Gå til innhold

~Ninakanin's BryllupsDagbok~


Ninakanin

Anbefalte innlegg

Han har fridd!

:hoppe::bryllup::hoppe:

I går.. :sjenert:

Ned på ett kne, midt i stua, mens Seal's "Kiss from a Rose" fylte rommet som hadde stearinlys overalt...

:hjerter_rundt:

Jeg sa selvfølgelig ja :ler:

Så nå sitter jeg altså her, med en diger diamant på fingeren, og vet ikke helt hva jeg skal finne på :ler:

Nå har jeg jo et bryllup å planlegge!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her var det ett navn jeg dro kjensel på! ;)

GRATULERER med frieri! Sååååå koselig! :hjerte: Jeg får helt gåsehud av å lese i alle bryllupsdagbøkene her inne jeg! ....litt giftesyk....

Skjønner GODT at du har vært litt satt ut i dag. :ler: Kom det helt uforventet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååååååh!!! Gratulerer så masse :hoppe: Så utrolig søtt da! Kan vel ikke be om en bedre julegave på forskudd enn det! :-D

...litt misunnelig, skulle gjerne sett at min kjære gikk ned på knær ja! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomt!! Husker du drømte om dette i gamle-boka di. Gratulerer!!! :) Du får bare nyte fjolle-følelsen nå da og kose deg med planlegging og alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis !! :hoppe:Hi hi hi nå skal jeg følge med inne på bryllup bare for å se om du blir litt bridezilla slik som alle oss andre *fnis*

Så utrolig koselig dette var, og så fint at du delte det med oss :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for alle hilsener folkens!!!

Frieriet var super-"ryddig" :ler:

Så tradisjonelt som det bare kan bli, men akkurat passe M-forvirra og distrè :ler:

Glemte å ta på ringen på fingeren liksom, jeg lo og sa "ja, du ville ha meg også, eller tviler du litt..?" :ler:

Dato? Aner ikke. Jeg heller veeeeeeeeldig mot vinterbryllup, så en dag i februar er så og si innihodet-nestenbestemt..... :sjenert:

:ler:

Februar 2008, altså.

Ser for meg frostrøyk og fakler og kjole med kåpe til, isblå farger på sminken og kanskje noen "isaktige" roser... Aner ikke! Har goooooooood tid å dille meg frem til hva jeg skal ha og hva jeg skal gjøre!

Og, ikke at det var noen tvil, men:

Sniglå er selvsagt min forlover!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...