Gå til innhold

Opptak til politi 07


Gjest Marie81

Anbefalte innlegg

Ja nå er jeg spent på Vihi og Marie!!! Kjæresten min stod i dag hvertfall!! :) Han sa det var noen jenter som strøk da..

Endret av sacred
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gud hjelpe meg! Ja nå er jeg og bra spent! Tror aldri jeg har vært så spent før på andre sine vegner..

Håper det er "naturlige "årsaker til at dere ikke har svart enda!Håper inderlig dere ikke strøk!

Svar snart da folks, så vi får senket skuldrene!

Klem fra Lina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeDelta

Blir det ingen oppdateringer fra folk her eller? Skal i ilden i morgen - er spent på å høre hvordan det har gått med folk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei MikeDelta!

Hm...ja mon tro om dei strøk siden dei ikke er her??Håper inderlig ikke det!

Ønsker deg vertfall LYKKE LYKKE til i morgen! Håpe å høre fra deg da vertfall når du er ferdig!

Jeg skal ikke inn før den 22..

Klem fra Lina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo :) (Og velkommen vega)

Da var det gjort. Beklager manglende oppdatering. Jeg har ikke hatt tilgang til pc de siste dagene, og Marie81 kom ikke inn på nett igår.

Begge to stod på det fysiske.

Og begge har vært på intervju idag.

Marie81 følte intervjuet gikk bra. Jeg er mer usikker.

Vi var 22 stk igår, kun én jente strøk. Og det var med 21 poeng..

Veldig mange fysisk sterke kandidater, men det er vel intervjuet som talte mest.

Jeg endte på 13 poeng på det fysiske. Løp til en 4, :ler: har du hørt verre. Var nesten på gråten fordi jeg gruet meg så fælt til løpinga.. Satt bare og så rett ut i lufta på forhånd. Halsen var så tørr som en rosin, og når jeg prøvde å svelge satt det seg bare fast. Det er ikke lov til å stoppe å drikke underveis..

Svømmingen gikk til en 2. Planen var å svømme 4 lengder crawl og 2 vanlig bryst før 2 på rygg, men ble 3 crawl og 3 bryst, var så sliten i pusten. Det er tillatt med både briller og klype på svømminga.

Dykkingen er det ikke tillatt med noen av delene. Men det går helt fint. Det er jo ikke dypt, og du ser hvor han kaster ut ringene. Bare å gå langt nok ned mot bunnen så er det ikke noe stress.

I lengde endte jeg på 2, og det samme med hang-ups. Tok 17, men fikk ikke godkjent for mer enn 14. Han var ganske streng..

I benk endte jeg på 3 med 11 reps. Det er meg og den pusten vettu :ler: Ligger bare og holder igjen :) He he, instruktøren la også merke til det. Fikk beskjed om at jeg sannsynligvis hadde mye å gå på. Vi får nå se, men må nok lære meg det der..

Hvem var kjæresten din sacred? Vi grubla fælt på det igår ;)

Og hvordan ble det med deg idag? Møtte du?

Også var det intervjuet da... Vet ikke helt hva jeg skal si.

Gikk forsåvidt greit, helt til han begynte å stresse meg angående den ulykken.. Sånn som jeg var redd for. Jeg hadde skrevet at jeg ikke hadde hatt noen befatning med politiet og at jeg hadde sterk rettferdighetssans. Dette trakk han tilsynelatende i tvil ettersom jeg ikke hadde oppgitt det med ulykken.

Jeg sa det som det var; at jeg ikke hadde tenkt på at jeg måtte skrive det engang. Streifet ikke tankene mine, men han pushet på at det kunne virke som jeg hadde unnlatt det med vilje. Jeg sa det bare som det var, men gikk ut med en dårlig følelse. Tenkte faktisk ikke på at jeg hadde hatt med politiet å gjøre i forbindelse med ulykken engang.. Kjipt hvis det ryker pga det.

Bortsett fra det følte jeg at det gikk greit.

That's it folks.. Da er det 3 mnd til dommen faller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!

Grattis med strålende gjennomføring!

Tror du bare kan slappe av i forhold til det med at du ikke har oppgitt det med ulykken. Jeg selv var usikker på det punktet, og spurte en advokat som er tidligere politi. Han sa at du skal kun skrive ja i det feltet om du er anmeldt eller straffet for noe. Jeg tok det også opp igjen da jeg var på første intervju(da jeg leverte søknad), å der igjen støtte dei den konklusjonen..

