Gå til innhold

Opptak til politi 07


Gjest Marie81

Anbefalte innlegg

Hei

Googlet PHS i går og havnet på denne siden. Er imponert over hvor mange som er her inne :) Selv har jeg opptaksprøve 19 mars i Trondheim.  Er det noen som vet hva volleyballfisk er? Ser at det ikke er lov på kondisjonstesten.

Tror volleyballfisk er da du kaster deg ned på magen med hendene først, berører gulvet med brystet for så å sprette opp igjen, akkurat som en fisk som spretter bortover vannflaten.. Kanskje ikke den beste forklaringen dere kunne fått men :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Googlet PHS i går og havnet på denne siden. Er imponert over hvor mange som er her inne :) Selv har jeg opptaksprøve 19 mars i Trondheim.  Er det noen som vet hva volleyballfisk er? Ser at det ikke er lov på kondisjonstesten.

Vælkømmin ;) He he..

Tror jeg skjønner hva du mener moek.. :)

Idag gikk treninga skikkelig dritt, for å være ærlig. Hadde ikke overskudd til noe. Etter 10 reps på benk måtte jeg bare gi meg, hvis ikke hadde jeg nok bare blitt liggende.. Gikk ikke så bra med hang-ups heller. Følte at det var tungt. På tide med en pause sannsynligvis..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marie81
Vælkømmin ;) He he..

Tror jeg skjønner hva du mener moek.. :)

Idag gikk treninga skikkelig dritt, for å være ærlig. Hadde ikke overskudd til noe. Etter 10 reps på benk måtte jeg bare gi meg, hvis ikke hadde jeg nok bare blitt liggende.. Gikk ikke så bra med hang-ups heller. Følte at det var tungt. På tide med en pause sannsynligvis..

Da er det nok lurt med pause ja !

Jeg skal ha siste svømmeøkt i dag. Skal trene litt mer på stup fra kanten, vurderer å gjøre det på testen (istedenfor å starte fra kanten).

Noen som vet hvordan intervju-situasjonen ser ut? Sitter man rundt et bord med opptaksnemda ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, har alltid bare sett for meg at de sitter på et langbord ved siden av hverandre og du sitter på en stol foran de, hehehe. Skikkelig judgement day opplegg. Men det vet jeg faktisk ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marie81
Hmm, har alltid bare sett for meg at de sitter på et langbord ved siden av hverandre og du sitter på en stol foran de, hehehe. Skikkelig judgement day opplegg. Men det vet jeg faktisk ikke.

:ler: Er akkurat det jeg har sett for meg også - at man sitter der på en pinnestol midt i rommet. Aner ikke hvordan jeg har fått det for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Noen som vet om det er mange første års søkere som kommer inn?

Og hva har førsteårs søkere som kommer inn til felles?

Jeg har hørt at under 10% av de som kommer inn er førstegangs søkere

Takk

Jeg kom inn på første forsøket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kom inn på første forsøket.

Godt å høre:) Men på opptaket som er på PHS der hvor det er 12.5 m langt basseng, er det klosser som man stuper fra eller det bare en bassengkant... Noen som vet?

Regner vel egentlig med at det er startklosser, men kjekt å vite ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeDelta
Godt å høre:) Men på opptaket som er på PHS der hvor det er 12.5 m langt basseng, er det klosser som man stuper fra eller det bare en bassengkant... Noen som vet?

Regner vel egentlig med at det er startklosser, men kjekt å vite ;)

Bassengkant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12,5 m bare????

Det er jo knøtt!

6 lengder på bryst og 2 på rygg. Kan jo spare masse krefter med fraspark..

Ja, da blir det svømming i mindre basseng på fredag

Endret av Vihi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk forresten uttømmende politiattest i posten idag..

Og der sto det følgende:

Bemerkninger: Sak om personskade henlagt pga bevisets stilling. (07.03.05)

Jeg holdt på å få infarkt, min spontane reaksjon var at en eller annen molbo hadde anmeldt meg for noe. Men så fikk jeg det liksom ikke til å stemme, er ikke noe bråkmaker, og pleier å huske mine fuktige kvelder på byen..

Ringte og sjekket litt og da viste det seg at det var i forbindelse med at jeg dro av veien for et par år siden... Ingen andre var involvert, jeg var alene i bilen, politiet kom aldri til ulykkesstedet, men allikevel har de etterforsket personskade? Er det noen som forstår logikken i det? Syns jo det er temmelig spesielt at jeg skal ha dette på attesten min.. Hvem har ikke vært (nesten) uheldig på glatt føre liksom? (Nå dro jeg riktig nok til med et par runder på taket for å være sikker, dog finner det litt besynderlig..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Er akkurat det jeg har sett for meg også - at man sitter der på en pinnestol midt i rommet. Aner ikke hvordan jeg har fått det for meg :)

Jeg slenger meg på den. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, Vihi, hehe. Er hvertfall ikke noe farlig da. Stod "intet å bemerke" på min.

12,5 meters basseng ja, så der tjener man inn litt ved å sparke fra, absolutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeDelta

Tjener vel ca. 5 sekunder pr. 100m.

Vihi: Du har skrevet på søknaden at du ikke har noe på vandelen? Men jeg hadde tatt det med ro - bare å forklare situasjonen. Ingenting å bry seg om :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jada, har skrevet det. Har jo aldri hatt noe befatning med politiet sånn sett i det hele tatt. Er jo ikke noe problem å forklare det (håper jeg), men bare syns det er så synd at det skal stå der. Føler meg litt anklaget, hvis det gir noen mening.

Skjønner ikke hvorfor det er en sak engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk forresten uttømmende politiattest i posten idag..

Og der sto det følgende:

Bemerkninger: Sak om personskade henlagt pga bevisets stilling. (07.03.05)

Jeg holdt på å få infarkt, min spontane reaksjon var at en eller annen molbo hadde anmeldt meg for noe. Men så fikk jeg det liksom ikke til å stemme, er ikke noe bråkmaker, og pleier å huske mine fuktige kvelder på byen..

Ringte og sjekket litt og da viste det seg at det var i forbindelse med at jeg dro av veien for et par år siden... Ingen andre var involvert, jeg var alene i bilen, politiet kom aldri til ulykkesstedet, men allikevel har de etterforsket personskade? Er det noen som forstår logikken i det? Syns jo det er temmelig spesielt at jeg skal ha dette på attesten min.. Hvem har ikke vært (nesten) uheldig på glatt føre liksom? (Nå dro jeg riktig nok til med et par runder på taket for å være sikker, dog finner det litt besynderlig..)

Får alle slik politiattest i posten? Eventuelt når??

Uansett tror jeg ikke den skal være til hinder for deg. Bare å forklare det som det var;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh Vihi den følelsen skjønner jeg godt, men det er jo sånn de behandler alle slike saker. Skal være sånn.. Ære glatt så ære glatt ..say it like it is. Hele panelet ja, jeg har også for meg at de sitter i bred front og vi i lynsjet, ensom positur, de har antagelig kjørt ut alle sammen en gang.. Hvor har vi denne forestillingen fra? "Fame"? I want to live forever.. er sikkert slik det blir også.

Noen som har regnet ut hvor for mølla må gå gå hvis mans skal rekke å løpe ca 2000m per 10 minutt E.L.

(legger på litt i m slik at opp og ned leggning blir sannsynlig..?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...