Gå til innhold

Fordi jeg (ikke) må ut og oppdage


Gjenglemt sykkellås

Anbefalte innlegg

Huh? *lete*

Aha! :ler: Vel det ble skrevet en mnd. før jeg fikk jobben som moderator da, så kanskje jeg er unnskyldt? *håper på tilgivelse*

Mvh Colargol

Endret av Colargol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huh? *lete*

Aha!  :ler:  Vel det ble skrevet en mnd. før jeg fikk jobben som moderator da, så kanskje jeg er unnskyldt? *håper på tilgivelse*

Mvh Colargol

:ler: Bare morsomt. Tviler på at noen har tatt skade.

_

I dag kjøpte jeg en cafe latte på min travle vei og helte oppi to poser med fløtepulver i begeret - i god tro om at det var sukker. Nokså kvalmt vil jeg påstå. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet
:ler: Bare morsomt. Tviler på at noen har tatt skade.

_

I dag kjøpte jeg en cafe latte på min travle vei og helte oppi to poser med fløtepulver i begeret - i god tro  om at det var sukker. Nokså kvalmt vil jeg påstå.  :tristbla:

:ler:

Hørtes ganske kvalmt ut ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God dag, god dag.

Ja. Har hatt en nyydelig helg. Som også startet bra. ;)

Var jo i bursdag på lørdag. Skaffet til slutt gave som jeg tror ble godt mottatt. Jeg fortalte at hun ønsket seg smykker? Tror du ikke hun fikk masse juggel fra Glitter av enkelte gjester da? Det var litt i særeste laget mener nå jeg.

Akkurat kommet hjem igjen. Skolen snart. Må bare surfe-spise-pakke-kle-på-meg først!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bøllefrøet

Det er bra :)

Hva kjøpte du til slutt da? Ble det gavekort? :)

Juggel fra Glitter hørtes litt kjipt ut, ja. Jeg syns det er så dårlig kvalitet der, alt jeg har kjøpt derfra har blitt ødelagt fort :forvirret:

I dag, som i helga, må jeg drive med bacheloroppgaven :grine: Har dårlig tid nå, for må visst jobbe 5 dager denne uka (tirs, ons, tors, fre, lør) :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Lager liv* ;)

:ler:

Jaa..

I dag har det vært nydelig vær! Har funnet frem vårskoene og det er jo så herlig å gå med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det egne påskesanger? :ler:

Jeg kan forresten en om Jesus i Golgata.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet

Eneste jeg kan komme på:

"Påskemorgen slukker sorgen, slukker sorgen til evig tiiiiid.." Osv osv. :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja. Det er sånn pinsemenighetsang tror jeg. :ler: Det er en barnesang, med sånne håndbevegelser til. "I Golgata sto det et kors, Jesus hang på det korset" osv. Riktig nok ikke en typisk påskesang, men det var jo i påska han ble hengt opp og sto opp på nytt, var det ikke?

Ble hjernevaska på en kristen hobbyklubb da jeg var yngre. :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Bøllefrøet

Har noen familiemedlemmer som er det, jeg da. Har faktisk vært på en del sånne treff i barndommen, gått litt på søndagsskole og sånn :tunge1:

Jeg var også med i en kristen hobbyklubb da jeg var liten, men tror ikke det varte så lenge, kanskje et par måneder eller noe :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah!

Snakk om å kaste stein i glasshus, da! :ler:

Søndagsskole. :sjokkbla: Den hobbyklubben jeg gikk på var egentlig ikke kristen, men plutselig tok noen kristne folk over hele greia og tvang oss til å be og høre på kristne historier kveld etter kveld. Jeg vant faktisk en jesustegnekonkurranse der husker jeg. Fikk en snickers for å ha tegna Jesus på korset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet

*Kaster stein rundt meg som en gæærning* ;)

Jesustegnekonkurranse?? :ler:

Jeg husker at vi sang jesus-sanger på hobbyskolen. Også husker jeg at man fikk gullstjerner på søndagsskolen. Det er vel det jeg husker :ler:

Åååå.. Jeg skal på jobb.. Ugh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...