Jeg har jo anmeldt en kar for div å tenkte kansje jeg burde ta det med, men akk nei det skulle jeg ikke gjøre. Så det går nok fint skal du se. Kansje dei bare ville teste deg litt??

Så er det bare å smøre seg med tolmodighet nå da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MikeDelta

Mesterlig gjennomført til dere begge - grattis.

Tror de bare prøvde å stresse deg Vihi, for å sjekke hvordan du reagerte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!

Grattis med strålende gjennomføring!

Tror du bare kan slappe av i forhold til det med at du ikke har oppgitt det med ulykken. Jeg selv var usikker på det punktet, og spurte en advokat som er tidligere politi. Han sa at du skal kun skrive ja i det feltet om du er anmeldt eller straffet for noe. Jeg tok det også opp igjen da jeg var på første intervju(da jeg leverte søknad), å der igjen støtte dei den konklusjonen..

Jeg har jo anmeldt en kar for div å tenkte kansje jeg burde ta det med, men akk nei det skulle jeg ikke gjøre. Så det går nok fint skal du se. Kansje dei bare ville teste deg litt??

Så er det bare å smøre seg med tolmodighet nå da...

Takk for det :)

Ja, det var sånn jeg tolket det også. Har jo levert inn anmeldelser jeg også, men nevnte jo ikke det heller.. Men men.. Får håpe det bare var for å teste, ikke for noe mer. Men ble jo litt satt ut. Han gikk ganske hardt ut.

Mesterlig gjennomført til dere begge - grattis.

Tror de bare prøvde å stresse deg Vihi, for å sjekke hvordan du reagerte.

Thanks :) Håper det ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marie81

Hei :)

Beklager at det ikke ble oppdatering i går, nettet var falt ut her i området. Heldigvis alt i orden igjen i dag.

Ja, nå er det overstått, veldig rart og veldig godt ! :)

De fysiske testene gikk fint. Klarte 13 rep. i benken. Var usikker på om jeg skulle klare så mange for var litt skjelven i armene (bare en tanke prestasjonsnerver) :ler:

Bommen gikk også bra, klarte 7 rep og var fornøyd med 3'er der. Satte nye personlig rekord i stillestående lengde - 1,73. Det var 4 cm unna en 4'er, men lengre enn forventet så fornøyd. Dukka og dykking gikk fint. Vi hadde svømming før løping pga oppussing i gymsalene. Svømminga gikk kjempebra, mye bedre enn på trening. Fikk en 4'er uten å ta ut maks. Sparte meg litt til løpetesten. Hadde store mål for løpetesten, men var litt sur og stiv i beina etter svømminga, så løp til en 4'er. Helt greit.

Legesjekken gikk fint.

Så var det intervju i dag. Var rolig og nesten ikke nervøs. Følte at det gikk fint og at jeg hadde kontroll. Klarte å svare på det meste de spurte om. Kunne svart bedre på noe, men sånn vil det vel alltid være - alltid noe man kunne tenkt seg å gjort annerledes eller forbedret. Så da er det bare å holde fingrene krysset til begynnelsen av juni :hoppe:

Hvordan har det gått med dere som var i ilden i dag? Kjempenysgjerrig!! Håper det gikk flott !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!!!!!

Så flink du har vært.

ok

Men inderlig følgende:

Hva spurte de om/ hvordan hva hva på intervjuet???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Beklager at det ikke ble oppdatering i går, nettet var falt ut her i området. Heldigvis alt i orden igjen i dag.

Ja, nå er det overstått, veldig rart og veldig godt ! :)

De fysiske testene gikk fint. Klarte 13 rep. i benken. Var usikker på om jeg skulle klare så mange for var litt skjelven i armene  (bare en tanke prestasjonsnerver) :ler:

Bommen gikk også bra, klarte 7 rep og var fornøyd med 3'er der. Satte nye personlig rekord i stillestående lengde - 1,73. Det var 4 cm unna en 4'er, men lengre enn forventet så fornøyd. Dukka og dykking gikk fint. Vi hadde svømming før løping pga oppussing i gymsalene. Svømminga gikk kjempebra, mye bedre enn på trening. Fikk en 4'er uten å ta ut maks. Sparte meg litt til løpetesten. Hadde store mål for løpetesten, men var litt sur og stiv i beina etter svømminga, så løp til en 4'er. Helt greit.

Legesjekken gikk fint.

