Gå til innhold

Fordi jeg (ikke) må ut og oppdage


Gjenglemt sykkellås

Anbefalte innlegg

Bor i vanlig leilighet med stue, kjøkken, soverom, bad osv. Hele leiligheten blir varma opp med radiatorvarme - så når de ikke fungerer - da er det kaldt. Derfor har jeg rømt leiligheten for noen dager. ;)

Så det er vel liv i meg. Såvidt det er. :)

I dag er det Kodenavn Hunter. Det er gøy. :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bøllefrøet

Okey! :)

Ååååå.. Jeg er suuuuulteeeeeeeeen :( Kjæresten kommer ikke hjem på en halv evighet heller, og han skulle ta med seg mat også..

DUMME MANNFOLK!!! :frustrert:

Hehe.. Neida, de er da ikke så ille da (alltid..) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi. Det var da svært så sen middag/svært så seeen kjæreste. Hva skal dere spise/hva har dere spist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet

Han skulle kjøpe med wok til meg, og lage det (han hadde lovet å lage middag til oss i dag, men så har han selvfølgelig spist der han er :roll:).

Han burde egentlig vært hjemme nå, men han er alltid så treeeeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjorland er luksus. :ler: Spiser mye risengrynsgrøt derfra, grøt er så vanskelig å lage selv, alt bare svir seg i gryta osv.

Men det ble vel noe mat på deg i går, Kake?

Hos "svigers" i går fortalte svigefar at han hadde googla meg. :overrasket: Om det var for å undersøke om jeg er et godt svigerdattermateriale eller av ren kjedsomhet eller nysgjerrighet vites ikke. Men det er virkelig ikke bare potensielle arbeidsgivere som snoker. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, det eneste han kommenterte var at han hadde funnet noen skoleoppgaver som han ikke orket å lese i gjennom.

Heldigvis sa han ingenting om alt det andre tullet man får opp. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skulle jo bare sjekke om jeg kunne hjelpe deg! :ler: (Jeg hadde aldri hørt sangen før da, men.)

Haunted ja. Kan ikke si at jeg har hørt om den heller. :briller: Hvis den ikke blir spilt på P3 da. Jeg hører aldri på musikk utenom fra radioen faktisk. Har kommet inn i en ond(?) sirkel: Hører aldri på musikk som jeg setter på selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet

Bare kødda da ;) Hehe.

Hehe.. Har du ikke noe musikksmak? ;) "Hører på det som er på vg-lista jeg" *Frekk i dag* :ler:

Hører en del på radioen selv, hvertfall når jeg og kjæresten kjører sammen, for vi har totalt motsatt musikksmak av hverandre :ler: Jeg liker musikk som f.eks Jewel (som Haunted er av), og han digger rap og metal, og de musikkgenrene går ikke akkurat så godt i sammen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Jeg har musikksmak, så. Men det er mer gøyalt å høre stemmer mellom sangene. Og nyheter og sånn. Men jeg har ganske vid smak i grunn. Liker alt fra Jokke og Valentinerne til Rolling Stones til Mozart til Alphaville til Karpe Diem til Skunk Anansie til The Doors osv så.. Jeg godtar popgreiene på P3 - der slipper jeg i hvert fall å se på musikkvideoer - for det er noe av det teiteste jeg vet om for tiiiiden!

Jewel.. Hm.. Hun minner meg om tyske ungdomsblader fra 90-tallet. Uvisst av hvilken grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Bøllefrøet

Hun var veldig "in" på 90-tallet, og da likte jeg henne absolutt ikke :ler: Men Yvonne (hun her på forumet altså) har reintrodusert meg for musikken ;)

Jeg liker egentlig det meste av musikk jeg og, ganske altetende, men samboeren min liker det jeg liker minst: "Yo motherfucka, let me fuck yo mama"-rap, og "WÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ" metal :ler:

Endret av Kake
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Det kan jeg godt forstå. Holder meg unna sånn type musikk. Og techno/trance/whatever-musikk.

I dag ble jeg kalt "en spreeeek, flink jente" av en gammel dame med lilla hår, som så at jeg gikk raskt avgårde i snøværet. Sært. Og snålt. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet

Å ja, uff.. Techno/trance osv er nei, nei! *Grøsser*

Snålt, ja :ler: Ingen som kaller meg sprek :tunge1: (kanskje fordi jeg ikke er det, men har brukt stepmaskinen litt i dag da! :overrasket::ler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet

Forresten, har du hørt etter på teksten på enkelte hiphop-sanger eller? På MTV her om dagen hørte jeg en helt jævlig en. Var en dame som "sang da", og teksten gikk omtrent sånn: "My neck, my back, lick my pussy and my crack" Harry? Neeeei, ikke i det hele tatt *dauer* :ler:

Verste er at jeg måtte laste den ned fordi jeg syns den var så jævlig :hoho:

(Har for uvane å laste ned sånne helt jævlige sanger :ler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...