Gå til innhold

Opptak til politi 07

Gjest Marie81

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei folkens!

Kan tro de ble panikk i leiren i dag! I posten lå nemmelig innkallingen til testene..jeg har tidligere fått beskjed om at jeg skal til Bergen i uke 16 eller 17..- alså goooood tid..-så får jeg beskjed i dag om at jeg skal til Trondheim, 22 mars! En måned før...Å jeg som ikke har kjørt igjennom hverken lengde eller kondistest...krise...

Men så tok jeg en tur i gymsalen, merka opp bane, å tenkte nå får du jammen det løpe til du spyr!! Så sprang jeg minstekravet på 8 minutt........................... :ler::ler::ler: Men da var jeg jammen gåen og.. men med litt trening nå så skal jeg springe inn en trer kansje...om jeg er heldig da..

Så var det bare å prøve noen lengde hopp med..å jammen klarte jeg ikke to meter!-Uten trening! Ja så nå sitter jeg bare å GLISER....! Nå kan testene bare komme en måned før planlagt!

Måtte bare skryte litt av meg selv...tihi..

Klem til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, to meter! Det hadde jeg aldri i VERDEN klart! Haha, klarer ikke mer enn litt over 1,60 kanskje jeg.. Kjempebra altså :klappe:

Kjipt at du fikk mye tidligere enn antatt, men det klarer du vettu, stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg var helt i hundre kan du tro..måtte sjekke metermåleren flere ganger..helt utrolig hærlig! Nå går jeg for 1 poeng i lengde..burde være mulig det vell å øke med tredve cm på en måned med spesifikk lengdetrening ,eller?

Jeg så også en annen plass her at en hopper gjerne litt kortere om en tar kondisjonstesten først..? Å det gjorde jeg, så gledeer meg til onsdag, da skal jeg trene lengde først..... :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som noen sa tidligere så var visst de fleste overrasket over hvor mye lenger de hoppet på opptaket, det hjelper visst med den lille listen du står på osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Marie81

:klappe: Supert LauraLine. Skryt i vei! Er så herlig den følelsen der. Stå på, dette klarer du supert. Gratulerer med brev !

Jeg har vært syk i dag, bare sovet og tatt det med ro. Håper formen er berdre i morgen, planen er å ta siste styrkeøkt med benk og hang-ups.

Ang. lengde - håper du har rett Sacred :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent på alle andres vegne her nå altså :) Dere må løpe hjem fra opptak og intervju og logge på KG og fortelle åssen det gikk :ler:

Spørs om det blir noe opptak på meg :sjenert: Får kanskje jobb i USA, dessuten står jeg nok ikke på opptaket uansett Hehe. Jeg vet jeg burde dra på opptaket uansett, men jeg føler meg så dum om jeg kommer dit og gjør det elendig og vet jeg kommer til å stryke :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du jobbe i USA, med hva? Diplomat tjeneste? Jeg er nysgjerrig...

Hva skjer med motiavsjonen min? Dere er alle så flinke.. alle er like gode og bedre enn meg.. ække noe spesiell.. kan bare hoppe 1.76 .. Så masse tøffe jenter ante jeg ikke at fantes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres veldig bra ut LauraLine :)

Motivasjonsfaktoren, Reverence, må jo være at du har muligheten til å bevise at du ikke lar deg pille på nesa.

Kvinner kommer sannsynligvis vesentlig lenger i et slikt yrke dersom de har litt bein i nesa.

Klarer man seg ikke gjennom, så kan man trøste seg med at man ikke tapte for hvem som helst.

Kommer man gjennom nåløyet kan man sette større lit til egne prestasjoner i fremtiden. :)

Det viktigste er å vite at du har gjort det du kan; at man ikke går ut med følelsen av at du har mer å gi, flere sider å vise.

Jeg krysser fingrene for at dette går bra, for alle sammen :) Blir et slags fellesskap her inne, og det er så bra å vite at det er så mange som virkelig helhjertet kan motivere og støtte andre mennesker.

