Gå til innhold

~Ninakanin's BryllupsDagbok~


Ninakanin

Anbefalte innlegg

Ja vi koser oss veldig, haha Mikke får sove i senga til mamma'n og pappa'n sin hveeeer natt :ler:

Felix og Idefix er på pensjon hos oppdretteren til Idefix, de skal bo der til Idefix har fått seg en runde i høyet med en pusefrøken der i huset og bjellene hans kan fjernes før vi blir sprø her i den lille leiligheten (fertil hannkatt på 45kvm er IKKE gøy).

Men de har det fint, vi var hos dem i går, hehe, søte kosetroll de Ocikattene altså :ksoe:

Men nå må jeg get ready, hohoooooooooo det er juuuuuul!!!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag var vi i julebesøk til M sine foreldre.

Fytti så deilig det var å VIRKELIG føle seg som en del av familien :) Med ring på fingeren var stemingen god.. Vi bladde i familiebilder og faren fortalte historier fra da M var liten, utrooolig god stemning :kose:

Jeg begynner så smått å planlegge dagen i hodet mitt, og om ting kan ordnes så blir det nok en fin dag... Jeg har nemlig utrolig lyst til at M sin far skal vie oss... :sjenert:

Må bare sjekke med kirken at jeg kan "ta med min egen prest" :ler:

Matpakke og prest, liksom :ler:

Jeg vil ha langt hår...langt langt hår, masse extentions.. sminke i sølv og isblått, "mye" kjole med langt slep, muffe og en kappe, frostrøyk og "stjerner i øynene"... :) iallefall sånn jeg ser ting for meg nå :)

flette og "rote til" håret med roser kanskje, hvite roser..is-dingser kanskje? :ler:

aner ikke.

myyye tid til å kose meg med detaljer!

men jeg skal ut og lete etter steiner som er fine og like, og gå i malebutikk og kjøpe nye minimini malerkoster, og se hvor lang tid jeg bruker og hvor fint det blir om jeg maler ryper i vinterdrakt... se om det kan brukes til bordkort :)

og så lurte vi på om vi skulle sende Mikke sine mål til skredderen i Thailand og få laget en kjole og hvitt-jakke med vest og skjorte så han kan ha på seg på den store dagen :ler:

Mamma og pappa sin lille gutt... :kose:

nei hva vet jeg. mye å planlegge :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja har jeg det?

venter bare på mail fra stedet jeg vil ha det på, så tar vi nok en runde for å se... jeg tror det er ledig i februar altså.

og så har vi sånn halvveis klart å bestemme oss for gjestelisten, vi skal ikke være over 50 stykker. det er så mange det går an å invitere, derfor må vi ha nesten ingen :ler:

og så er det ikke plass til mer enn femti der inne det er peis.. :sjenert:

koseliiii med peeeeeeeis :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei vi har kun familie, de eneste vennene som kommer er forlovere. men vi skal invitere i tre typer invitasjoner:

- de som kommer til vielse og middag.

- de som kommer til vielse, middag, og ekstrafesten.

- de som kommer til vielse og ekstrafesten.

dermed får vi et skille mellom selve bryllupsfeiringen, og en stor fest for alle venner og "ytre familie" som vi ikke har plass til på selve dagen. vi drar på bryllupsreise, og når vi kommer hjem har vi en stor fest med koldtbord for alle sammen :) så får vi gamle besteforeldre og slike ting på middagen, mens de som er yngre og mer "på nett" hehe med slik vi lever i hverdagen skal komme på ekstrafesten i tillegg.

Sniglå blir et godt eksempel på en slik som får trippel-invitasjonen :kose:

besteforeldre og foreldre er typisk sånne som kommer på vielse og middag, mens venner som vi har et godt forhold til men som ikke inviteres på middagen får "vielse og ekstrafest"-invitasjon.

rotete forklart men jeg er drittrøtt :ler:

var umiddelbart enige om at det var en god plan, for vi har så mange felles venner og GODE venner, men aaaaaaalt for mange til å invitere til et bryllup.. dessuten vil jeg være helt meg selv, og det er jeg kun med nærenære venner og familie. jeg er jo alltid meg, men jeg er egentlig et veldig privat menneske (tro det eller ei :ler: ), og det er en stor dag for meg... derfor et slikt skille :)

bra plan, vil jeg påstå! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig med deg. Dere har lagt en veldig bra plan med invitasjonene og opplegget.

