Gå til innhold

~Ninakanin's BryllupsDagbok~


Ninakanin

Anbefalte innlegg

Oksestek er ikke min greie uansett. Heldigvis ;) Ikke småkjøtt i brunsaus heller, synes ikke jeg har spist annet i bryllup. Tenker det blir fisk. Og noe morsomt til dessert. Noe som ikke alle spiser hver dag.

Og så skal det bli mye rødvin, nattmat og uhøytidelig stemning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oksestek er ikke min greie uansett. Heldigvis ;) Ikke småkjøtt i brunsaus heller, synes ikke jeg har spist annet i bryllup. Tenker det blir fisk. Og noe morsomt til dessert. Noe som ikke alle spiser hver dag.

Og så skal det bli mye rødvin, nattmat og uhøytidelig stemning.

Vi skal ha blåskjellsuppe til forret (eller rypebryst hvis jeg får kranglet meg til det :ler: de har faste menyer, men jeg er villig til å betale ekstra og å skaffe rypene om de bare gidder å slenge dem på en tallerken med litt tilbehør :ler: ), hjort til hovedrett, og noe moltegreier til dessert. Vi er friluftsfolk, driver og trener jakthund sammen og bursdagsgaven min var primus liksom... Så jeg tror det blir bra, at folk nikker og tenker "dette stemmer med hvem som gifter seg!". Liker ikke å anonymisere seg selv på en så viktig dag...

Og litt Bergens fiskesuppe til nattmat etter planen, namnam :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes godt ut! Ble sulten jeg nå.

Tenker det blir kjøttsuppe til nattmat så kreative som vi er! Haha.

Vil ha rein tror jeg til et av måltidene. Er jo i finnmark tross alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes godt ut! Ble sulten jeg nå.

Tenker det blir kjøttsuppe til nattmat så kreative som vi er! Haha.

Vil ha rein tror jeg til et av måltidene. Er jo i finnmark tross alt.

ja da må du ha noe vilt! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jack:

Iskatedralen ja, er du gal, jeg har tenkt samme tanken tuuusenvis av ganger! Men jeg er blitt så glad i Bergen og vil gjerne ha bryllupet mitt her :) Gidder ikke reise hjem til hjemstedet mitt, er liksom litt...kjedelig. Vet ikke, fikk litt sånn "blæh" iløpet av de siste årene, føler det er litt trangt hjemme liksom? Bergen er mitt. Ingen søsken eller venner som har giftet seg der før...  Bare meg meg meg :ler:

Kjenner meg litt igjen her. Ikke pokker om jeg flytter tilbake til Haugesund igjen. Jeg får litt klaus av å være på besøk jo! Nei, Bergen er byen og her skal jeg også gifte meg. Men så ser det ut til at jeg er den eneste i søskenflokken som blir gift. enda jeg er minstemann.

saeria:

tusen takk, du sier så fine ting hele tiden! :hoppe:

:sjenert:

Du får ha en riktig god natt du, kaninen. Selv må jeg opp i femtiden for å rekke jobben. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg litt igjen her. Ikke pokker om jeg flytter tilbake til Haugesund igjen. Jeg får litt klaus av å være på besøk jo! Nei, Bergen er byen og her skal jeg også gifte meg. Men så ser det ut til at jeg er den eneste i søskenflokken som blir gift. enda jeg er minstemann.

:sjenert:

Du får ha en riktig god natt du, kaninen. Selv må jeg opp i femtiden for å rekke jobben. :forvirret:

oj der sa du noe viktig, skal på jobb jeg også :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kos dere på jobb. I morgen er jeg fyllesjuk ;)

urettfeeeeeeeeigt :sur:

jeg skulle også gått ut men må tidlig opp!!! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så ser det ut til at jeg er den eneste i søskenflokken som blir gift. enda jeg er minstemann.

:sjenert:

Det trodde jeg også. Nest minst i en søskenflokk på 6 jeg...Men når ene broren min ringte for å gratulere oss, så kunne han fortelle at de forlovet seg dagen før oss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Broren min er singel og så sær at han kommer til å forbli singel.

Eldste søster er i forhold med en håpløs mann. Hun vil ikke gifte seg, hvertfall ikke med han.

Yngste storesøss er singel med to barn og har ingen planer om å finne kjæreste med det første.

Blir noen gift av disse, så satser jeg penga mine på yngste storesøss. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er restuaranten holdt av 9 februar 2008 :hoppe:

Nå må jeg bare ordne kirketingene.. Der er jeg HELT grønn! :ler:

Men hvis det ordner seg så har jeg jo ørlitegranne kontroll jo ;)

Og best av alt, jeg fikk endre menyen og får det som jeg vil, det blir rypebryst som forett!!! :hoppe:

Herlig! Spesielt.. Meg og M... Liten bit av Mikke og meg og M i menyen liksom :) Koseliiiiiiii :danse:

må bare skaffe malesaker nå og teste bordkort-ideene mine :)

dette er kos!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg vil først gratulere deg med bryllupsplanene. Så vil jeg si at jeg støtter deg fullt i diskusjonen som har forgått. Jeg har alltid hatt sansen for deg som debatant, selv om du tul tider har vært i overkant frekk. ;)

Nok en gang - lykke til med bryllupsplanleggingen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere skal gifte dere på bursdagen MIIIIN! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Så gøy at dere fikk sneket inn rypene! :-D

:ler:

nå var du søt!! :kose:

Men det var jo koselig hehe!

håper bare alt klaffer med kirken og sånn.. Men februar blir det uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:ler:

nå var du søt!! :kose:

Men det var jo koselig hehe!

håper bare alt klaffer med kirken og sånn.. Men februar blir det uansett :)

Februar er jo ikke ei tid mange gifter seg, så det går sikkert greit :) Dere er jo ute i god tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...