Nå har jeg endelig fått tak i joggesko også, så de skal hentes imorgen.

All honnør til G-sport på Jessheim som har vært fantastisk servicemindede.

Jeg skal overnatte hos tanten min i byen fra mandag og forhåpentligvis til onsdag, så jeg har ikke tilgang på nett. Gir herved Marie ansvaret for oppdatering etter tirsdag 6 :) He he. Hvis det er ok for deg selvfølgelig :) (God bedring :klem: )

Endret av Vihi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marie81

Full rapport kommer når jeg er ferdig, tro meg ! :)

Sacred -Tror det er lurt å dra på opptaket. Hvis du vil søke senere så er det greit å vise at du har prøvd tidligere + du får med deg erfaring til evt. senere opptak.

Jobb i USA - hørtes spennende ut ! Hva slags jobb og hvor ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marie81
Skal du jobbe i USA, med hva? Diplomat tjeneste? Jeg er nysgjerrig...

Hva skjer med motiavsjonen min? Dere er alle så flinke.. alle er like gode og bedre enn meg.. ække noe spesiell.. kan bare hoppe 1.76 .. Så masse tøffe jenter ante jeg ikke at fantes

Gjør ditt beste! Hold motivasjonen oppe! Det er politi du vil bli, er det ikke? Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I know.. Nervene begynner å komme.. :) He he.

Formen er absolutt bedre. Fikk beskjed idag at jeg helst ikke skulle trent noe mens jeg gikk på antibiotika, men det var omtrent 4 økter for sent... Så da satser jeg på det beste. Propper i meg c-vitaminer så jeg ikke skal bli syk igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marie81
I know.. Nervene begynner å komme.. :) He he.

Formen er absolutt bedre. Fikk beskjed idag at jeg helst ikke skulle trent noe mens jeg gikk på antibiotika, men det var omtrent 4 økter for sent... Så da satser jeg på det beste. Propper i meg c-vitaminer så jeg ikke skal bli syk igjen :)

Godt å høre - håper du holder deg frisk fram til opptak!

Tygger C-vitamin selv, vasker hendene hele tiden og holder meg laaangt unna folk som er småsyke :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DisneyWorld! :ler: Jeg er jo ung enda, og har veldig lyst til å reise og se litt mens jeg kan. Føler det også er greit med et år eller to til på baken når jeg søker PHS igjen senere :) Det som da er kjipt er at jeg ikke får søkt igjen neste år, da må jeg evt. komme hjem, litt usikker på hvordan det lar seg gjøre også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørtes ut som meg det Marie.. :ler:

Skal jobbe i barnehagen på fredag igjen da, så spørs vel hvor lett det blir å holde seg unna basiluskene der, men det får bare være :)

Sacred: Disneyworld er vel bra? Veldig ålreit å få reist litt mens du har mulighet. Og hvis du føler selv at du egentlig kanskje ikke er klar for å søke, så er det kanskje lurt å vente litt også? Det må du tygge litt på selv, men jeg antar at vi blir kollegaer engang uansett... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også imponert over hvor flinke dere alle er!! :D

Hvis alle er like inspirerende og hvis det er like godt miljø på PHS så gleder jeg meg til den dagen jeg blir student!

Jeg har fortsatt ikke fått brev, men jeg åpner postkassen i spenning hver dag.. Håper det kommer noe snart... (noe positivt selfølgelig!!)

Gleder meg til å få en rapport etter at dere har vært på opptak :) Jeg skal være med ei veninne som skal på opptak i slutten av mars, sånn for litt mental støtte kvelden før.. Blir nervøs av bare det, så lurer på hvordan det blir hvis jeg får innkallelse! Hehe :D

Vet dere hvor mange det er som får komme på opptak? Det skulle vel være flere opptaksnemder i år?

Håper dere alle blir friske!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...