Ninakanin Skrevet 21. desember 2006 #1 Del Skrevet 21. desember 2006 Han har fridd! I går.. Ned på ett kne, midt i stua, mens Seal's "Kiss from a Rose" fylte rommet som hadde stearinlys overalt... Jeg sa selvfølgelig ja Så nå sitter jeg altså her, med en diger diamant på fingeren, og vet ikke helt hva jeg skal finne på Nå har jeg jo et bryllup å planlegge!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mela Skrevet 21. desember 2006 #2 Del Skrevet 21. desember 2006 Grattis! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninakanin Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 21. desember 2006 takk! Det føles helt rart Iiiiiiiiih, er sånn teit fjollete og ser på ringen hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 21. desember 2006 #4 Del Skrevet 21. desember 2006 Gratulere med frieri og med ny dagbok. Du får nyte forelskelsen og Rop det høyt fra toppen av Plaza, eller noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 21. desember 2006 #5 Del Skrevet 21. desember 2006 Gratulerer her også. Er datoen satt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mrs.Valentine~ Skrevet 21. desember 2006 #6 Del Skrevet 21. desember 2006 Her var det ett navn jeg dro kjensel på! GRATULERER med frieri! Sååååå koselig! Jeg får helt gåsehud av å lese i alle bryllupsdagbøkene her inne jeg! ....litt giftesyk.... Skjønner GODT at du har vært litt satt ut i dag. Kom det helt uforventet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. desember 2006 #7 Del Skrevet 21. desember 2006 Grattis!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hedda Gabler Skrevet 21. desember 2006 #8 Del Skrevet 21. desember 2006 Så gøy - grattis! Har du bestemt deg for kjole? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 21. desember 2006 #9 Del Skrevet 21. desember 2006 Gratulerer så mye! Nå skal det bli spennende å følge med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -eline- Skrevet 21. desember 2006 #10 Del Skrevet 21. desember 2006 Ååååååh!!! Gratulerer så masse Så utrolig søtt da! Kan vel ikke be om en bedre julegave på forskudd enn det! :-D ...litt misunnelig, skulle gjerne sett at min kjære gikk ned på knær ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 22. desember 2006 #11 Del Skrevet 22. desember 2006 Så morsomt!! Husker du drømte om dette i gamle-boka di. Gratulerer!!! Du får bare nyte fjolle-følelsen nå da og kose deg med planlegging og alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snasen Skrevet 22. desember 2006 #12 Del Skrevet 22. desember 2006 Gratulerer så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 22. desember 2006 #13 Del Skrevet 22. desember 2006 Gratulerer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silmarill Skrevet 22. desember 2006 #14 Del Skrevet 22. desember 2006 Må få gratulere deg her også! GRATULERER MASSE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. desember 2006 #15 Del Skrevet 22. desember 2006 Grattis !! Hi hi hi nå skal jeg følge med inne på bryllup bare for å se om du blir litt bridezilla slik som alle oss andre *fnis* Så utrolig koselig dette var, og så fint at du delte det med oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 22. desember 2006 #16 Del Skrevet 22. desember 2006 Gratulerer! Er også nysgjerrig på datoen (Ei til som skal gifte seg her....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 22. desember 2006 #17 Del Skrevet 22. desember 2006 Gratulere så masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninakanin Skrevet 22. desember 2006 Forfatter #18 Del Skrevet 22. desember 2006 Takk for alle hilsener folkens!!! Frieriet var super-"ryddig" Så tradisjonelt som det bare kan bli, men akkurat passe M-forvirra og distrè Glemte å ta på ringen på fingeren liksom, jeg lo og sa "ja, du ville ha meg også, eller tviler du litt..?" Dato? Aner ikke. Jeg heller veeeeeeeeldig mot vinterbryllup, så en dag i februar er så og si innihodet-nestenbestemt..... Februar 2008, altså. Ser for meg frostrøyk og fakler og kjole med kåpe til, isblå farger på sminken og kanskje noen "isaktige" roser... Aner ikke! Har goooooooood tid å dille meg frem til hva jeg skal ha og hva jeg skal gjøre! Og, ikke at det var noen tvil, men: Sniglå er selvsagt min forlover!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 22. desember 2006 #19 Del Skrevet 22. desember 2006 Gratulerer så masse og lykke til med planlegging Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 22. desember 2006 #20 Del Skrevet 22. desember 2006 gratulerer så masse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå