempe fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

jeg må ha ørti-sjekket at kirken er reservert. ikke dobbelt, ikke trippelt, men ørti. drømmer stadig syke ting som at ingen vet vi skal gifte oss og sånn :ler:

men kjolen er i boks nå! mamma kom en tur til bergen, og jeg dro henne inn i brudesalongen jeg har myst på med lange blikk siden jeg flyttet hit for fire år siden.

gikk inn, pekte på kjolen, dro den på, og vips, den satt som et skudd!

"jatakk, jeg tar den!" sa jeg og gliste.

damen bare lo, og mamma var helt i ekstase :) prøvde bare en kjole jeg gitt!!

men den var veldig meg :)

sko og slør og sjal og alt er i orden.. må bare finne noe lekkert undertøy en gang. eller som mamma sa så rampefrekt på veien ut fra salongen:

"Du kan jo gå uten!!!"

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro å høre fra deg igjen :)

Har lyst til å sjekke alle avtaler hele tiden,men kan jo ikke holde på sånn :sjenert::ler:

Har du bilde av kjolen da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Så morsomt å bare prøve én kjole for så å finne den :) (jaja, jeg var jo ikke sååå langt borte selv da)

Men ser gjerne bilde om jeg får lov :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...