Gå til innhold

~Ninakanin's BryllupsDagbok~


Ninakanin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

her er kjolen:

http://www.atelier-v.no/

den er kjøpt og betalt og er på vei, så om noen ikke liker den så sorry, ingenting å gjøre med det ;)

Kjempefin kjole :) Litt spesielt å velge vinterbryllup, blir nok koselig :) Kunne tenkt på det selv også, hvis ikke det var for at Bergen svært sjelden byr på ordentlig vintervær... men kan jo krysse fingrene for at det kommer et lite snødryss i begynnelsen av februar ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Godt poeng Lene, men jeg kom frem til følgende konklusjon etter å ha bodd i Bergen i fire år:

Det er like store odds for å få kuldegrader i februar som å få sol i juni/juli/whatever :ler:

Og så er det jo dette litt rare som ingen som kjenner M vet om og som de derfor ikke vet at jeg tar hensyn til ved å legge bryllupet til en iallefall kjølig mnd....

Han "klikker" når han blir varm, og blir varm i alt over 20 grader og dress er KRISE :hoho:

Han blir fjern, svett, faller ut av egne setninger, faktisk litt kvalm osv....han vet liksom ikke helt hvor han er :ler:

Ooooooog så kom jeg frem til følgende konklusjon på det området:

Det er viktigere å ha en mann som er mentalt til stede på en sånn dag enn fint sommervær ;)

Nøye gjennomtenkt med andre ord! Og veldig personlig og bittelitt egent ;)

Tusen takk for alle tilbakemeldingene på kjolen, det var vanvittig mange som hadde tatt turen innom dagboka?! Åh jeg gleder meg sånn til å få den på... Den satt som et litt trangt skudd da jeg prøvde den første gangen :ler: Litt stram over armene. Men resten var nydelig. Så jeg må slanke armene! Tips anyone!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa det tidliger, men må si det igjen. Den kjolen var rett og slett stilig! :)

Slanke armene? Nå har jeg vel egentlig hørt at det ikke er mulig å punkt-slanke, så da må man vel slanke hele kroppen. Der har jeg enn jobb å gjøre før august...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

nei jeg vet det, det var egentlig ment som en spøk :ler:

Men den satt fint altså, er kanskje bare snakk om et kilo eller to. Og det går av seg selv nå som jeg har flyttet ut i skogen! :hoppe:

Har jeg sagt at jeg har en hund til...?

Altså to.. Husker ikke hva jeg sa her sist :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men takk takk til kjoleskryt!

Den kommer ikke så bra frem på bildet der, for hun som er modell er størrelse 36, og har på seg en kjole i størrelse 38. Så den ser løs og litt hengslete ut liksom. Men når den står som et skudd er den RÅflott!!

Sko, sjal og slør er på plass.. Sløret er like langt som slepet, og er satt inn med små slipte steiner, så det ser ut som det glitrer i frost på avstand ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...