Det skal bli kjempegøy å følge med deg i forberedelsene. :hoppe:

Ja, jeg synes det er stas at du er tilbake for du skriver så levende og er så...så..ekte kaninsk. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du savnet meg, snuppa :kose:

:ler:

joda, kaninsk, det er meg det.

Tenk, Ninakanin og hennes M "LilleHopp"... Gleder meg til alle MiniHopp'ene kommer!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liker å tenke på bryllupet, kjenner at jeg liker og slår meg til ro med det jeg har tenkt meg frem til så langt. at det kjennes veldig meg. ikke noe halvstressa skjult følelse i magen som røper at noe ikke stemmer, bare en vaaarm god jippi-sak som sier "drømmebryllup med drømmemaaaann!" :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der stemte forresten med håret også på det bildet. bare mitt er sånn halvlyst nå og skal helst være litt lysere da, og så lengre... hehe jukse-lengre :)

men jeg tror håret blir noe sånn i den duren. skulle gjerne ha farget det mørkt, men jeg har liksom alltid vært lys.. og jeg vil se "meg" på bryllupsbildene, ikke en fase jeg har gått igjennom, liksom.

jaujau.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei vi har kun familie, de eneste vennene som kommer er forlovere. men vi skal invitere i tre typer invitasjoner:

- de som kommer til vielse og middag.

- de som kommer til vielse, middag, og ekstrafesten.

- de som kommer til vielse og ekstrafesten.

[snipp]

bra plan, vil jeg påstå! :hoppe:

Vi skal gjøre det på samme måte. Søsken, søskenbarn og forlovere får komme på begge deler, ellers blir det familier på i selvebryllupet, og venner på vennefesten. Så jeg synes også at det er en god plan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du savnet meg, snuppa :kose:

:ler:

joda, kaninsk, det er meg det.

Tenk, Ninakanin og hennes M "LilleHopp"... Gleder meg til alle MiniHopp'ene kommer!!! :hoppe:

JAAAAA! :grine: Din væremåte på KG er som en energisprøyte. Jeg blir glad av å lese om dine små og store gleder.

Kjolen du linket til var kjempefin. Prinsesseaktig og vinterlig.

Blir det søte minihopper etter bryllupet? *ser for meg bittesmå, hvite og fluffy pelsdotter i en liten kurv* :ler:

Håper dere får ta med deres take away prest til kirken deres. Det hadde jo gjort dagen helt spesiell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jack:

Iskatedralen ja, er du gal, jeg har tenkt samme tanken tuuusenvis av ganger! Men jeg er blitt så glad i Bergen og vil gjerne ha bryllupet mitt her :) Gidder ikke reise hjem til hjemstedet mitt, er liksom litt...kjedelig. Vet ikke, fikk litt sånn "blæh" iløpet av de siste årene, føler det er litt trangt hjemme liksom? Bergen er mitt. Ingen søsken eller venner som har giftet seg der før... Bare meg meg meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var du ja. Min tur å rote litt rundt her. Ble litt hekta på det med vinterbryllup nå. Må ringe noen i alta og høre :ler:

Og overtale fruen ;) Ikke at det skal være så vanskelig. Jeg har mine taktikker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var du ja. Min tur å rote litt rundt her. Ble litt hekta på det med vinterbryllup nå. Må ringe noen i alta og høre :ler:

Og overtale fruen ;) Ikke at det skal være så vanskelig. Jeg har mine taktikker :D

ja ikke sant?

og folk er ikke mette på varme sommerdager med champagne og lange taler og "oksestek og varme bjørnebær" :ler:

Det er jo supernydelig med sommerbryllup... Men vinter er så kosedosemoselose!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...