Gå til innhold

~Ninakanin's BryllupsDagbok~


Ninakanin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

takk, godt nyttår til deg også!

ja jeg hadde det kjempefint, spiste middag med mine foreldre og feiret med gamle venner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med frieri og bryllupsplaner og ALT :ler: Det høres jo ut som et drømmebryllup, det er jo så fint å gifte seg om vinteren!

Og godt nyttår og sånn da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har så smått begynt å se for meg bordkort og serviett-dingsene, må nok til en hobbybutikk og kjøpe inn litt ting og tang for testing av hva som funker osv.. Om jeg tar meg vann over hodet ved å følge ideen min eller om det lar seg gjøre :ler:

Men nå skal jeg sette sammen en sofa, vi har vært på IKEA :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for psst'et!

:)

koselig der inne, er fare for at jeg legger litt spor der ja!

Sånn hva bryllup angår så har jeg mailet DNK en gang til, og spurt om de nå kan svare skikkelig på det jeg lurer på. jeg kan jo ingenting om sånn, så kirken må jo svare når folk spør hehe! Men det ordner seg nok...

Glad jeg ikke gifter meg i dag forresten ,har fått DET hovne øyet, ser helt dust ut.. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sjekka på denne siden , om det du lurer på står der?

nei dette er mer på sånn spesifikk-detalj-lurings-plan :ler:

det står mye bra generell info der, men akkurat det jeg lurer på i forhold til denne kirken her var det visst en prest på juleferie som kunne svare på.. er spent på det svaret, har mye å si for meg faktisk :hoppe:

gleder meg til lønning, da skal jeg gå i hobbybutikk og kjøpe ting og tang for å teste ut bordkortsideene mine :)

Hihiiiiii jeg skal gifte meeeeeg!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye Nina :-)

Takk skal du ha, jeg er irriterende lykkelig nok en gang :ler:

Men fytti, dette er så herlig, det er så ekte og solid, ikke sånn hopptjohei-forelskarusa greier :)

Jeg er jo det også hehe, men ikke sånn...uten en tå på jorden liksom.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hei brudekaninen. Måtte nesten ta meg en tur inn hit og se hva du holder på med da.Gratulerer så masse med frireri.Hørtes kjemperomantisk ut.Og den kjolen var heeelt nydelig.Gøy å følge med på planleggingen til et vinterbryllup.Har ikke giftet meg enda jeg men jeg må si at jeg fikk litt lyst nå da jeg leste om planene dine og detaljene.På gjensyn.(ps.skal aldri bruke ironiflagget mer.Dumme meg. :hoho:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Vil bare hive meg over cyber-ninaen og gi deg en kjempeklem, fordi det du vet ;)

:klem: :klem: :klem:

Når er dere klar for taco og sjampis!?! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!! :hoppe:

Ja takk Sniglå, det gjorde UTROLIG godt å se deg og Sjeiken når dere kom innom i dag, da kjente jeg i magen at fyttihelvete dette er FETT!!!! :hoppe:

Fett er jo ikke akkurat ordet, men du vet hva jeg mener :ler:

Jo fytti sjampis og alt som hører til, det blir bra på mandag! Men M er i ny jobb da, så han vil ikke ta den heeeeeeeelt ut... Men hallo, det er M. Så "å ikke ta den helt ut" betyr "ikke drikke seg sveiseblind og trenge hjelp hjem" :ler:

Mandag it is!!

Blir flottings. Alt bare yeeeeeeeeeeah!!!

Vet du. Det er første gang siden... Ja siden... Ja siden noengang, at jeg ikke har NOE mørkt i bakgrunnen, det er nesten litt nifst! Det kjennes nesten tomt å ikke ha noe skummelt og trist luskende i skapene og i bakgrunnen, det er liksom helt fritt og fint i hjerter og rom! :hoppe:

Jeg veit ikke hvordan det er å være komplett lykkelig :grine:

:ler:

ELSKER deg Sniglå, du er den beste vennen noen kan ha!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...