Gå til innhold

~Ninakanin's BryllupsDagbok~


Ninakanin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:hoppe:

takk takk!

med kjole, slør, sko og sjal ble det rett over 20.000 :) husker ikke hva kjolen kostet.. Var muligens femten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Skal innom blomsterbutikken og betale depositum på brudebukett og borddekorasjoner til uken tenkte jeg, skal ha litt dill og dall så jeg bør betale litt på forhånd :)

skulle visst bestille i god tid fra nederland... :sjenert: hehe, jeg hadde ganske spesifikke planer, er spent på om de får det til!!! :hoppe:

og antrekket til M er kjøpt, sa jeg det?

Og kjolen min har kommet, skal bare vente litt til før jeg prøver den på :) sier hele tiden jeg skal ta av et par kilo til, men så går jeg liksom rett tilbake til colaen og pizzaen liksom. tjohei!

ooooog gjestelisten begynner å bli rimelig fastsatt nå, og i neste uke eller noe sånn skal vi opp på Fløien og sjekke ut bordplassering osv. kuult!

de skulle visst endre menyene snart, så det blir spennende å se hvor store endringer det blir. jeg vil ha det jeg ville haaaaaaaa :sur:

for tenk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ballerina

Så mye som er gjort :) Herlig når ting begynner å komme seg, ikke sant? :)

Du har litt spesifikke planer med blomster du også? ;) Bra det! :-D

Ha en fin lørdag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg er nesten litt FOR spesifikk :ler:

men får de det til, blir det råbra. spesielt borddekorasjonene. de er det jeg er mest spent på. de hadde aldri laget noe lignende, og elsket utfordringen! :hoppe:

selvsagt er jeg også spent på brudebuketten. men den vet jeg jo blir fin :sjenert:

deilig å ha mye på plass ja!

men jeg har en del igjen. spesielt med invitasjoner og bordkort. der vil jeg så gjerne lage noe selv, men jeg har aldri tid til å sette meg ned og tegne skisser og planlegge og teste..

må TA meg tid rett og slett! har maling til bordkort-testing iallefall :)

siden bryllupet har vinter som tema, skal jeg forsøke å male to vinterkledde ryper på bordkortene..som skal være gråsteeeeeein :rødme: hvis jeg får det til. mange år siden jeg la penselen på hylla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fiiiine kjolen din va!!!! :hoppe:

Innom en snartur bare, en mann her så syns eg har sotte nok me pc`en idag...*kremt* e vel kansje nåke i de då........ :rødme:

Ha en fortsatt fine lørdag!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det skal vi :hoppe:

men ikke i de store fancy salene. jeg skal ha den minste og koselige lille med peis... koseliiiii!!

vil at folk skal sitte tett og kose seg masse masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fløien er så stas! Har faktisk vurdert fløien selv. Det minste rommet, for vi vil jo ikke bli så mange.

Er litt usikker på menyen da. Jeg er så kresen. :forvirret:

De bordkortene hørtes lekre ut. Du klarer helt sikkert å lage de. Du er jo så flink til så mye. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

okay akutt angst for dårlig tid.

det er bare tre mnd igjen, og jeg må ordne frisør, fotograf, bestemme viner og meny og få dreisen på disse invitasjonene mine og fytti...

sitter med menyen utprintet ved siden av meg, ser at det ennå er håp for det jeg tenkte først.

jippi!

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

huhei hvor det går!!

var oppe på fløien i dag, skulle se på lokalet med en utrolig koselig hovmester... men da vi sa hvor mange vi blir, så steilet han helt!!

"nei det er ALT for liten sal dette her!!"

og så låste han oss inn i andre etasje... og HALLO for en utsikt.

det vart så utrolig flott der oppe!!!

så nå skal jeg altså ringe bookingen på mandag og flytte bestillingen fra første etasje til 2.

jippi!! :hoppe:

det blir vanvittig bra. fikk skikkelig følelsen av at dette er faktisk mitt og M sitt bryllup jeg driver og planlegger.. en deilig deilig følelse!!

og mamma slår på stortrommen. det er hele tiden ting hun trekker ut fra totalen som hun vil spandere, så vi slipper å spleise på. vi får pengegave fra foreldrene hans nemlig, så vi kan disponene fritt. men slik som mamma holder på så er det jo snart ikke mer igjen å spleise på...

:sjenert:

kjenner jeg gleder meg nå!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...kan man spørre om hva vidunderet kostet? :sjenert: ...bare sånn i tilfelle det blir min tur og kjoleshoppe om ikke så altfor lang tid ;)

oj så ikke denne før nå jeg!! :ler:

den kostet ca 20.000 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...