Gå til innhold

~Ninakanin's BryllupsDagbok~


Ninakanin

Anbefalte innlegg

Gjest Pysepus

Oioioi, mer spenning enn hva en sart brudesjel klarer nå tre dager før :ler: Det viktigste er jo at dere ble godt gift! Og spennende med prøving da! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

mitt beste råd er : følg magefølelsen!!!

Og nei, vi prøver ikke ennå, vi ØVER, hehe ;)

Prøve må vi vente med til jobben min roer seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

koselig saeria :)

oooooooookiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, når skal disse 14timersdagene da slutt daaaaaa!??????

:ler:

blir gal.

Men fy søren, jeg trenger pengene!! Vi skeiet jo helt ut med huset, det ble bare mer og mer oppgraderinger og finere og finere løsninger... :sjenert:

Og nuh kommer regningen hehe!

Godnatt jenter, jeg sitter på kontoret og må bare fikse noe greier før jeg kan ta en TIDLIG kveld.

herregud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

hallo :vinke:

Meg og M kom kjørende hjem i går, klokken var tolv og skogen var mørk... Bilen rullet sakte opp grusveien, og marius tar meg i armen og ber meg skru på langlyset.

"jeg har noe rart på følelsen. Skru det på!" sier han med litt engstelig stemmen.

Og i samme øyeblikk lyset flommer over grusvei, gress og skog, ser vi ham:

Den store søte dumme Mikke som har åpnet døren og vært ute på tull og tøys i skogen i tiiiiiiiiiiimesvis og som hoppeløper mot bilen med ørene rett ut og tunga ut av kjeften :ler: "mammaaaaaaaa!!!!! pappaaaaaaaa!!!!! jippiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!"

:ler:

Søte dumming.

Han var livredd for å få kjeft, men vi bare lo, han så helt lettet ut for at vi var kommet hjem. Gutten er jo mørkredd stakar, og vet når han gjør ting som er galt, så han var blanding av veldig glad og veeeeldig redd :klem:

Så han måtte få ligge i midten i natt :kose:

Babygutt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

post-14490-1218447992_thumb.jpgpost-14490-1218447999_thumb.jpgpost-14490-1218448006_thumb.jpg

Sånn, litt bilder slik at dere får sett kjolen og buketten! Buketten holder jeg litt på skrått på bildet, men når jeg holdt den riktig var den som et laaaangt hjerte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...