Gå til innhold

~Ninakanin's BryllupsDagbok~


Ninakanin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:hoppe:

kommer nok til å ha litt bedre tid fremover, og ikke minst begynne å planlegge bryllupet skikkelig..

blir bra det hehe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant ut at jeg har blitt tjukkebollefeita og vil ha det unna innen bryllupet, og kom på at det saft suse meg snart er sommer! Gikk ute i bare genseren i dag, deilig sol og fuglene kvitret.

Sååååååååh jeg skal rett og slett få av tusenkvelderforantv'enmedcolaogostepopogdiversetypersmågodtogkanskjeenburgerilunsjenosvosv-fettet mitt :ler:

:hoppe:

Jeg dytter i meg brus, juice, chips, ostepop, sukker i frukt og kunstig form, sjokolade så det tyter ut ørene, og har vært for travel til å gå noe særlig mer enn 5minuttersturene med Mikke på lang lang tid... Så jeg har mye å gå på hva kcaloribudjsett angår! :danse:

Wish me luck. Nå vil jeg bli fin igjen!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia brudings!

Jeg skrev svar på meldingen din, så ringte det på døra, så glemte jeg hele meldingen... Unnshjull...:sjenert:

Hva var det du spurte om igjen...? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia brudings!

Jeg skrev svar på meldingen din, så ringte det på døra, så glemte jeg hele meldingen... Unnshjull...:sjenert:

Hva var det du spurte om igjen...? :ler:

jeg spurte ikke om noenting, jeg skreiv bare hvor høyt jeg venne-elsker deg og gruer meg sånn til du flytter, at det blir trist å kjøre forbi kålåkeren din, min kjære snegle :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:idesmil:

Stemmer det ja, husker nå :)

Jeg startet meldingen med at vi har nå vært lenge borte fra hverandre før uten at det har påvirket hvordan vi er sammen, så jeg er sikker på at det kommer til å gå så fint atte. Pluss at når jeg begynner å jobbe må jeg ikke lese til eksamen hele forbanna tiden, så da får jeg jo plutselig masse fritid!

Og penger!

OOOg nye gassferjer!

Ooooog dere får hus litt nærmere oss!

No problemas, Ninas! :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom og snikleser om bryllupsforberedelsene. :)

så koselig :hoppe: kjekt med spor i grøten!

I dag må jeg jo bare konstatere at fettet mitt liker seg utrooolig godt på meg. Det kan ha noe å gjøre med at jeg faktisk spiser omtrent som før, hehe, men jeg har nå iallefall begynnt å omprogrammere hjernen, og det er jo omtrent halve jobben!! iallefall med de spisevanene og livsvanene jeg har lagt til meg det siste året... Blæh.

Men når det gjelder bryllupet holder jeg på å få til en nøkkel-sak, så dette er gøy! Vil ikke si hva det er før jeg eventuelt har fått det til... Men det ser bra ut :hoppe:

Da blir bryllupet PERFEKT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler::kose:

Det var en god klem det!!

Tror jeg begynner å få litt bilder i hodet på brudebuketten også nå, hehe.. Tror jeg må kjøpe meg ny tegneblokk og skissere litt!!! Leeeeenge siden jeg har kost meg med slike ting :hoppe:

Og så venter jeg på svar på emailen min til de som kan hjelpe meg med det jeg vil ha ordnet til vielsen :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går ikke akkurat slik jeg hadde tenkt likevel :grine:

Men jeg kan jobbe meg rundt det, det skal gå an.. Dumme kirke :sur:

Har kjøpt med brudemagasin, hehe, iiiiiih!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mrs. Potter
Har kjøpt med brudemagasin, hehe, iiiiiih!!! :hoppe:

Jeg også! :overrasket: Jeg lurte det ned i handlekurven når sambo ikke så det.

Skal ikke gifte meg altså,men det så så koselig ut med kjoler og ringer og pyynt og sånn :sjenert:

Håper det ordner seg med kirka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for alle heier og halloer! :vinke:

På fredag, etter å ha ringt omtrent daglig i to uker, fikk jeg endelig tak i hun jeg må prate med for å få bli viet i kirken "min". Og hell og lykke, alle tidspunktene var ledige, så jeg har til tirsdag på å bestemme meg for ett, to eller klokken tre! :hoppe:

Diskuterte det litt med mamma, og jeg tror det blir klokken to. Da er vielsen ferdig ca klokken 3, og da rekker folk akkurat opp til Fløien for et glass champagne og å stå og drøse litt akkurat i det solen går ned ca halv fire :hoppe:

At det er sol kan ingen garantere. Men ER det det, så blir det nydelig :hoppe:

At vi ikke får tatt bilder ute om det blir mørkt tidlig gjør ingenting, for vi kan ta fine bilder i studio. Og jeg tenkte å ha noen der hele kvelden for å ta bilder osv, så da får vi andre bilder enn inne-i-studio-bilder likevel... Eller...? :klø:

Tips og tanker mottas med takk :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enig med deg at kl 14 er ett bra tidspunkt. Selv giftet jeg meg kl 15 og syns godt det kunne vært en time tidligere, men da var kirken opptatt og kl 13 er for tidlig igjen syns jeg.

Vi endte opp med bare studiobilder pga været. Det regnet så utebilder ble ikke noe av. Er kjempefornøyd med bildene jeg altså og syns det er helt greit at det ble som det ble. Hvis du skal ha med en fotograf hele kvelden så antar jeg at dere sikkert vil få endel andre fine bilder også (kyssebilder, kakakuttingbiler, brudevalsbilder osv osv) så det blir sikkert bra. :tommelsmil:

Hvilken dato har dere forresten satt?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*legger ordet "kakakuttingbilde" på mental yndlingsliste*

den 9 februar 2008 :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saeria: Ja det var litt rart :ler:

I dag skal jeg ringe kirken og si jeg har bestemt meg for klokken 14:00 :hoppe: Gleder meg.. Da er vi igang liksom. Da kan jeg virkelig begynne planleggingen :) Vi gleder oss sånn... Marius ville helst vært gift for lenge siden sier han.. :sjenert:

Vi har blitt skikkelig motiverte for å komme igang med husbygging også nå, selv om vi egentlig tenkte å vente. Vi må nok vente uansett om vi vil eller ikke, for å skrape sammen litt kapital, men vi har iallefall veldig lyst til å komme oss ut på drømmetomta og ikke sitte her og kope :ler:

Det er så utrolig vakkert der ute.. Og dyrene vil få et fantastisk liv, rett og slett! Flotte steder å gå tur, og kattene kan få løpe fritt for det er så rolig område.. Masse buskas de kan leke gjemsel i :) DET blir gøy for innekatter det!

Jeg har jo TRE katter nå, sitter ei skrulle på kjøleskapet og skal lære å ikke drepe mennesker.. Stakar liten :kose:

Men hun kommer seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...