Så var det intervju i dag. Var rolig og nesten ikke nervøs. Følte at det gikk fint og at jeg hadde kontroll. Klarte å svare på det meste de spurte om. Kunne svart bedre på noe, men sånn vil det vel alltid være - alltid noe man kunne tenkt seg å gjort annerledes eller forbedret. Så da er det bare å holde fingrene krysset til begynnelsen av juni  :hoppe:

Hvordan har det gått med dere som var i ilden i dag? Kjempenysgjerrig!! Håper det gikk flott !

Hei. Kjempe fint. Dette høres jo bra ut!!!

Menen ting jeg lurte på. "Det skal benyttes slyngbenspark under ryggsvømming".. Slyngbenspark da ser jeg for meg slike benspark som når en svømmer bryst og ikke crawl. Tenker jeg riktig;)??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menen ting jeg lurte på. "Det skal benyttes slyngbenspark under ryggsvømming".. Slyngbenspark da ser jeg for meg slike benspark som når en svømmer bryst og ikke crawl. Tenker jeg riktig;)??

Jepp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange var det egentlig på intervjuet? Har hørt at det er to stykker som stiller spørsmål, og tre stykker som bare observerer.. er dette riktig?

Jeg er også spent på hva dere ble spurt om..var det kun snakk om dere selv eller tar dei for seg andre ting og(f.eks samfunnsmessige sps)?

Han som interjuer, er vell ikke en gammel grinebiter vell? Huff er så tragisk med slike.. Har og forstått det slik at det er samme opptaksnemda som reiser rundt alle plasser. Noen som vet noe om det? Eller er det to grupper som rullerer?

Så har jeg et spørsmål i forhold til dei fysiske testene. Er det mange som løper ilag? Må vell ikke kjempe om samme matta og vell?

Takknemmelig for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Marie81

Takker :)

Var fire stykker der under intervjuet mitt. En person som har lest egenerklæringen din og som spør spørsmål og så er det tre andre som hører på, noterer og stiller evt. spørsmål til slutt.

De tar utgangspunkt i egenerklæringen din (hvem du er, hva du har gjort i livet ditt etc), hvorfor du ønsker å bli politi, kjennskap til etaten etc. Jeg synes de var veldig hyggelige.

Man er fire stykker som løper sammen i løpetesten. Av og til litt trangt om plassen på mattene, men går fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer til dere begge! Nå er jeg litt stolt her, hehe, håper dere kommer inn. Kjæresten min sa det følgende om intervjuet; "det gikk til helvete!" hehehehe. Hun hadde ment på at egenerklæringen var preget av hastverk og slikt.. men man får se. Tja, han er ca 173, mørkt kort hår, etternavnet hans begynner på W så han var sist på alt, men kameraten hans som han var der sammen med har et etternavn på A, så han var vel ganske tidlig ute! De kan kanskje ligne litt, ca like høy, litt tynnere enn kjæresten min, kort mørkt hår de også.

Hadde dere 2 avtalt å møtes på forhånd eller noe eller?

Jeg møtte ikke, fikk også influensa på mandag og ligger helt slått ut enda! Bablet om PHS opptak i feberfantasier osv :ler: Men det går heeelt fint, intervju for USA jobben snart og gleder meg til det :)

Lykke til MikeDelta!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marie81
Gratulerer til dere begge! Nå er jeg litt stolt her, hehe, håper dere kommer inn. Kjæresten min sa det følgende om intervjuet; "det gikk til helvete!" hehehehe. Hun hadde ment på at egenerklæringen var preget av hastverk og slikt.. men man får se. Tja, han er ca 173, mørkt kort hår, etternavnet hans begynner på W så han var sist på alt, men kameraten hans som han var der sammen med har et etternavn på A, så han var vel ganske tidlig ute! De kan kanskje ligne litt, ca like høy, litt tynnere enn kjæresten min, kort mørkt hår de også.

Hadde dere 2 avtalt å møtes på forhånd eller noe eller?

Jeg møtte ikke, fikk også influensa på mandag og ligger helt slått ut enda! Bablet om PHS opptak i feberfantasier osv  :ler: Men det går heeelt fint, intervju for USA jobben snart og gleder meg til det :)

Lykke til MikeDelta!!!

Hm...tror jeg vet hvem det var :) Men vi var så mange, 22 stykker, så har ikke helt oversikten. Du kan jo spørre om han satt på den enkle stolen ved døra før legeundersøkelsen. Håper intervjuet gikk bedre enn han trodde !

Vihi og jeg hadde avtalt å møtes på forhånd ja. Alltid hyggelig med selskap.

God bedring !! Når er USA-intervju?

Var det i dag MikeDelta skulle i ilden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...