Gå til innhold

~Ninakanin's BryllupsDagbok~


Ninakanin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Okei, Juleferie er jo ikke ferie (:sur:) Har ikke fått KG-fisert meg før nå, men jehei, så koselig at du er tilbake!! Da kan jeg endelig snakke med deg på telefonen som om jeg så deg i går, selv om det egentlig var tre uker siden :ler:

Masse glad i deg, snuppeluppa mi!! :hjerte:

Sniglå er selvsagt min forlover!!! :hoppe:

:briller2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så masse!

Vinterbryllup høres supert ut!! Sånn du som beskriver seg jeg for meg når noen sier vinterbryllup og det høres jo bare såååå romantisk ut. Egentlig litt rart at ikke flere gifter seg om vintern....."ALLE"skal liksomgifte seg mellom mai og august...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse!

Vinterbryllup høres supert ut!! Sånn du som beskriver seg jeg for meg når noen sier vinterbryllup og det høres jo bare såååå romantisk ut. Egentlig litt rart at ikke flere gifter seg om vintern....."ALLE"skal liksomgifte seg mellom mai og august...

ja ikke sant?

alle er varme og svette og dritalei oksefilet og is med bjørnebær...

mye koseligere å krype sammen i godt lag mens det uler i vinterstormer utenfor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det føles helt rart :ler:

Iiiiiiiiih, er sånn teit fjollete og ser på ringen hele tiden :ler:

Kjenner meg igjen... :sjenert:

Velkommen inn i 2008-gjengen forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Gratulerer så mye BrudeKaninen. :bryllup:

Åhh så glad jeg ble da jeg oppdaget denne dagboken!!!!!!

Håper du får en kjempefin tid med å planlegge bryllupet, nyyyyt det for det er det virkelig verdt!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg begynnt så smått å tenke på gjestelisten :hoppe:

Er herlig... Tenk, hihi, jeg planlegger bryllupet mitt!! :hoppe:

Men om noen har noen gode tips og linker osv så må de bare hyle ut, for jeg er blank altså.. Har ei nydelig bok som jeg har fått av min kjære Snegle, sånn planleggingsbok. Den må nok ligge fremme ett års tid nå ja :ler:

Og så må jeg ringe kirken jeg har lyst å vies i og spørre om jeg kan "ta med min egen prest" :ler:

Har en i sikte nemlig... En som jeg vet vil gjøre dagen så spesiell som den fortjener å være :) Men jeg vil vies i den kirken fordi den er så fiiiiiiiiin :grine:

Og passer godt til de andre planene mine, for tenk :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mitt beste tips er Ebay.

Ellers så fant jeg nettopp en amerikansk butikk med litt små-moro og de shipper til Norge. Frakten var slettes ikke ille heller....

www.favorfrenzy.com

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hoppe: Så utrolig gøy at han fridde Kaninen!!!

Kos deg med planleggingen.

Du har vel allerede tittet på kjoler....? Hadde vært gøy med noen linker til hva slags kjoler du snuser på.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...